OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. – Prawo zamówień publicznych.
Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Narodzenia Świętego Jana
Chrzciciela w Ślemieniu reprezentowana przez Proboszcza Parafii Ślemień, ul.
Krakowska 113, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, powiat żywiecki
Tel. 0-33 865-40-69
Ogłasza
przetarg nieograniczony na:
Remont
dachu Kościoła Rzymsko-Katolickiego
P.W.
Narodzenia Świętego Jana Chrzciciela
w
Ślemieniu
w ramach projektu
współfinansowanego
przez Unię Europejską
w
ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”
Program
Rozwoju Obszarów Wiejskich
Na
lata 2007-2013
Nasz
znak: PRK/1/PROW/2010
Ślemień, dnia 07.01.2010r.
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
Miejsce publikacji ogłoszenia:
- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu
07 stycznia 2010 r. Nr 5606-2010
- BIP UG Ślemień w dniu 07 stycznia 2010 r.
- Tablica ogłoszeń Parafii
Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia Świętego Jana Chrzciciela w Ślemieniu w
dniu 07 stycznia 2010 r.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Narodzenia Świętego Jana Chrzciciela
34-323 Ślemień, ul. Krakowska 113
pow. żywiecki
woj. śląskie
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów
wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
3. Adres strony internetowej na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz
wielkość i zakres zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: remont
dachu kościoła , polegający na wykonaniu robót budowlanych określonych we
Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako:
główny przedmiot zamówienia:
CPV 45261910-6 Remont dachów
zakres robót:
·
Roboty przygotowawcze:
- oznakowanie i wygrodzenie terenu wyznaczonego pod
wykonanie robót
- zastawy zabezpieczające wokół budynku
- daszek zabezpieczający nad wejściem i chodnikiem
komunikacyjnym
·
Roboty rozbiórkowe
- rozbiórka instalacji odgromowej
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rynien
spustowych z blachy stalowej ocynkowanej
·
Remont pokrycia i konstrukcji dachu
- wymiana zużytych elementów drewnianej więźby dachu z
zachowaniem ich istniejących przekrojów
- impregnacja ognioochronna i owadobójcza wszystkich
drewnianych elementów dachu
- wymiana uszkodzonych elementów deskowania pod nowe
pokrycie z blachy miedzianej
- montaż obróbek , rynien i rur spustowych
- montaż instalacji odgromowej z włączeniem do
istniejących zwodów
5. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert 28.01.2010 godz.10:00- Kancelaria
Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia Św. Jana Chrzciciela 34-323 Ślemień
1
Termin otwarcia ofert 28.01.2010 godz.11;00-
Kancelaria Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia Św. Jana
Chrzciciela 34-323 Ślemień 1
6. Oceniane
kryteria i ich ranga w ocenie ofert
Kryterium oceny |
Ranga |
Sposób oceny |
Cena |
100% |
Wg
wzoru |
7. Termin
związania ofertą – 30 dni.
8. Termin realizacji zamówienia – do
dnia 10 lipca 2010r.
9. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami :
Proboszcz Parafii Tadeusz Augustynek tel. 033-865-40-69,
605720544
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi
określone w ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z
2007 r. Nr. 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058)), oraz warunki
określone w SIWZ.
10.
WYMAGANIA WSTĘPNE STAWIANE WYKONAWCOM.
1.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
Ø
posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Ø
posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia lub przedstawi
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Ø
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
Ø
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
Ø
wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je
nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu
wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
Ø
Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
Ø
Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Ø
Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w
związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
Ø
Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko
prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
Ø
Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo
popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
Ø
Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa
lub przestępstwa skarbowe
Ø
Osoby prawne, których urzędującego członka organu założycielskiego prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w
związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa
lub przestępstwa skarbowego;
Ø
Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie,
na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary;
Ø
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 3;
Ø
Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu
sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności, chyba
że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
Ø
Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik
prowadzonego postępowania;
Ø
Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub
złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
11. Warunki
udziału w postępowaniu
Lp. |
Warunek udziału |
Dokument
potwierdzający spełnienie |
1 |
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
2 |
Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia |
1. wykaz minimum dwóch robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i
odbiorców na załączniku nr 6 do SIWZ - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w
wykazie j.w. zostały wykonane należycie. Dokumenty te muszą jednoznacznie i konkretnie wskazywać, że dotyczą
zamówień ujętych w wykazie. Dokumenty dotyczące innych zamówień, nie wskazanych w wykazie, nie będą
uwzględniane w ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykaz osób na załączniku nr 7 do SIWZ którymi dysponuje lub
będzie wykonywał wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania
innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby którymi
będzie dysponował. Do wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy
są zobowiązani dołączyć dokumenty stwierdzające,
że osoby, o których mowa wyżej posiadają wymagane
uprawnienia, tj. oryginały lub kserokopie uprawnień zawodowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do właściwej izby
samorządu zawodowego w tym min. 1 osoba w celu obsadzenia stanowiska niezbędnego do
kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
bez ograniczeń - z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika wyżej wymienionych
robót, |
3 |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia |
Do potwierdzenia: Informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w
których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków
finansowych min. 30% wartości złożonej oferty, lub zdolność kredytowa
Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania
ofert. |
4 |
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne z art. 22 ust.1 |
Do potwierdzenia oświadczeniem Załącznik nr 8 |
4 |
Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca
nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie,
a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do Wykonawców nie otwarto likwidacji lub upadłości |
Do potwierdzenia oświadczeniem Załącznik nr 8. |
5 |
Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat |
- do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed
terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu
skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji |
6 |
Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne |
- do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed
terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji |
7 |
Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 |
- do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru
Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
ofert ) |
8 |
Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 |
- do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru
Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
ofert ) |
|
|
|
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w
systemie „spełnia/nie spełnia” na podstawie złożonych w/w dokumentów.
12. Nie dopuszcza się składanie ofert
częściowych .
13. Wszelkie czynności podejmowane
przez Wykonawcę w toku postępowania wymagają dla swej skuteczności dołączenia
dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania
firmy Wykonawcy
14. Powyższe
postanowienie nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi
dokumentami złożonymi w toku danego postępowania.
15.
Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.
16. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania
umowy o którym stanowi art. 147 Prawa zamówień publicznych.
17.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu.
18
. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
19.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
20.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
21.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Proboszcz Parafii Rzymsko-Katolickiej
p.w. Narodzenia Jana Chrzciciela w Ślemieniu
ks. Tadeusz Augustynek
siwz_remont_dachu_kosciola_2010.doc
kosztorys_-remont_dachu_kosciola_2010.pdf
Ślemień, dnia 18 stycznia 2010r.
ODPOWIEDZI NA
ZAPYTANIA WYKONAWCÓW:
Dotyczy: SIWZ do
przetargu na remont dachu kościoła p.w. Narodzenia Św. Jana Chrzciciela w
Ślemieniu.
W związku z wnioskami wykonawców w sprawie udzielenia odpowiedzi na pytania, zamawiający w załączeniu przesyła treść pytań oraz udziela wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pytanie 1. W § 7
błędnie określono termin rozpoczęcia prac – 17. 12.2009 r.
Proszę o korektę.
Odpowiedź na pytanie Nr 1. Termin rozpoczęcia robót ustala się nie później niż w terminie: do 15 lutego 2010 r.
Pytanie 2. dotyczące
Przedmiarów robót:
I.
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
Poz. 8,9,10,11:
a/ Czy należność za oddanie materiałów z rozbiórki z poz. jak wyżej
należy zwrócić Zamawiającemu.
Jeżeli tak to proszę o podanie w jakiej odległości od kościoła znajduje
się najbliższy punkt skupu złomu.
Odpowiedź: na pytanie nr 2.
