ZAMAWIAJĄCY: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430

Tel./fax 0-33-865-40-98 mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl  WWW:  www.slemien.pl

NIP: 553-11-18-702 Regon: 070010136

07 maja  2007 r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na

„Odbudowę drogi Przecznej w Ślemieniu  poprzez  jej remont – etap III zad. 1”

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Ślemień w pokoju nr 18 oraz na stronie www.slemien.pl

2. Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne.

3. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej w Ślemieniu o długości 470 mb. – Przedmiotem zamówienia jest remont drogi o długości 470 mb. i szerokości 2,5 m. W ramach prac przewiduje się wykonanie wzmocnienia podbudowy na odcinku od 0+000 do 0+470 poprzez wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego- pospółka naturalna uwałowana i zagęszczona. Wykonanie warstwy na całej długości i szerokości tj. tłucznia warstwa zagęszczona, następnie wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami. Odwodnienie drogi zapewnić poprzez wykonanie odpowiedniego pochylenia poprzecznego remontowanej drogi, jak również wykonać przepust poprzeczny dł. 6 m wraz ze ściankami czołowymi betonowymi w km 0+461 celem uchwycenia wód powierzchniowych w tym rejonie.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

5. Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi: 45 dni licząc od dnia przekazania placu robót po podpisaniu umowy.

6. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)  Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)  Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c)  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

d)  Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

7. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.  Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

9. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 21 maja 2007 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.

11. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

                                                                          Wójt Gminy

                                                                          mgr Małgorzata Pępek


ZAŁĄCZNIKI:

  1. SIWZ
  2. Formularz ofertowy
  3. Wzór umowy
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia
  5. Oświadczenie oferenta
  6. Dokumentacja techniczna

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2983789]

przewiń do góry