Ślemień, dnia 1 października 2010 r.

 

FZ:0724/243/EFS/14g/2010

 

 

 

Zawiadomienie o wynikach postępowania

Wójt Gminy Ślemień informuje, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego w ramach art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień Publicznych w związku z § 3 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 14.000 euro przez Urząd Gminy Ślemieniu (kwota zamówienia nie przekracza 10.000 zł), na opracowanie i wykonanie baneru do projektu pn: ”Integracja przez wspólne gotowanie”, realizowanego przez Gminę Ślemień w ramach działania 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji. Zaproszenie zostało skierowane do trzech firm, w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty cenowej oraz spełniającą wymogi przewidziane dla przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.

 

Na zaproszenie nie odpowiedziały 2 firmy do których wysłane zostały zaproszenia:

1) Drukarnia ADPRINT Adam Hałat Ul. Baściki 10, 32-650 Kęty (FZ:0724/243/EFS/14b/2010)

2) Agencja Reklamowa-Wydawnictwo KNOP, Studio Internetowe CNM                    ul. Sienkiewicza 72, 34-300 Żywiec (FZ:0724/243/EFS/14c/2010)

Na zaproszenie odpowiedziała  1 firma:

Ryszard Greczek, Drukarnia WIG, 34-300 Żywiec, ul. Bracka 43

(FZ:0724/243/EFS/14a/2010)

na kwotę cena jednostkowa za:

baner : 244,00 zł brutto za sztukę

Według oceny Zamawiającego firma przedstawiła ofertę najkorzystniejszą.

 

                      

                                   Wójt Gminy Ślemień

                                    mgr Małgorzata Pępek

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-08 17:32:32
  • Liczba odsłon: 215
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171654]

przewiń do góry