Ślemień: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, na potrzeby projektu pn: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień
Numer ogłoszenia: 236218 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, na potrzeby projektu pn: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, na potrzeby projektu pn Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień. Przedmiotem zamówienia są materiały promocyjne : tablice informacyjne, tablice pamiątkowe, materiały prasowe, katalogi, plakaty, ulotki informacyjne, banery informacyjne, prezentacje CD DVD, strona internetowa zawierająca informacje o projekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9, 72.24.30.00-0, 79.82.30.00-8, 79.53.00.00-8, 79.82.20.00-0, 72.26.70.00-4, 39.19.50.00-2, 32.58.30.00-3, 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, iż należycie wykonali zakończyli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług o podobnym charakterze polegających na wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda dostawa

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zmiany do umowy są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez wójta Gminy Ślemień. Warunki dokonania zmiany umów Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może ulec przesunięciu z powodu: okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas realizacji zamówienia; siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zmiany terminu realizacji robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy na usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 34-323 Ślemień pow. żywiecki pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 34-323 Ślemień pow. żywiecki Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu, 17.08.2011 r. godz. 09:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

                                                                                      Wójt Gminy Ślemień

                                                                                     mgr Małgorzata Pępek


siwz-_siwz-_promocja-park-20111.doc

wytyczne_do_promocji_2011.pdf

zmiany_rpo-2011.pdf


Ślemień, dnia 11 sierpnia 2011 r.

 

 

 

WYKONAWCY UCZESTNICZĄCY W POSTĘPOWANIU

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

Na zadanie pn.:

„ Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, na potrzeby projektu pn.: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień”

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie 1.

Ze względu na fakt iż trwałość okresu w Regionalnych Programach Operacyjnych  wynosi zazwyczaj 5 lat, sugerujemy uwzględnienie gwarancji 60 miesięcy oraz zobowiązanie Wykonawcy do montażu tablicy pamiątkowej. Wtedy żaden z Wykonawców nie będzie miał problemu z zapewnieniem gwarancji na tablicę. Proszę jednak w specyfikacji uwzględnić materiał do jakiego tablica zostanie zamontowana, aby skalkulować odpowiedni sposób montażu.

 

Odpowiedź:

Tablica pamiątkowa zostanie zamontowana do konstrukcji metalowej. Okres gwarancji zgodnie z zapisem załącznika nr 1 pkt. B ppkt.3

 

Pytanie 2.

Sugerujemy zobowiązanie Wykonawcy do przygotowania również tekstu materiału prasowego, według wytycznych Zamawiającego , w tym m.in. korektę stylistyczną tekstu i wykonanie profesjonalnych zdjęć do artykułu. Mając w zakresie opracowanie tekstu i zdjęć - Wykonawca będzie mógł znacznie lepiej przygotować projekt graficzny , dostosowany do charakteru tematycznego publikacji.

 

Odpowiedź:

Treść artykułów i ogłoszeń prasowych przygotuje i dostarczy Zamawiający, natomiast opracowanie graficzne i skład przygotuje Wykonawca w konsultacji z Zamawiającym, na stronie ogłoszeniowej czasopisma. Wykonanie zdjęć należy do Wykonawcy.

 

Pytanie 3.

Nie ma możliwości pełnej edycji strony zbudowanej w technologii FLASH, jest możliwość edycji pól tekstowych, galerii zdjęć, ale już np. dla „planu technicznego z naniesioną na planie wizją rozwoju obiektu” , wirtualnego spaceru, czy mapy nie ma możliwości edycji poprzez panel CMS w technologii FLASH, prosimy o doprecyzowanie jakie konkretnie elementy będą musiały być zarządzane przez

CMS, prosimy także o doprecyzowanie z jaką końcówką będzie musiała być zarezerwowana domena, czy PL, czy np.: travel, gdyż różnica w cenie jest znacząca.

 

Odpowiedź:

Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie stron w technologii FLASH z możliwością edycji poprzez panel CMS takich elementów jak teksty, galerie zdjęć i inne zmienne elementy dotyczące funkcjonalności strony w przyszłości, które będą ustalone z Wykonawcą podczas projektowania strony www. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do rezerwacji wcześniej ustalonej domeny internetowej z rozszerzeniem :*pl.

 

Pytanie 4.

Prosimy o informację jak często Wykonawca będzie zobligowany do uczestnictwa w spotkaniach roboczych z Zamawiającym na miejscu realizacji projektu - czy będzie to np. raz dziennie, raz na tydzień, czy raz na miesiąc ? Wynikać będzie to zapewne z harmonogramu i intensywności prac, a doprecyzowanie pozwoli Wykonawcy precyzyjnie skalkulować koszty wykonania zdjęć z przebiegu budowy i czas poświęcony na obsługę Zamawiającego.

 

Odpowiedź:

Nie rzadziej niż raz w miesiącu.

 

Pytanie 5.

Mając na uwadze charakter obiektu objętego zamówieniem , który docelowo ma się stać markowym produktem turystycznym Gminy Ślemień - co pociąga za sobą konieczność dalszej intensywnej promocji także po zakończeniu projektu - sugerujemy, aby postępowaniem objąć także obowiązek przygotowania przez Wykonawcę systemu identyfikacji wizualnej obiektu w podstawowym zakresie ( logotyp, kolorystyka, czcionka i krój pisma ze sposobem wykorzystania na różnych polach eksploatacji np.: tablice kierunkowe, wizytówka, ulotka, pocztówka, mapka parku.

 

Odpowiedź:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 1 do umowy.   

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-08-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-11 09:46:40
  • Liczba odsłon: 883
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171703]

przewiń do góry