OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Ślemień:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie
gwarancji inwestycji pn.: Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-
wykonawczego Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej wraz z realizacją robót
budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji w miejscowości Ślemień etap I
zadanie 1- zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 129923 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
Ogłoszono w Biuletynie Zamówień Publicznych
: 129923-2011 data zamieszczenia: 05.05.2011
Ogłoszono na stronie internetowej Gminy
Ślemień: 05.05.2011
Ogłoszono na tablicy ogłoszeń UG Ślemień:
05.05.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w
Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad
realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn.: Wykonanie pełnobranżowego
projektu budowlano- wykonawczego Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej wraz z
realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji w miejscowości
Ślemień etap I zadanie 1- zaprojektuj i wybuduj..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia
jest: 1. Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji
pn.: Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano- wykonawczego Parku
Etnograficznego Ziemi Żywieckiej wraz z realizacją robót budowlanych na
podstawie wykonanej dokumentacji w miejscowości Ślemień etap I zadanie 1-
zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru
inwestorskiego dla zadania w następujących okresach: a w okresie realizacji
zadania; od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego
ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego
zrealizowanego w ramach inwestycji; b w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia
dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia, w którym upłynie okres gwarancji
i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 5 lat, bądź do dnia usunięcia
wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po
zakończeniu w/w okresów. 2. Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem
sprawowania nadzoru inwestorskiego: Dokumentacja postępowania o udzielenie
zamówienia na roboty budowlane jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.slemien.pl , znak sprawy: ZP.271.5.2011 3. W ramach realizacji przedmiotu
zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U.
z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.- art. 24 i 25 , w specjalności
określonej w pkt. XII.1.3. 4. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności 1 na etapie
projektowania a analiza dokumentacji technicznej, nadzoru nad prawidłowym
przebiegiem projektowania, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym, będącym
opisem przedmiotu zamówienia. b Wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub
poprawienia dokumentacji w trakcie jej realizacji w przypadku wykonywania jej
niezgodnie z zamówieniem. 2 na etapie budowy: a przekazanie Wykonawcy
protokolarnie tereny budowy b Zapoznaniem się z opracowaniami projektowymi,
umowami o wykonie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem - przed
wejściem wykonawców na plac budowy. c Reprezentowanie inwestora na budowie
przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami
na budowę, specyfikacją techniczną wykonaniu i odbioru robót, obowiązującymi
normami i przepisami, w tym przepisami techniczno- budowlanymi; d
Uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania, których zobowiązany
jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę
robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym
uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych
przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; e Współpraca z
Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robot budowlanych w zakresie
realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo
na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących
problemów; f Pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i
ewentualnych trudnościach w ich realizacji- według potrzeb, nie rzadziej jednak
niż raz w miesiącu; g Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę
robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych odbiorów
częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót
zanikających i ulegających h zakryciu, odbioru końcowego, w tym m. in.:
atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp., sprawdzania
obmiarów wykonanych robót ksiązki obmiarów i protokołów oraz kontrola
materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem; i sprawdzenie pod względem
merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie
wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę faktur z
umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami
częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót
zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola
prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; j sprawdzanie jakości wykonanych
robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu
wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
k dokonywanie odbiorów robót budowlanych odbiorów częściowych, odbiorów
procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających
zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku
budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami l
budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do
użytkowania; m dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu -
w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych wpisem w
dzienniku budowy; n udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia
ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym
konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję o
uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych
zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; p potwierdzanie w
dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub
robót budowlanych do odbioru po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu
niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych oraz nadzór
nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę
robót budowlanych; q potwierdzanie na karcie nadzoru autorskiego pobytów osób
sprawujących nadzór autorski, związany z realizacją inwestycji; r
współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w
sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie
wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; s
przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji
o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; t uczestniczenie, na wezwanie
Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w
ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i
usterek; u kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru
odpowiednich branż - sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego w
odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych
prac, przy czym nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu potwierdzone wpisami w
dzienniku budowy oraz na każde żądanie Zamawiającego i sporządzanie
dokumentacji fotograficznej z postępu procesu budowlanego. v Nadzorowanie
przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ w Zawiadomienie
odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w
toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy x Żądanie usunięcia z
placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez
wykonawcę, y Dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, z)
Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk
odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, aa Zapewnienie we własnym zakresie
transportu w celu dotarcia na budowę bb Przekazywanie Zamawiającemu przez
wykonawcę faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później
niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania. 3 Zadania inspektora nadzoru w
czasie trwania okresu gwarancyjnego a Dokonywanie systematycznych przeglądów
zrealizowanych robót co 12 m-cy, b Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad
zaistniałych w okresie gwarancyjnym, c Zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i
ustalenie terminów ich usuwania. d Nadzorowanie realizacji robót związanych z
usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich
wykonania, e Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, f Potwierdzenie
ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, g Sprawdzenie kompletności i
prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru
ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu
odbioru pogwarancyjnego, h Inne zadania wynikające z przepisów prawa..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy
ramowej: nie
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie: 11.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Stawia się warunek posiadania wiedzy i
doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie - usług nadzoru nad robotami
budowlanymi , instalacyjnymi podlegającymi konserwatorowi zabytków o wartości odebranych
robót w kwocie o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł. polegających na
przebudowie , adaptacji , budowie wraz z infrastrukturą zewnętrzną. Zamawiający
żąda wykazania - 1 nadzoru - referencje w zakresie nadzoru nad robotami
budowlanymi odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek
dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże,
że: a posiada doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia
lub dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i które
posiadają doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
- Inspektor nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej do nadzoru zabytków - min. 10 lat doświadczenia. -
Inspektor nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej - min. 5 lat doświadczenia b inspektor nadzoru
wymieniony powyżej posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm. oraz z rozporządzeniem
Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie Dz. U., Nr 83, poz. 578. - Inspektor
nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej
- Inspektor nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
instalacyjno - sanitarnej - Inspektor nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami
budowlanymi w specjalności drogowej konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz.U. z
2010r. nr 243, poz. 1623 oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z późn. zm..
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o wartości co najmniej 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku ofert składanych przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania
się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę
którejkolwiek z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
inspektorzy nadzoru w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych
zdarzeń losowych inspektora nadzoru, - jeżeli zmiana inspektora nadzoru stanie
się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np.
rezygnacji, utraty uprawnień, itp., - nie wywiązywania się inspektora nadzoru z
obowiązków wynikających z umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na
piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje
taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób
będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganych
postanowieniami SIWZ. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję
zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1 Wzoru umowy nie później niż na 7 dni przed
planowanym skierowaniem do pełnienia funkcji nadzoru osoby innej niż wskazanej
w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym wraz
z ofertą. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku
nadzoru budowy robót będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn
zależnych od Wykonawcy i może stanowić podstawę do zastosowania ustaleń § 8
ust. 1 Wzoru umowy. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana inspektora
nadzoru, winna być dokonana wpisem do dziennika budowy z zachowaniem wymogów
przepisów Prawa Budowlanego. Zmiana osób sprawujących nadzór inwestorski wymaga
sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. 2 Termin zakończenia umowy może ulec
przesunięciu z powodu: a okoliczności, których nie można było przewidzieć w
dniu podpisania umowy lub podczas realizacji zamówienia; b siły wyższej,
mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, c z przyczyn leżących po
stronie Zamawiającego, d zmiany terminu realizacji robót budowlanych związanych
z realizacją inwestycji. 3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w
przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4 Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na
sfinansowanie umowy na roboty budowlane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow.
żywiecki woj. śląskie Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w UG Ślemień :
13.05.2011 o godz. 10:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego
na lata 2007-2013, Priorytet IV - Kultura, Działanie 4.1 Infrastruktura Kultury,
oraz dofinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
W dniu 26 maja 2011 roku Zamawiający- Gmina Ślemień podpisała umowę , której przedmiotem jest wykonanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-12-28
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-28 09:13:26
- Liczba odsłon: 1803
- Historia dokumentu: