OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ślemień:
Wykonanie remontu budynku Zespołu Szkół w Ślemieniu- dachu i elewacji
Numer ogłoszenia: 326992 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj.
śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku Zespołu
Szkół w Ślemieniu- dachu i elewacji.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są
roboty budowlane związane z realizacją zadania, pn: Wykonanie remontu budynku
Zespołu Szkół w Ślemieniu- dachu i elewacji. 1.1.Zakres przewidywanych prac
obejmuje w szczególności: a Wykonanie remontu budynku Zespołu Szkół w Ślemieniu
- dachu i elewacji, który obejmuje: - remont konstrukcji i pokrycia dachowego
oraz prace elewacyjne. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -
przedmiar robót, a Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu
zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i
sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. b
Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego
pok. 19 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do godz. 15.00 c Wykonawca
wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i
zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i
funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. d Wykonawca wykona wszystkie
prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu
oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP. e
Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14
dni. f Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane
przez Wykonawcę.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.44.30.00-4.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na
temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zadania
odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej
jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w
odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego
rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony
formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych
Warunków Zamówienia ( Załącznik Nr 1) b) Wykaz osób uprawnionych do podpisania
dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz
pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do
reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu
rejestrowego. c) Kosztorysy ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót ,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji
technicznych. d) Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe
warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy,
stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod
warunkiem: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe
opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni) , mających faktyczny wpływ na
realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone
przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie
zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez
obie strony i następować będzie aneksem do umowy. 3. Termin zawarcia umowy
zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec
zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z Wykonawców. O nowym
terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu
postępowania odwoławczego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.slemie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień ul. Krakowska 148 34-323 Ślemień pow.
żywiecki woj. śląskie pok. 18.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.10.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul.
Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie Sekretariat. Otwarcie ofert : dnia
25.11.2011 r.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-10-10
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-10 13:13:31
- Liczba odsłon: 223