Ślemień, 20 listopad 2012 r.
ZP.271.10.PROW.2012 |
||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na
podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29
stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2010 r.
Nr.113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający –Gmina Ślemień, zawiadamia, że w dniu 19 listopada
2012 r. został rozstrzygnięty przetarg nieograniczony, którego przedmiotem
jest: „Poprawa infrastruktury
publiczno-turystycznej poprzez budowę parkingu w Ślemieniu” ( Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania : Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju” - operacja która odpowiada warunkom przyznania pomocy w ramach działania „ Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013) |
||||||||||||||||||||||||||
1. Nazwa i adres Zamawiającego: |
||||||||||||||||||||||||||
Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień TEL: (33) 865 40 84 FAX: (33) 865 40 84 REGON: 070010136 NIP: 553-11-18-702 www.slemien.pl
|
||||||||||||||||||||||||||
2. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę: |
||||||||||||||||||||||||||
oferta Nr 1 - BUDINOR Sp. z o.o. ul. Fabryczna 19 34-300 Żywiec |
||||||||||||||||||||||||||
3. Cena wybranej oferty:
|
||||||||||||||||||||||||||
Brutto: 203 720,34 zł
Słownie: dwieście trzy tysiące siedemset dwadzieścia złotych 34/100
|
||||||||||||||||||||||||||
4. Uzasadnienie wyboru: |
||||||||||||||||||||||||||
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i przy zastosowaniu kryterium oceny ofert ( cena – 100%) oferta otrzymała 100 pkt.
|
||||||||||||||||||||||||||
5. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom : |
||||||||||||||||||||||||||
W przedmiotowym postępowaniu przetargowym zostały złożone następujące oferty:
|
||||||||||||||||||||||||||
6. Termin zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą: |
||||||||||||||||||||||||||
Przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą zamawiający wyznacza na :
30 listopada 2012 r.
|
||||||||||||||||||||||||||
7. Informacja o wykluczeniu lub odrzuceniu ofert. |
||||||||||||||||||||||||||
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona jedna oferta. 2.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden Wykonawca. 3.Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych od powyższych rozstrzygnięć przysługują Państwu środki odwoławcze przewidziane w dziale VI w/w ustawy. - Uzasadnienie faktyczne : Zamawiający w trakcie badania oferty firmy: Usługi Budowlane Instalatorstwo Elektryczne „PITĄG” Mirosław Pasko, 34-322 Gilowice, ul. Leśna 4, stwierdził że Wykonawca nie wykazał warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4 Rozdział VIII SIWZ, w którym zamawiający wskazał, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu na Wykonawcy ciążył obowiązek wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykazał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia przez które rozumie się zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie parkingu o wartości robót co najmniej 200 000 zł brutto , poparte dokumentami, że roboty budowlane wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Informacja o wykonanych robotach budowlanych powinna zostać zawarta w załączeniu nr 6 do SIWZ , do której należało dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone pn: protokół odbioru lub referencje zamawiającego. W ofercie Wykonawca w załączniku nr 6 do SIWZ ( Wykaz robót budowlanych), oświadczył , że prace wykonane przez podmiot na który się powołał zostały wykonane na kwotę 3985,18 zł. Zdaniem Zamawiającego nie spełniał zatem warunków udziału w postępowaniu. Dnia 15 listopada 2012 r. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwał firmę: Usługi Budowlane Instalatorstwo Elektryczne „PITĄG” Mirosław Pasko, 34-322 Gilowice, ul. Leśna 4, do złożenia oświadczenia i dokumentów do dnia 19 listopada 2012 r. do godz. 13:00, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż na dzień składania ofert, , Wykonawca w wyznaczonym terminie nie przedłożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Na tej podstawie Zamawiający uznał , że Wykonawca firma : Usługi Budowlane Instalatorstwo Elektryczne „PITĄG” Mirosław Pasko, 34-322 Gilowice, ul. Leśna 4, nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2. pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi , że” z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu”. Wykluczenie firmy : Usługi Budowlane Instalatorstwo Elektryczne „PITĄG” Mirosław Pasko, 34-322 Gilowice, ul. Leśna 4, wynika nie tylko z treści art. 24 ust. 2 pkt. 4 w związku z treścią art. 26 ust. 2 i 2a ustawy Pzp, ale jest obowiązkiem Zamawiającego wynikającym także z treści art. 7 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy Pzp - Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
|
||||||||||||||||||||||||||
Treść niniejszego zawiadomienia przesłana zostanie uczestnikom postępowania faksem ( w formie pisemnej ) oraz zamieszczona na tablicy ogłoszeń zamawiającego i na stronie internetowej. |
||||||||||||||||||||||||||
Ślemień 20 listopad 2012 r. |
Wójt Gminy Ślemień mgr Andrzej Piecha
.......................................................................................... Podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-20
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-20 07:30:50
- Liczba odsłon: 222