OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

W postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

                                                                        na

Zakup i dostawa węgla i opału na bazie węgla do placówki Ośrodka Zdrowia , budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy na okres grzewczy 2010-2011

Znak sprawy: FZ-UG-3410-I-(9/2010)

Postępowanie o udzielenie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 157, poz. 1241, Nr. 206, poz. 1591, Nr. 219, poz. 1706 i Nr 223, poz.1778.

Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu
- Biuletyn Zamówień Publicznych :Numer ogłoszenia: 289842 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010 r.

- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień- tablica ogłoszeń , na parterze budynku : 14.09.2010 r.

- strona internetowa Urzetu Gminy Ślemień: www.slemien.pl w dniu: 14.09.2010 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

1)      NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098. pow. żywiecki, woj. śląskie

      Godziny pracy Urzędu Gminy:  poniedziałek – czwartek w godz. 7:00 -15:00

      piątek w godz. 8:00 – 16:00

            Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 157, poz. 1241, Nr. 206, poz. 1591, Nr. 219, poz. 1706 i Nr 223, poz.1778. i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla i opału na bazie węgla do placówki Ośrodka Zdrowia , budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy na okres grzewczy 2010-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla i opału na bazie węgla do placówki Ośrodka Zdrowia , budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy na okres grzewczy 2010-2011 a mianowicie: Dostawy węgla i opału na bazie węgla odbywać się będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zamawiającego , o następującym asortymencie : węgiel groszek - wartość opałowa 26000 KJ., w ilości do 40 T - zawartość popiołów nie większa niż 7% - zawartość siarki nie większa niż 0,7% retopal w ilości do 40 ton Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości zamówienia przewidzianego w siwz. Zamawiający przewiduje sukcesywne zamawianie węgla i opału na bazie węgla w miarę jego potrzeb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8 ) Czy dopuszcza się zamiar zawarcia umowy ramowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  Termin wykonania zamówienia :  30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

- nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności wykonawca postępuje zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą zostać złożone (Dz.U z 2009 Nr 226, poz. 1817 z późń. zm.) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy , o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - oferta wspólna

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a) ustawowej zmiany przepisów podatkowych b) zmiany zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom, c) działania siły wyższej, d) wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego, e) rezygnacji z części dostaw przy jednoczesnym ograniczeniu ( obniżeniu) wynagrodzenia wykonawcy, f) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji, g) zmiany korzystne dla zamawiającego, h) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie SEKRETARIAT.

Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2010 r. o godzinie 09:30, w Urzędzie Gminy w Ślemieniu ( sala konferencyjna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Czy zamawiający ma zamiar ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy

IV.4.7) Czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej : nie dotyczy

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

                                                                                                      Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                     mgr Małgorzata Pępek




siwz_-_opal_-_i-2010_-iii.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-16 13:14:42
  • Liczba odsłon: 358
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171560]

przewiń do góry