Należność za oddane materiały z rozbiórki należy przekazać zamawiającemu,
Punkt skupu złomu znajduje się
Pytanie 3. Remont
pokrycia i konstrukcji dachu.
a/ W poz. 3 wymiana
deskowania dachu z desek na styk gr.
W poz. 13
uwzględniono już rozebranie deskowania połaci dachu w ilości
W normach poz. 3
należy potrącić rozbiórkę tzn. zmniejszyć normę robocizny o 0,36 r-g.
Proszę o wyjaśnienie
i zajęcie stanowiska w tej sprawie.
b/ W opisach w poz. 6
i 7 uzupełniono opis robót przy kryciu blacha miedzianą cyt: - wraz z
wykonaniem instalacji odgromowej miedzianej.
W związku z brakiem
możliwości dokonania przedmiaru powyższej instalacji odgromowej na podstawie
załączonych rysunków z projektu , proszę o podanie:
- wysokości od
kalenicy hełmu wieży i sygnaturki,
- wysokości elewacji
kościoła od terenu do okapu
- wysokości ścian
wieży kalenicy dachu kościoła
- ilości złączy
kontrolnych zwodów pionowych z pręta miedzianego na połączeniach z uziemieniem
z bednarki cynkowej na ścianach kościoła
- przekroju pręta
miedzianego dla w/w instalacji odgromowej,
- określenie
ewentualnych wymagań specjalnych dotyczących instalacji dodatkowych sztyc
instalacji odgromowej w rejonie krzyży wieży i sygnatury
Lub
- dołączenie do
materiałów przetargowych przekroju podłużnego kościoła z widocznymi w/w wymiarami.
- dołączenie do
materiałów przetargowych kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej wymiany
instalacji odgromowej
Czy po otrzymaniu w/w
odpowiedzi można uzupełnić kosztorys ofertowy o dodatkowe pozycje dotyczące :
- odwozu materiałów (
blachy, rynien, rur spustowych , odgromienia) z rozbiórki na skład złomu
- wykonania nowej
instalacji odgromowej
W przypadku innych
decyzji Zamawiającego proszę o podanie przedmiarów uzupełniających dotyczących
wykonania powyższych prac.
Odpowiedź na pytanie 3.
Remont pokrycia i konstrukcji dachu:
a/ w trakcie rozbierania zniszczonych desek zachodzi konieczność oczyszczenia istniejącego podłoża na gzymsie remontowanego dachu w związku z powyższym nie należy zmieniać norm robocizny która występuje w poz. 3 kosztorysu ofertowego.
b/ w odpowiedzi na zapytania informujemy że ilość odgromienia jaką należy dodać w pozycjach 6 i 7 kosztorysu ofertowego jest następująca:
- demontaż i montaż iglicy w kształcie krzyża na dużej wieży szt. 1
- demontaż i montaż iglicy na małej wieży szt. 1
- wykonanie poziomych zwodów na dachu wraz z uchwytami –
drut miedziany fi
- wykonanie przewodów odprowadzających z drutu miedzianego
fi
- złączenia kontrolne szt. 5
- pomiary kontrolne szt. 5
Jednocześnie informujemy że przy wykonaniu kosztorysu ofertowego należy doliczyć koszt wywozu materiałów z rozbiórki na wysypisko w pozycjach 8,9,10,11,12.
W elemencie 2 REMONT POKRYCIA I KONSTRUKCJI DACHU.
W pozycji nr 5 należy dodać koszt wykonania impregnacji ognioodpornej dla elementów drewnianych użytych w czasie remontu dachu.
Pytanie nr 4.
Zamawiający w SIWZ rozdz. III p. 4 zrzuca odpowiedzialność za błędy we
własnej dokumentacji projektowej na Wykonawcę. Jest to niezgodne z ustawą Prawo
zamówień publicznych art. 31 ust. 1 oraz Rozporządzeniem ministra
infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, a
szczególnie z jego §3.
