Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Ślemień: Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Ślemieniu
Numer ogłoszenia: 127490 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Ślemieniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Ślemieniu, zlokalizowanego przy ul. Szkolnej 1, na działkach bud. Nr 1804/7, 1804/8. 1804/9 i 1804/10 ,będących własnością inwestora. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty wykończeniowe, wykonanie instalacji przeciwpożarowych, instalacji kanalizacyjnych i wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji C.O. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. - Przedmiar robót, - ( dokumentacja - rzut parteru, rzut piętra.) UWAGA: Tam gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej ( dokumentacji projektowej ) Warunki szczegółowe dotyczące realizacji robót: 1)Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt odpadów związanych z realizacją zadania. 2) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 3)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentacją udostępniona została na BIP Ślemień w zakładce -PRZETARGI - od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 4) Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, z chwilą przekazania placu budowy Wykonawca ponosi za niego wyłączną odpowiedzialność i jest zobowiązany do jego właściwego zabezpieczenia. 6) Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14 dni. 7) Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę 8) Ewentualne żądania odszkodowania przez właścicieli nieruchomości z tytułu wyrządzonych szkód za zniszczenia mienia, obciążają Wykonawcę. Zamawiający nie będzie refinansował ewentualnych szkód. 9) Przekazanie palcu budowy Wykonawcy nastąpi w dniu podpisania umowy ws. zamówienia publicznego. 1.3.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane, co najmniej 36 miesięcy gwarancji, począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa ( stanowiąca załącznik nr 8 do siwz projekt umowy Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji nie zwalnia go z rękojmi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie - tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się zrealizowanie co najmniej dwóch zadań (zamówienia) polegających na budowie lub/i remoncie lub/i przebudowie i/lub modernizacji obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde, oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, 3.1. w tym jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności. ( specjalności konstrukcyjno-budowlanej ), Kierownik budowy wymieniony powyżej posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ( w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.z 2010 r. Nr.243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. Nr. 83, poz. 578). 3.2. w tym jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności. ( specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ), osoba wymieniona powyżej posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ( w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.z 2010 r. Nr.243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. Nr. 83, poz. 578). 3.3. w tym jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności. ( specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ), osoba wymieniona powyżej posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ( w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.z 2010 r. Nr.243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. Nr. 83, poz. 578). UWAGA: Ilekroć Zamawiający, wymaga określonych uprawnień budowlanych ( w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego a) wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik nr 1) b) Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, c) kosztorysy ofertowe, sporządzone na bazie przedmiarów robót, specyfikacji technicznych i dokumentacji, przy czym Zamawiający nie wymaga opracowania kosztorysu ofertowego ściśle wg. podanych podstaw wyceny , w związku z czym można je wykorzystać jedynie posiłkowo, d) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie na podstawie art. 23 ustawy Pzp,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji lub przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni), mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. 2) ograniczenia lub zakresu robót wynikające z: - sytuacji, gdy wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych , czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, - konieczności wykonania robót zamiennych, - zmiany finansowania robót związane ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) zmiany korzystne dla Zamawiającego istotne dla prawidłowego wykonania zamówienia. 5) zwłoki w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego, 6) konieczności zmiany nazwy zadania, 7) zmiany osób reprezentujących strony umowy, 8) wcześniejszego wykonania robót tj. przed upływem terminu wskazanego w umowie. 9) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień /robót dodatkowych 10) wskutek wprowadzenia nowego podwykonawcy( ców) i/lub dalszego (ych) podwykonawcy ( ców) a także zmiana podwykonawcy( ców) oraz dalszego (ych) podwykonawcy (ców) 11) wskutek zamiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcy (com) i/lub dalszemu (ym) podwykonawcy( com), 12) wskutek zlecenia podwykonawstwa w sytuacji , gdy Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, ze wykona zamówienie osobiście. 13) zmiany przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności 3). Dopuszcza się także zmianę nieistotnych warunków umowy w przypadkach : 1. wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych 2. zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy ( przekształcenie itp.) 3. zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4. zmiany rachunku bankowego 5. zmiany obowiązujących przepisów prawa 6. innych okoliczności, które nie będą w istotny sposób ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu, 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148, pow. żywiecki, woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu, 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148, pow. żywiecki, woj. śląskie - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz-szkola-remont-2014_i.doc

przedmiar-_szkola_slemien_2014.pdf

stwior-_remont_szkoly.doc

projekt_bud-szkola-2014-iv.jpg
projekt-bud-_szkola-2014-iv-ii.jpg
szkola-_2014_rys._nr_2.pdf


 

UWAGA !!!

Zamawiający uzupełnia załączony do Ogłoszenia - Przedmiar robót o następujące pozycje.

 

 

Przedmiar uzupełniający oraz uzupełnienie pozycji przedmiarowych:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

uzupełnienie opisu pozycji przedmiarowych:

 

 

 

 

 

poz. 1.3 - izolacja z wełny - gr. 20 cm (wymiary bez zmian)

 

 

 

 

poz. 1.5 - izolacja ze styropianu - gr. 10 cm - klatka schodowa gr 0,5cm posadzka (wymiary bez zmian)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

przedmiar uzupełniający do pozycji 4:

 

 

 

 

 

pozycja

element

ilość

cena

 

 

 

4.12

lampy Raster ( lub równoważne)

26 sztuk

 

 

 

 

4.13

przewód DY 3x2,5

240 m

 

 

 

 

4.14

gniazda podwójne

14 sztuk

 

 

 

 

4.15

wyłączniki

5 sztuk

 

 

 

 

4.16

przejściowe wyłączniki - klatka schodowa

2 sztuki

 

 

 

 

 

przedmiar_szkola_-_uzupelnienie_-2014-i.doc

 

W związku z uzupełnieniem Przedmiaru Robót , Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 30 kwietnia 2014 roku godz. 08:00.



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3171669]

przewiń do góry