OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na

Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 110 KM rok prod. 2009/2010-wersja drogowa, wozu asenizacyjnego o pojemności min. 7000 L i przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t wraz z osprzętem” w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W projekcie pn:” Doposażenie i uzupełnienie systemów gospodarki wodno – ściekowej”

Znak sprawy: FZ-UG-3410-I-( 1/2010)


Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227,poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz.1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223, poz. 1778 .


Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:

- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2010 r. Nr:67274-2010

- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku: 10.03.2010 r.

- Strona internetowa Urzędu Gminy Ślemień: www.slemien.pl w dniu : 10.03.2010 r.


  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ, ul. Krakowska 148

TEL. (033) 865-40-84

FAX (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227,poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz.1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223, poz. 1778 . i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-160


  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 110 KM rok prod. 2009/2010-wersja drogowa, wozu asenizacyjnego o pojemności min. 7000 L i przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t wraz z osprzętem” „Przedmiot zamówienia obejmuje:

WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MIN. PARAMETRY TECHNICZNE


1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 110 KM rok prod. 2009/2010-wersja drogowa, wozu asenizacyjnego o pojemności min. 7000 L i przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t wraz z osprzętem.


1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok prod. 2009/2010 wersja drogowa - spełniającego poniższe parametry:

CIAGNIK ROLNICZY

będący przedmiotem zamówienia, musi spełniać następujące kryteria i być wyposażony:

  • Stan - fabrycznie nowy.

  • Moc maksymalna: nie mniejsza niż 110 KM,

  • Liczba cylindrów - nie mniej niż 4,

  • Silnik spełniający min. Normy Euro III

  • Akumulator

  • Skrzynia biegów synchronizowana

  • Wał odbioru mocy dwustopniowy zależny i niezależny

  • Układ hydrauliczny (tył i przód) podnośnik i dodatkowo (tył) rozdzielacz na co najmniej 4 wyjść,

  • Pompa hydrauliczna o min. wydajności 50 litr-min

  • Układ kierowania ze wspomaganiem,

  • Przedni most napędowy,

  • Blokada mechanizmu różnicowego – przynajmniej tył,

  • Błotniki przednich kół,

  • Hamulce hydrauliczne tarczowe suche lub mokre,

  • Sprężarka z instalacją sterowania hamulcami przyczep,

  • Kabina kierowcy typu zamkniętego z ogrzewaniem i wentylacją

  • Lampa zespolona -ostrzegawcza-w kolorze biało - pomarańczowym, zamontowana na dachu kabiny,

  • Ogumienie kompletne

  • Ciągnik przystosowany do współpracy z oferowanym wozem asenizacyjnym,

  • Ciągnik przystosowany do zamontowania pozostałego wymienionego w zamówieniu sprzętu,

  • Przedni TUZ i WOM - możliwość umocowania dostosowanego pługa lemieszowego lub pługa wirnikowego

  • Objętość zbiornika paliwa: min. 100 l,

  • Zaczep dolny do przyczep jednoosiowych (z tyłu), z możliwością zaczepu wozu asenizacyjnego o ciężarze min 15 Ton

  • obciążniki kół tylnych i przednich

  • łańcuchy śniegowe zgodne z ogumieniem oferowanego sprzętu

  • Dokumenty -np. homologacja – zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kolach zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o Ruchu Drogowym.


WÓZ ASENIZACYJNY

do gromadzenia i przewozu ścieków musi spełniać następujące kryteria i być wyposażony:

  • Fabrycznie nowy

  • Pojemność - min. 7000 litrów,

  • Czas napełniania nie dłuższy niż 5 min.

  • Rozstaw kół : min. 2000mm

  • Sprężarka z multiplikatorem,

  • Hamulce ( zasadniczy- pneumatyczny, postojowy - ręcznie uruchamiany).

