Ślemień, dnia 1 października 2010 r.
FZ:0724/243/EFS/14g/2010
Zawiadomienie o
wynikach postępowania
Wójt Gminy Ślemień informuje, że w
wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego w ramach art. 4 pkt. 8 ustawy
Prawo zamówień Publicznych w związku z § 3 Regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości szacunkowej do 14.000 euro przez Urząd Gminy Ślemieniu
(kwota zamówienia nie przekracza 10.000 zł), na opracowanie i wykonanie baneru
do projektu pn: ”Integracja przez wspólne gotowanie”, realizowanego przez Gminę
Ślemień w ramach działania 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej
integracji. Zaproszenie zostało skierowane do trzech firm, w celu wyłonienia
najkorzystniejszej oferty cenowej oraz spełniającą wymogi przewidziane dla
przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
Na zaproszenie nie odpowiedziały 2 firmy do których wysłane
zostały zaproszenia:
1) Drukarnia ADPRINT
Adam Hałat Ul. Baściki 10, 32-650 Kęty (FZ:0724/243/EFS/14b/2010)
2) Agencja Reklamowa-Wydawnictwo KNOP, Studio
Internetowe CNM ul.
Sienkiewicza 72, 34-300 Żywiec (FZ:0724/243/EFS/14c/2010)
Na zaproszenie odpowiedziała
1 firma:
Ryszard Greczek, Drukarnia WIG, 34-300
Żywiec, ul. Bracka 43
(FZ:0724/243/EFS/14a/2010)
na kwotę cena
jednostkowa za:
baner : 244,00 zł
brutto za sztukę
Według oceny
Zamawiającego firma przedstawiła ofertę najkorzystniejszą.
Wójt Gminy
Ślemień
mgr
Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-08 17:32:32
- Liczba odsłon: 215
- Historia dokumentu: