Ślemień:
Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkół w Ślemieniu
Numer ogłoszenia: 252878 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
remontu pomieszczeń w Zespole Szkół w Ślemieniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane
z realizacją zadania, pn: Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkół w
Ślemieniu . 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: a
Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkół w Ślemieniu, który obejmuje: -
remont ścian, sufitów, podłóg, schodów oraz stolarki okiennej. 1.2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót, a Wykonawca jest
zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym,
przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami
inspektora nadzoru budowlanego. b Dokumentacja techniczna znajduje się również
do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. 19 od poniedziałku do piątku w godz.
7.00 do godz. 15.00 c Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące,
tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji
przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. d
Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu
czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy
zgodnie z przepisami BHP. e Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren
budowy najpóźniej w ciągu 14 dni. f Wykonawca usunie na własny koszt skutki
awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-1, 44.11.22.20-6,
44.22.11.00-6, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
posiadają wiedzę i doświadczenie - wykonali w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej
jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w
odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a Wypełniony formularz ofertowy dostarczony
Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik Nr 1)
b Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania
zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom
podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w
powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c Kosztorysy
ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie
zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do
SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: -
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe opady deszczu
przez okres dłuższy niż 5 dni) , mających faktyczny wpływ na realizację robót
budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie
prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela
działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru
geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone
przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru
geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z
wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie
wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie
potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem.
Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności
zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. 3.
Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania.
Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z
Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po
zakończeniu postępowania odwoławczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow.
żywiecki woj. śląskie. Otwarcie ofert: dnia 05.09.2011 r.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-22
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-22 11:18:39
- Liczba odsłon: 211