  • Instalacja elektryczna - 12 V z minusem na masę,

  • Wąż ssący o dł. min 16 m, trójkąt tablica wyróżniająca dla pojazdów wolnobieżnych, łyżka rozlewająca,

  • Zasuwa spustowa mosiężna sterowana hydraulicznie i ręcznie,

  • Opomiarowanie (dokładny pomiar ilości nieczystości płynnych),

  • Posiadanie certyfikatu B deklaracji zgodności CE oraz dopuszczenie do poruszania się po drogach publicznych,

  • Błotniki kół,

  • Odzyskiwacz oleju,

  • Rozdzielacz tylny

  • Ogumienie - 550x60x22,5 (zależne od zaoferowanego typu)

  • Współpraca z ciągnikiem o mocy min. 110 KM., kompresor o wysokiej wydajności,

  • Gwarancja i instrukcja obsługi w języku polskim.

  • Wałek przegubowo-teleskopowy

  • Wąż ssawny o średnicy min. 5 cal

  • Hydrauliczne sterowanie zaworem dolnym

  • Zasuwy mosiężne

  • Otwierana dennica tylna

  • Koło zapasowe

  • Dokumenty -np. homologacja – zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kolach zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o Ruchu Drogowym.



PRZYCZEPA

jednoosiowa o ładowności 5 ton musi spełniać następujące kryteria i być wyposażona:

  • Fabrycznie nowa

  • Ładowność 5 ton

  • Wywrót na 3 strony

  • Hamulce ( zasadniczy- pneumatyczny, postojowy - ręcznie uruchamiany).

  • Instalacja elektryczna - 12 V z minusem na masę,

  • Plandeka ze stelażem

  • Koło zapasowe

  • Dokumenty -np. homologacja – zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kolach zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o Ruchu Drogowym.


2. Wymagane są minimalne okresy gwarancji na przedmioty zamówienia:

  • gwarancja mechaniczna ciągnika i wozu asenizacyjnego i przyczepy (silnik, podzespoły mechaniczne i elektryczne) - min.18 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń do przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,

  • gwarancja szczelności cysterny wozu asenizacyjnego - minimum 18 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń do przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego


3. Udokumentowanie danych fabrycznych w języku polskim;
Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia:

  • Fabrycznie nowy ciągnik rolniczy rok prod. 2009/2010 z wozem asenizacyjnym i przyczepą (wersja drogowa Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pisemne powiadomienie w terminie do 7 dni od daty ogłoszenia o wyniku o terminie dostawy sprzętu do Urząd Gminy w Ślemieniu. Sugerowany termin dostawy – nie później niż 22.04.2010.

  • Dostarczony fabrycznie nowy ciągnik rolniczy (wersja drogowa) musi być sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji. Na okoliczność tą spisany zostanie protokół przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu.

  • W dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wszystkie dokumenty do użytkowania ciągnika w szczególności: -instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancyjne, świadectwa homologacji, certyfikaty zgodności CE, katalog części zamiennych,

  • Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego ciągnika, w dniu dostarczenia,

  • Wykonawca na dostarczony fabrycznie nowy ciągnik rolniczy rok prod. 2009/2010 wersja drogowa udzieli gwarancji na okres minimum 18 miesięcy bez określenia limitu motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu przekazania. W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przystąpić do usunięcia ewentualnych awarii dostarczonego sprzętu.





3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

( CPV): 16.70.00.00-2 Ciągniki

(CPV): 34.22.00.00- Przyczepy, naczepy i cysterny samojezdne


  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  1. Termin wykonania zamówienia:. Do dnia 22.04. 2010 r.


  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonani zamówienia

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;


Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców spełniających przesłanki przewidziane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.


VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

7.1.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. Nr. 1

7.1.2 podpisany projekt umowy, zał. Nr. 2

7.1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. Nr. 3

7.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

7.1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

7.1.6. Opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN

7.1.7. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ.

7.1.8 Wzór sposobu oznakowania sprzętu załącznik nr 6.

7.1.9. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

7.1.10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych).




  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

      1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN.

  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

    1. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania:


  1. oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 7.1. i 7.2.2 dla każdego partnera konsorcjum,


  1. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.


  1. wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami,


  1. jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,


  1. zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.


