C:\Users\IwonaK\AppData\Local\Temp\Rar$DI02.376\EU+EFRR_P-mono.gif                                                                                                       

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach    

          Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007 – 2013

 

RIBR.Rc.042.2.EWT.1.2012

Ślemień, dnia 10.08.2012r.

                                 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE NAGŁOŚNIENIA IMPREZY –
DOŻYNKI GMINNE W ŚLEMIENIU

 

     

 

I.       ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ślemień, ul Krakowska 148, NIP 553-11-18-702

II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.       Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa polegająca na zabezpieczeniu od strony technicznej tj. nagłośnienia  wraz z jego obsługą podczas imprezy plenerowej- Dożynki Gminne w Ślemieniu, która odbędzie się w dniu 25.08.2012r. na boisku sportowym LKS „Smrek” w Ślemieniu.

2.       Planowana  wartość przedmiotu zamówienia kształtuje się na poziomie niższym niż wyrażona w złotych równowartość 14 000 euro, dlatego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w ramach rozpoznania cenowego.

3.        Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu: „Ślemień i Streczno na wspólnej drodze przez przeszłość do przyszłości”  ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007 – 2013

4.       Szczegółowy opis zamówienia:

Usługa obejmuje:

·        Wykonanie próby nagłośnienia w dniu imprezy.

·        Instalacje aparatury nagłośnieniowej, w tym: wzmacniacza, minimum dwóch głośników, odsłuchów, odtwarzacza CD lub laptopa umożliwiającego odtwarzanie podkładów muzycznych, minimum 3 mikrofony na stojakach, minimum jeden mikrofon bezprzewodowy.

·        Realizację nagłośnienia występów artystycznych.

·        Transport sprzętu i jego obsługę w trakcie imprezy.

III.  TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia: 25 sierpnia 2012r.  godz.12:00 - 24:00

Miejsce realizacji zamówienia: nagłośnienie  dla prowadzącego ma być przygotowane od godziny 11:30 w dniu 25.08 2012r.

IV.   FORMA PŁATNOŚCI- przelew bankowy w terminie 21 dni od dnia realizacji zamówienia
i otrzymania faktury.

V.     SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Oferta powinna być sporządzona na załączonym formularzu i być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać dokładne dane  i czytelny podpis oferenta. Oferta powinna zawierać informacje potwierdzające stawiane przez zamawiającego wymagania.

VI.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Oferty należy dostarczyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1) w formie pisemnej: osobiście, przesyłką pocztową, faksem  na nr 33 8654084  lub w formie elektronicznej na adres ugslemien@ugslemien.ig.pl do dnia 17.08.2012 do godziny  12.00 .  

2.      O wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie, faksem  lub
e-mailem.

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. DODATKOWE INFORMACJE:

1.      Kryterium oceny ofert: najniższa cena

      VIII. ZAŁĄCZNIKI:

1.Wzór formularza ofertowego.

2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych między oferentem a Zamawiającym.

       3. Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\IwonaK\AppData\Local\Temp\Rar$DI02.376\EU+EFRR_P-mono.gif                                                                                                             

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach    

          Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007 – 2013

 

FORMULARZ OFERTOWY

Dotyczy: zabezpieczenia od strony technicznej tj. nagłośnienia  wraz z jego obsługą podczas imprezy plenerowej- Dożynki Gminne w Ślemieniu, która odbędzie się w dniu 25.08.2012r. na boisku sportowym LKS „Smrek” w Ślemieniu.

Oferent  (nazwa firmy) ……………………………………………………………………………………………………………

Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………………….

NIP: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

REGON………………………………………………………………………………………………………………………..………….

Osoba upoważniona do reprezentowania firmy (kontakt)…………………………………………………….…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

cenę netto ……………………………………zł (słownie złotych…………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

podatek VAT ………………………………….zł (słownie złotych…………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

cenę brutto …………………………………….zł (słownie złotych………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i wszystkimi koniecznymi warunkami technicznymi i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

Oświadczam, że zrealizuję zamówienie w 100% w wymaganym terminie.

Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zamówieniu ofertowym.

W załączeniu oświadczenia do zapytania ofertowego.

 

 

 

…………………………………..                                                                    …………………………………………

Miejscowość i data                                                                                                                               Podpis i pieczątka oferenta

 

 

 

.....................................................                                                     .........................................................

        (pieczęć wykonawcy)                                                                              ( miejscowość, data )

                                                                

OŚWIADCZENIE

o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
( Dz. U  z 2010 r. Nr 113 , poz. 759 z późn. zm.)

Przystępując do postępowania w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie usługi polegającej na zabezpieczeniu od strony technicznej tj. nagłośnienia  wraz z jego obsługą podczas imprezy plenerowej- Dożynki Gminne w Ślemieniu, która odbędzie się w dniu 25.08.2012r. na boisku sportowym LKS „Smrek” w Ślemieniu oświadczam/y, że spełniam/y niżej wymienione warunki:

      1. posiadam/y uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 

          nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

      2. posiadam/y niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję/my potencjałem technicznym

          i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiam/y pisemne zobowiązanie

          innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania

          przedmiotowego zamówienia.

      3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

      4. nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.. 24 ust. 1

          i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

 

Miejscowość .......................................dnia .........................2012 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH MIĘDZY OFERENTEM A ZAMAWIAJĄCYM

 

 

Oświadczam, że między Oferentem a Zamawiającym nie zachodzą żadne powiązania kapitałowe lub osobowe polegające w szczególności na:

 

 

 

1.  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2.  posiadaniu co najmniej 10% wartości udziałów lub akcji;

3.  pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

4.  pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

 

 

 

                                                                                                        .............................................................

                                                                                                                    Podpis oferenta

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-08-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-10 15:03:32
  • Liczba odsłon: 213

[Liczba odsłon: 3147960]

przewiń do góry