Ślemień, 07 maja  2013 r.

Nr sprawy: ZP.271.2.2013                                                                                    

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

                             Działając   na   podstawie   art.   92 ust.  1 pkt.  1  ustawy   Prawo   Zamówień   Publicznych  z  dnia    29  stycznia  2004 r.   (  Dz. U. z 2010 r.  Nr.113,  poz.  759  z  późn.  zm.),   Zamawiający     Gmina  Ślemień   z  siedzibą   w   Ślemieniu,  ul.  Krakowska  148,  34 - 323 Ślemień,   zawiadamia,  że  w  dniu  7  maja  2013  r.   został   rozstrzygnięty   przetarg   nieograniczony,  którego  przedmiotem   jest: ” Remont 3 dróg gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania skutków powodzi 2010 - 2011 ”


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

Ul. Krakowska 148 , 34-323 Ślemień

TEL: (33) 865 -40-84 lub 98

FAX: (33) 865 -40-84 lub 98

REGON: 070010136

NIP: 552-11-18-702

www.slemien.pl

2. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:

oferta Nr 2-                                Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo- Mostowe

            „ DROG - BUD”

             Franciszek Fryc

              ul. Zamkowa 3

                 34-116 Spytkowice

 

3. Cena wybranej oferty:                                                           

 

                                                        Brutto: 291 096,07 zł

Słownie: dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćdziesiąt sześć złotych  07/100

 

4. Uzasadnienie wyboru:

W/w oferta spełnia wszystkie wymogi postawione w SIWZ, wszystkie wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu i przy zastosowaniu kryterium

oceny ofert ( cena – 100%) oferta otrzymała 100 pkt.

5. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom :

W przedmiotowym postępowaniu przetargowym zostały złożone następujące oferty:

Nr

oferty

 

         Nazwa Wykonawcy

 Cena oferty

 

 Kryterium oceny

ofert

 Łączna uzyskana

      punktacja

   1.

 DROMIL Sp. z o.o.

Ul. Leśnianka 102A

34-300 Żywiec

 355 761,40     brutto

  Cena 100%

        81,82  pkt.

 

  2.

Przedsiębiorstwo Budowlano- Drogowo - Mostowe „ DROG-BUD” Franciszek Fryc

ul. Zamkowa 3

34-116 Spytkowice

 

291 096,07 zł brutto

 

  Cena 100%

 

 100,00 pkt.

 

   3.

EUROVIA Polska S.A.

Bielany Wrocławskie,

ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce

 

364 032,24 zł brutto

 

   Cena 100%

 

           79.96 pkt.

 

   4.

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ”TRANSDRÓG” Kaczmarczyk Spółka Jawna , 34-222 Zawoja 1962

 

346 626,28 zł brutto

 

  Cena 100%

 

           83,97 pkt.

 

  5.

PL - INVEST Sp. z o o.

ul. Powstańców Śląskich 2

34-300 Żywiec

 

385 210,27 zł brutto

 

Cena 100%

 

           75,56 pkt.

 

6. Termin zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą:

 

   Przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą zamawiający wyznacza na :        

                                                                      20 maja 2013 r.                                

7. Informacja o wykluczeniu lub odrzuceniu ofert.

 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni  żadni wykonawcy.

2.Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych od powyższych rozstrzygnięć przysługują Państwu środki odwoławcze przewidziane w dziale VI w/w ustawy.

 Treść niniejszego zawiadomienia przesłana zostanie uczestnikom postępowania faksem ( w formie pisemnej ) oraz zamieszczona na tablicy ogłoszeń zamawiającego i na stronie internetowej.

www.slemien.pl

 

Ślemień, 7 maja 2013 r.

                                    Wójt Gminy Ślemień

 

                                      mgr Andrzej Piecha

..........................................................................................

Podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-05-08
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-08 07:05:58
  • Liczba odsłon: 231

[Liczba odsłon: 3171551]

przewiń do góry