  1. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

10. Miejsce i termin składa ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień ul. Krakowska 148, w Sekretariacie, nie później niż do dnia 18.03.2010 roku do godz. 900.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2010 roku o godzinie 930, w pok. Nr 18.

11. Wymagania dotyczące należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


12. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

15. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7.


16. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:

  • ustawowej zmiany przepisów podatkowych,

  • zmiany zakresu wykonania zlecenia powierzonych podwykonawcom,

  • działania siły wyższej,

  • wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego,

  • zmiany czasokresu finansowania inwestycji w uzgodnieniu z jednostką finansującą, wówczas może nastąpić zmiana terminu realizacji (wydłużenie), stosownie do uzgodnionego a tą jednostką przez zamawiającego nowego czasokresu finansowania,

  • wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji.

  • zmiany są korzystne dla zamawiającego,

  • konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.


                                                                                      Wójt Gminy Ślemień

                                                                                   mgr Małgorzata Pępek


siwz_ciagnik_2010-_iii.doc


Zamawiający dokonuje zmiany w pkt. 6 Ogłoszenia:

  1. Termin wykonania zamówienia:. Do dnia 22.04. 2010 r. Zmienia się na Termin Wykonania zamówienia do dnia 20. 07.2010 r.

  2. Zmianie ulega zapis zawarty w paragrafie 5 projektu umowy,stanowiącego

         załącznik do SIWZ, który brzmi: Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia ciągnika rolniczego z beczką asenizacyjną oraz przyczepą jednoosiową w terminie do 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy  na Zapis: " Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia ciągnika rolniczego z beczką asenizacyjną oraz przyczepą jednoosiową w terminie do dnia 20.07.2010 r."



Urząd Gminy w Ślemieniu

 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148,

pow. żywiecki , woj. śląskie,

tel: 33 865-40-84

                                                                    Ślemień, dnia 18 marca 2010 r.

Adresaci:

      1.  CRYSTAL TRAKTOR , Krzysztof Puławski , 98-200 Sieradz, ul. Uniejowska 186

  1.  Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym „ AGROMA” Spółka z o.o. ul. Parkowa 36, 42-622 Świerklaniec.

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 . Nr. 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn. zm. ), którego przedmiotem jest wyłonienie wykonawcy na „ Zakup i dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy min. 110 KM, rok. prod. 2009/2010 –wersja drogowa , wozu asenizacyjnego o pojemności min. 7000 L i przyczepy jednoosiowej o ładowności 5t wraz z osprzętem” w ramach projektu  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w zakresie gospodarki wodno-ściekowej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w projekcie pn: Doposażenie i uzupełnienie systemów gospodarki wodno-ściekowej.

 

ZAWIADOMIENIE

o rozstrzygnięciu ( wyniku) postępowania

Szanowni Państwo,

W związku z zakończeniem postępowania prowadzonego na opisany wyżej zakres przedmiotowy uprzejmie informujemy, iż zamawiający dokonał następujących rozstrzygnięć w w/w postępowaniu.

 

Za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 firmy Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym „ AGROMA” Spółka z o.o. ul. Parkowa 36, 42-622 Świerklaniec. za cenę brutto w kwocie: 256 688,00 zł brutto , z uwagi na złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100 pkt.

Jednocześnie zamawiający zawiadamia, iż:

- oferta nr 1 firmy CRYSTAL TRAKTOR , Krzysztof Puławski , 98-200 Sieradz, ul. Uniejowska 186 , za cenę brutto :  312 551,80 zł, otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena : 82.10  pkt.

Zgodnie z przepisami ustawy  Prawo zamówieniach publicznych od powyższych rozstrzygnięć przysługują Państwu środki odwoławcze przewidziane w dziale VI w/w ustawy.

Po upływie terminów do wniesienia środków przewidzianych w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych lub ich ostatecznym rozstrzygnięciu wyłoniony wykonawca zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

 

                                                                                                  Wójt Gminy Ślemień

                                                                                            mgr Małgorzata Pępek

 



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3171687]

przewiń do góry