OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZEPROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Na świadczenie usługi doradztwa indywidualnego w ramach projektu  „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

Znak sprawy:  FZ-UG-.3410-6.2/11/POKL/2009                                                                 24 lipca 2009 r.

 

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

       Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa indywidualnego w ramach projektu  „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doradcze w niżej wymienionych zakresach:

1.       Doradztwo indywidualne w zakresie:

a)    Opracowania szczegółowej diagnozy potrzeb szkoleniowo-doradczych na potrzeby stworzenia Indywidualnych Planów Doradczo – Szkoleniowych                  w oparciu o wstępną diagnozę doradcy zawodowego,

b)    opracowania Indywidualnych Planów Doradczo - Szkoleniowych w wyszczególnieniem tematów Indywidualnych spotkań Doradczo - Szkoleniowych dla każdego z uczestników projektu.

2.       Doradztwo indywidualne w zakresie:

a)     administracyjno - prawnych aspektów uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, zawierania umów w obrocie gospodarczym, uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub wynajmu lokalu, zatrudnienia personelu,

b)    aspektów podatkowych, finansowych i księgowości związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej,

c)    koncepcji biznesu, planowania, zarządzania, marketingu, promocji dotyczące uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej, przygotowywania biznes planu, dokumentów niezbędnych do otrzymania podstawowego wsparcia pomostowego, wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej, oraz przedłużonego wsparcia pomostowego, pozyskiwania finansowania zewnętrznego na uruchomienie i rozwój działalności gospodarczej.

 

Usługi doradcze będą świadczone na rzecz 60 osób zakwalifikowanych do projektu.

 

Doradztwo, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego  Rozdziału będzie świadczone w łącznej

ilości godzin 120 - po 2 godziny wsparcia dla każdego z uczestników projektu.

 

Doradztwo o którym mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału będzie świadczone w łącznej ilości godzin 360 – po 6 godzin wsparcia dla każdego z uczestników projektu.

 

Szczegółowy zakres doradztwa, o którym mowa w pkt. 2 dla każdego z uczestników projektu, zostanie dookreślony podczas realizacji doradztwa, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału.

 

Usługa świadczona będzie na terenie gminy Ślemień .

 

3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

               

CPV 85312320-8 Usługi doradztwa

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:.  31 października 2009 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj:

- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
      W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:

a)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)      oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji;

c)       wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe (CV);

 

8.     Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

10.    Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie,  nie później niż do dnia  03.08.2009 roku do godz. 900.

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.08.2009 roku o godzinie 915, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

11.    Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

14.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

    15.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :

 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

    16.  Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

 

Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji – wzorze umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:

1)       nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

2)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;

3)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;

4)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;

5)       wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                    mgr Małgorzata Pępek


siwz-szkolenia_2009.doc

zalacznik_1_-szkolenia.doc

zalacznik_nr_2-_szkolenia.doc

zalacznik_nr_3-_szkolenia.doc

zalacznik_nr_4-szkolenia.doc

                                                                    


                         

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO SIWZ

 

Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanym dalej ustawą, przekazuje odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi doradztwa indywidualnego w ramach projektu  „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

 

Pytanie nr 1:

Czy Wykonawca usługi powinien zapewnić pomieszczenia i wyżywienia na czas wykonywania usługi czy zapewnienia czy zapewnia je Zamawiający ?

Odpowiedź:

Pomieszczenia i wyżywienie winien zapewnić Wykonawca.

 

Pytanie nr 2:

Czy Zamawiający przewiduje minimalną ilość osób wskazaną, do wykonania usługi?

Odpowiedź:

NIE – ilość osób na zabezpieczyć prawidłową realizację usługi.

 

Pytanie nr 3:

Jakie są minimalne wymagania dotyczące osób wskazaną, do wykonania usługi?

Odpowiedź:

Osoby realizujące zamówienia mają zapewnić jakość usługi, winny być zdolne do wykonania zamówienia (zgodnie z zapisami SIWZ) .

 

Pytanie nr 4:

Jak Zamawiający rozumie ilość godzin przeznaczoną na doradztwo, czy jako godzinę lekcyjna czy zegarową?

Odpowiedź:

Godzinę rozumiemy jako godzinę lekcyjną.

 

Pytanie nr 5:

Czy godziny przeznaczone na usługi Wykonawca może traktować jako osobogodziny i prowadzić seminaria w małych grupach?

Odpowiedź:

Zgodnie z zapisami SIWZ jest to usługa doradztwa indywidualnego w związku z tym nie dopuszczalne jest prowadzenia doradztwa w małych grupach. Każdy z BO mam mieć zapewnione doradztwo indywidualne w ilości godzin wskazanych w SIWZ. 



    

                                                                                                    

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 15:54:46
  • Liczba odsłon: 306
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171702]

przewiń do góry