Zgodnie z przytoczonym rozporządzeniem sporządzenie dokumentacji projektowej
i przedmiarów jest obowiązkiem Zamawiającego i to on ponosi odpowiedzialność za
wady powstałe w tej dokumentacji.
Odpowiedź na pytanie 4.
Przy ocenie ofert zamawiający nie będzie brał pod uwagę zapisu zawartego w Rozdziale III. Sposób Obliczenia Ceny . pkt 4.
Pytanie nr 5
W SIWZ rozdz. II p.2 Zamawiający żąda: „ Zakres robót, który jest
podstawą do określenia tej ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w
dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ oraz
przedmiarami robót wyszczególnionych w Załączniku Nr 4 do niniejszej SIWZ”. Zaś
w rozdz. III p. 3 Zamawiający żąda aby cena zawierała wszystkie roboty
niezbędne do wykonania w tym wywóz gruzu.
Tymczasem sporządzenie kosztorysu ofertowego, który byłby zgodny
zarówno z przedmiarem jak i projektem oraz zakresem robót określonym w SIWZ i
umowie jest niemożliwe. Zakres robót określony w przedmiarach różni się od
zakresu robót określonego w projekcie, SIWZ i umowie. Przedmiar nie zawiera
nakładów na wykonanie m.in. instalacji odgromowej , impregnacji ognioochronnej,
wywozu gruzu, czasu pracy rusztowań. Natomiast wykonanie instalacji odgromowej
i impregnacji ognioochronnej SA wymienione w zakresie robót ujętym w projekcie,
SIWZ i umowie, zaś wywóz gruzu jest wymieniony w SIWZ i wraz z poniesieniem
opłaty za jego składowanie jest niezbędny do wykonania zadania.
Odpowiedź na pytanie 5.
W odpowiedzi na zapytanie informujemy że ilość odgromienia jaką należy dodać w pozycjach 6 i 7 kosztorysu ofertowego jest następująca :
- demontaż i montaż iglicy w kształcie krzyża na dużej wieży szt. 1
- demontaż i montaż iglicy na małej wieży szt. 1
- wykonanie poziomych zwodów na dachu wraz z uchwytami –
drut miedziany fi
- wykonanie przewodów odprowadzających z drutu miedzianego
fi
- złączenia kontrolne szt. 5
- pomiary kontrolne szt. 5
Jednocześnie informujemy że przy wykonaniu kosztorysu ofertowego należy doliczyć koszt wywozu materiałów z rozbiórki na wysypisko w pozycjach 8,9,10,11,12 i czas pracy rusztowań w pozycjach 1,2,3 i 4.
W elemencie 2 REMONT POKRYCIA I KONSTRUKCJI DACHU.
W pozycji nr 5 należy dodać koszt wykonania impregnacji ognioodpornej dla elementów drewnianych użytych w czasie remontu dachu.
Dotyczy: odpowiedzi na
zapytanie z dnia 18 stycznia 2010 r. dotyczące SIWZ do przetargu na remont
dachu kościoła p.w. Narodzenia Św. Jana Chrzciciela w Ślemieniu.
W związku z wnioskami wykonawców w sprawie udzielenia odpowiedzi na pytanie, zamawiający w załączeniu przesyła treść pytań oraz udziela wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pytanie 1.
W pozycji 1,2 i 3 znajdują
się różne typy rusztowań. Czego dotyczą poszczególne rodzaje rusztowań ?
Odpowiedź na pytanie 1.
W poz. 1 ujęte są rusztowania
remontu dachu, natomiast poz. 2 i 3 dotyczą rusztowań dotyczących remontu wież
kościoła.
Zamawiający w związku z zapytaniami Wykonawców przesuwa termin składania ofert na dzień 01 luty 2010 r. godz: 10:00 Kancelaria Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia Św. Jana Chrzciciela , 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 113.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-25 09:27:49
- Liczba odsłon: 814
- Historia dokumentu: