OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 110 KM rok prod. 2009/2010-wersja drogowa, wozu asenizacyjnego o pojemności min. 7000 L i przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t wraz z osprzętem” w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W projekcie pn:” Doposażenie i uzupełnienie systemów gospodarki wodno – ściekowej”
Znak sprawy: FZ-UG-3410-I-( 1/2010)
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227,poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz.1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223, poz. 1778 .
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2010 r. Nr:67274-2010
- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku: 10.03.2010 r.
- Strona internetowa Urzędu Gminy Ślemień: www.slemien.pl w dniu : 10.03.2010 r.
Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323 ŚLEMIEŃ, ul. Krakowska 148
TEL. (033) 865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227,poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz.1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223, poz. 1778 . i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-160
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 110 KM rok prod. 2009/2010-wersja drogowa, wozu asenizacyjnego o pojemności min. 7000 L i przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t wraz z osprzętem” „Przedmiot zamówienia obejmuje:
WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MIN. PARAMETRY TECHNICZNE |
|
|
3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
( CPV): 16.70.00.00-2 Ciągniki
(CPV): 34.22.00.00- Przyczepy, naczepy i cysterny samojezdne
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:. Do dnia 22.04. 2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonani zamówienia
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki przewidziane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
7.1.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. Nr. 1
7.1.2 podpisany projekt umowy, zał. Nr. 2
7.1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. Nr. 3
7.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
7.1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
7.1.6. Opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN
7.1.7. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ.
7.1.8 Wzór sposobu oznakowania sprzętu załącznik nr 6.
7.1.9. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
7.1.10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania:
oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 7.1. i 7.2.2 dla każdego partnera konsorcjum,
oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami,
jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,
zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień ul. Krakowska 148, w Sekretariacie, nie później niż do dnia 18.03.2010 roku do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2010 roku o godzinie 930, w pok. Nr 18.
11. Wymagania dotyczące należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
15. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7.
16. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
zmiany zakresu wykonania zlecenia powierzonych podwykonawcom,
działania siły wyższej,
wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego,
zmiany czasokresu finansowania inwestycji w uzgodnieniu z jednostką finansującą, wówczas może nastąpić zmiana terminu realizacji (wydłużenie), stosownie do uzgodnionego a tą jednostką przez zamawiającego nowego czasokresu finansowania,
wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji.
zmiany są korzystne dla zamawiającego,
konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Zamawiający dokonuje zmiany w pkt. 6 Ogłoszenia:
Termin wykonania zamówienia:. Do dnia 22.04. 2010 r. Zmienia się na Termin Wykonania zamówienia do dnia 20. 07.2010 r.
- Zmianie ulega zapis zawarty w paragrafie 5 projektu umowy,stanowiącego
załącznik do SIWZ, który brzmi: Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia ciągnika rolniczego z beczką asenizacyjną oraz przyczepą jednoosiową w terminie do 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy na Zapis: " Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia ciągnika rolniczego z beczką asenizacyjną oraz przyczepą jednoosiową w terminie do dnia 20.07.2010 r."
Urząd Gminy w Ślemieniu
34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148,
pow. żywiecki , woj. śląskie,
tel: 33 865-40-84
Ślemień, dnia 18 marca 2010 r.
Adresaci:
1. CRYSTAL TRAKTOR , Krzysztof
Puławski , 98-200 Sieradz, ul. Uniejowska 186
- Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym „ AGROMA” Spółka z o.o. ul. Parkowa 36, 42-622 Świerklaniec.
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj.
Dz. U. z 2007 . Nr. 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn.
zm. ), którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na „ Zakup i dostawę
fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min.
ZAWIADOMIENIE
o rozstrzygnięciu ( wyniku) postępowania
Szanowni
Państwo,
W związku z zakończeniem postępowania prowadzonego
na opisany wyżej zakres przedmiotowy uprzejmie informujemy, iż zamawiający
dokonał następujących rozstrzygnięć w w/w postępowaniu.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 firmy Przedsiębiorstwo
Handlu Sprzętem Rolniczym „ AGROMA” Spółka z o.o. ul. Parkowa 36, 42-622
Świerklaniec. za cenę brutto w kwocie: 256 688,00 zł brutto , z uwagi na złożenie najkorzystniejszej
oferty przy spełnieniu warunków i wymagań zamawiającego określonych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym
kryterium jakim była cena: 100 pkt.
Jednocześnie zamawiający zawiadamia, iż:
- oferta nr 1 firmy CRYSTAL TRAKTOR ,
Krzysztof Puławski , 98-200 Sieradz, ul. Uniejowska 186 , za cenę
brutto : 312 551,80 zł, otrzymała wynik w jedynym
kryterium jakim była cena : 82.10 pkt.
Zgodnie z przepisami ustawy Prawo
zamówieniach publicznych od powyższych rozstrzygnięć przysługują Państwu środki
odwoławcze przewidziane w dziale VI w/w ustawy.
Po upływie terminów do wniesienia środków
przewidzianych w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych lub ich
ostatecznym rozstrzygnięciu wyłoniony wykonawca zostanie powiadomiony o
terminie i miejscu podpisania umowy.
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-18 14:48:42
- Liczba odsłon: 524
- Historia dokumentu: