Ślemień:
Dostawa ekogroszku ( retopal) do placówki Ośrodka Zdrowia, budynku Lecznicy i
budynku Urzędu Gminy w Ślemieniu na okres grzewczy 2011 - 2012
Numer ogłoszenia: 327318 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w
Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Dostawa ekogroszku ( retopal) do placówki Ośrodka Zdrowia,
budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy w Ślemieniu na okres grzewczy 2011 -
2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa ekogroszku -
retopal do placówki Ośrodka Zdrowia, budynku Lecznicy i budynku Urzędu Gminy w
Ślemieniu na okres grzewczy 2011- 2012 .a mianowicie: Dostawę węgla -
ekogroszek odbywać się będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym
przez zamawiającego, o następującym asortymencie: ekogroszek ( retopal) -
wartość opałowa kaloryczność - 25 000 KJ., w ilości do 100 T - zawartość
popiołów nie większa niż 7 - zawartość siarki nie większa niż 0,7 - granulacja
uziarnienie : 8 -
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.11.12.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedno
zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy dostarczony
Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik Nr 1)
b) Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego wspólnie. c) Wykaz Podwykonawców oraz zgodę
Podwykonawców na wykonanie powierzonego im zakresu zamówienia - jeżeli dotyczy
- załącznik nr 8.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania
się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie
zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do
SIWZ. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo
zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności
zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie
na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a) ustawowej zmiany
przepisów podatkowych b) zmiany zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom, c)
działania siły wyższej, d) wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego, e)
rezygnacji z części dostaw przy jednoczesnym ograniczeniu ( obniżeniu)
wynagrodzenia wykonawcy, f) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do
prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie
stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji, g) zmiany
korzystne dla zamawiającego, h) konieczność wprowadzenia zmian wynika z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.
Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania.
Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z
Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po
zakończeniu postępowania odwoławczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow.
żywiecki woj. śląskie Sekretariat. Otwarcie ofert 8:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-10-10
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-10 14:59:23
- Liczba odsłon: 857
- Historia dokumentu: