Ślemień: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ
Numer ogłoszenia: 121254 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych gminy Ślemień w planowanej ilości około 524 822 kWh +/-10% w okresie do 31.05.2013 roku dla 48 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ. URZĄD GMINY ŚLEMIEŃ Płatnik dla punktu poboru od pozycji 1 - 35 wg. załącznika nr 1 do SIWZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Płatnik dla punktu poboru od pozycji 36 - 39 wg. załącznika nr 1 do SIWZ ZESPÓŁ SZKÓŁ W ŚLEMIENIU Płatnik dla punktu poboru od pozycji 40 - 41 wg. załącznika nr 1 do SIWZ SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE Płatnik dla punktu poboru od pozycji 42 - 46 wg. załącznika nr 1 do SIWZ GMINNY OŚRODEK KULTURY Płatnik dla punktu poboru od pozycji 47 - 48 wg. załącznika nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy a) posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) posiadają aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odpis opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN, związanej z przedmiotem zamówienia; jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; Wypełniony formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; Wypełnione oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ; Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; Stosowne oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ; w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej na warunkach określonych w niniejszym SIWZ, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




                                                                                                   Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                   mgr Andrzej Piecha


siwz-_prad-prad_-2012.doc






                                                                                  Ślemień, dnia 23 kwietnia 2012 r.

 

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148

pow. żywiecki, woj. śląskie

znak sprawy: ZP.271.3.2012

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Działając na podstawie art. 93. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr.113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający - Gmina Ślemień informuje, że w toczącym się postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby urzędu gminy , oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych gminy Ślemień. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu do składania ofert.

 

Podstawa prawna unieważnienia

 

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 6 Pzp - „ Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”

 

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:

 

Podstawą unieważnienia są okoliczności na temat których Zamawiający w chwili ogłaszania przetargu nie posiadał wiedzy ( umowy - aneksy terminowe zawierające ceny promocyjne zawarte w jednostkach organizacyjnych Gminy Ślemień - których rozwiązanie naraziłoby Gminę na wysokie kary pieniężne), a zatem prowadzenie zamówienia nie spełnia oczekiwań zamawiającego i w chwili obecnej byłoby sprzeczne z prawidłowym wydatkowaniem środków publicznych.

 

 

Środki ochrony prawnej:

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, przysługują środki ochrony prawnej na podstawie art. 179 do 198 g ( Dz. U. z 20102 r. Nr. 113, poz. 759 ze zm.)

 

 

 

                                                                                                Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                 mgr Andrzej Piecha




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-04-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-23 09:57:50
  • Liczba odsłon: 1126
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171536]

przewiń do góry