OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W
postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
na
Zakup i dostawa węgla i opału na bazie
węgla do placówki Ośrodka Zdrowia , budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy na
okres grzewczy 2010-2011
Znak sprawy:
FZ-UG-3410-I-(9/2010)
Postępowanie o udzielenie prowadzone
jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a
poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr. 223,
poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 157, poz. 1241, Nr. 206, poz. 1591, Nr. 219,
poz. 1706 i Nr 223, poz.1778.
Miejsce publikacji ogłoszenia o
zamówieniu
- Biuletyn Zamówień Publicznych :Numer
ogłoszenia: 289842 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010 r.
- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy
Ślemień- tablica ogłoszeń , na parterze budynku : 14.09.2010 r.
- strona internetowa Urzetu Gminy
Ślemień: www.slemien.pl w dniu: 14.09.2010
r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
1) NAZWA I ADRES: Urząd
Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033
8654098. pow. żywiecki, woj. śląskie
Godziny pracy Urzędu Gminy: poniedziałek – czwartek w godz. 7:00 -15:00
piątek w godz. 8:00 – 16:00
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.slemien.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie prowadzone
jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a
poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr. 223,
poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 157, poz. 1241, Nr. 206, poz. 1591, Nr. 219,
poz. 1706 i Nr 223, poz.1778. i przepisów wykonawczych wydanych na jej
podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa węgla i opału na bazie węgla do placówki Ośrodka Zdrowia , budynku
Lecznicy i budynku Urzędu Gminy na okres grzewczy 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i
dostawa węgla i opału na bazie węgla do placówki Ośrodka Zdrowia , budynku
Lecznicy i budynku Urzędu Gminy na okres grzewczy 2010-
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.11.12.10-5.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.8 ) Czy dopuszcza
się zamiar zawarcia umowy ramowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin
wykonania zamówienia : 30.04.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie dotyczy
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie dotyczy
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
-
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
·
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania
określonej działalności wykonawca postępuje zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą zostać
złożone (Dz.U z 2009 Nr 226, poz. 1817 z późń. zm.) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela
wykonawcy.
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osoby/osób
podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy , o ile
wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - oferta wspólna
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany
do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności
zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie
na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a) ustawowej zmiany
przepisów podatkowych b) zmiany zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom, c)
działania siły wyższej, d) wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego, e)
rezygnacji z części dostaw przy jednoczesnym ograniczeniu ( obniżeniu)
wynagrodzenia wykonawcy, f) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do
prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie
stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji, g) zmiany
korzystne dla zamawiającego, h) konieczność wprowadzenia zmian wynika z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.
IV.4.4) Miejsce i termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie SEKRETARIAT.
Miejsce
i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2010 r. o godzinie
09:30, w Urzędzie Gminy w Ślemieniu ( sala konferencyjna).
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6)
Czy zamawiający ma zamiar ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy
IV.4.7) Czy
zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej : nie dotyczy
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-16 13:14:42
- Liczba odsłon: 358
- Historia dokumentu: