OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na Zakup i dostawę opału do placówki Ośrodka
Zdrowia , budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy w Ślemieniu w sezonie
grzewczym 2009/2010”
Znak sprawy: FZ-UG-.3410- I- / 13 / 09
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu: 12.10.2009 r.
- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na
parterze budynku: 12.10.2009 r.
- BIP Ślemień – 12.10.2009 r.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323
ŚLEMIEŃ
TEL. (033)
865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek -
czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów
wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
- Adres strony internetowej na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać
bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert
częściowych –
- zamawiający dopuszcza składania ofert
częściowych.
- część I zamówienia obejmuje:
dostawę węgla kamiennego oraz flotu do Placówek Ośrodka Zdrowia oraz budynku
Lecznicy.
- część II zadania obejmuje:
dostawę oleju opałowego do budynku Urzędu Gminy w Ślemieniu.
Zakup i dostawa opału na sezon
grzewczy 2009/2010 do Urzędu Gminy w Ślemieniu oraz placówek będących pod
administracja tut. Urzędu tj. placówki Ośrodka Zdrowia i budynku Lecznicy. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został
w wykazie placówek – załącznik do niniejszej specyfikacji. Dostawa polega
sprzedaży i transporcie opału do poszczególnych placówek, które wymienione są w
załączniku, w którym określono ilości i gatunek opału.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja
zadania:
3.Nomenklatura wg. Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV zamówienia: 10121000- 7
- Informacja o możliwości złożenia oferty
wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:. 30 kwietnia 2010 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców,
którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda
ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat
przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w
stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z
wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli
poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy
zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne,
które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne,
których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie,
których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe
oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano
za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne,
których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe,
wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie
przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
pkt 1-3.
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali
bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub
posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym
udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt
1 i 2 ustawy pzp
2) złożyli nieprawdziwe
informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają
błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;
4) nie wnieśli wadium,
w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców
zostanie dokonana wg formuły „spełnia –
nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować
będzie wykluczeniem wykonawcy.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
8.1.Dokumenty podmiotowe:
8.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert).
8.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów
występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez
kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych).
8.1.2.1.Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.1.2.2.aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.1.3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia
wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 3.
8.2.Dokumenty przedmiotowe
8.2.1.Wypełniony i podpisany formularz
ofertowy (wraz z wyceną poszczególnych elementów zamówienia załącznik nr 1.
8.2.2.Parafowany wzór umowy stanowiący
załącznik do niniejszej umowy– Załącznik
nr 2.
8.3.Dokumenty wymagane od wykonawców
mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą
8.3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania za granicą,( potencjalni oferenci z innych państw
członkowskich), przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do
przedłożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom
wymaganym przez zamawiającego tj. Odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego
Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego,
8.3.2.Składa odpowiedni dokument lub
dokumenty , potwierdzające, że:
8.3.2.1. jest uprawniony do występowania w
obrocie prawnym,
8.3.2.2. nie wszczęto wobec niego postępowania
upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.
8.3.3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
podpunktach 8.3.1. i 8.3.2, można je zastąpić dokumentem zawierającym
oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym,
administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed
notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.3.4.Dokumenty, o których mowa w podpunktach
8.1.2.1. i 8.1.2.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub
kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki
konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
8.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy
kilka podmiotów składa wspólnie ofert:
8.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty
przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty
Umowa Konsorcjum (umowy spółki cywilnej) w sposób nie budzący wątpliwości
określa:
a) podmioty odpowiedzialne za złożoną
ofertę i wykonanie zamówieniach,
b) zasady reprezentacji (ustanowiony
pełnomocnik – do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania
wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium – wyłącznie, gdy
wadium wnoszone zostaje w pieniądzu),
c) zasady odpowiedzialności, w tym w
szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
d) czas trwania umowy.
8.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa
w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym.
8.4.3.W przypadku złożenia oferty przez
“Konsorcjum” lub spółkę cywilną, do oferty należy załączyć dokumenty, określone
w punkcie 8.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów.
8.4.4.Załączone do oferty dokumenty
wymienione w pkt. 8.4.3. będą traktowane jako wspólne.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający
nie żąda wpłaty wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze
Wykonawcy Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie lub pokój nr 18, nie później niż do dnia
20.10.2009 roku do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2009
roku o godzinie 915,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
11. Termin związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Nie
dotyczy.
16. Informacja o przewidywanych zmianach
postanowień umowy :
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, warunkiem
zmian postanowień zawartych w umowie będą okoliczności których nie można
przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz termin realizacji przedmiotu
zamówienia.
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-12 15:11:20
- Liczba odsłon: 536
- Historia dokumentu: