Ślemień: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY
URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK
ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ
Numer ogłoszenia: 121254 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych gminy Ślemień w planowanej ilości około 524 822 kWh +/-10% w okresie do 31.05.2013 roku dla 48 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ. URZĄD GMINY ŚLEMIEŃ Płatnik dla punktu poboru od pozycji 1 - 35 wg. załącznika nr 1 do SIWZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Płatnik dla punktu poboru od pozycji 36 - 39 wg. załącznika nr 1 do SIWZ ZESPÓŁ SZKÓŁ W ŚLEMIENIU Płatnik dla punktu poboru od pozycji 40 - 41 wg. załącznika nr 1 do SIWZ SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE Płatnik dla punktu poboru od pozycji 42 - 46 wg. załącznika nr 1 do SIWZ GMINNY OŚRODEK KULTURY Płatnik dla punktu poboru od pozycji 47 - 48 wg. załącznika nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy a) posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) posiadają aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odpis opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN, związanej z przedmiotem zamówienia; jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; Wypełniony formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; Wypełnione oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ; Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; Stosowne oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ; w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej na warunkach określonych w niniejszym SIWZ, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu
34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Andrzej Piecha
Ślemień, dnia 23 kwietnia 2012 r.
Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu
34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148
pow. żywiecki, woj. śląskie
znak sprawy: ZP.271.3.2012
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIU
Działając na podstawie art. 93. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr.113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający - Gmina Ślemień informuje, że w toczącym się postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby urzędu gminy , oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych gminy Ślemień. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu do składania ofert.
Podstawa prawna unieważnienia
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 6 Pzp - „ Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Podstawą unieważnienia są okoliczności na temat których Zamawiający w chwili ogłaszania przetargu nie posiadał wiedzy ( umowy - aneksy terminowe zawierające ceny promocyjne zawarte w jednostkach organizacyjnych Gminy Ślemień - których rozwiązanie naraziłoby Gminę na wysokie kary pieniężne), a zatem prowadzenie zamówienia nie spełnia oczekiwań zamawiającego i w chwili obecnej byłoby sprzeczne z prawidłowym wydatkowaniem środków publicznych.
Środki ochrony prawnej:
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, przysługują środki ochrony prawnej na podstawie art. 179 do 198 g ( Dz. U. z 20102 r. Nr. 113, poz. 759 ze zm.)
Wójt Gminy Ślemień
mgr Andrzej Piecha
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-23
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-23 09:50:08
- Liczba odsłon: 1125
- Historia dokumentu: