RIBR.ZP.271.5.2014

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

                             Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.  ( Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający –Gmina Ślemień, zawiadamia, że w dniu 03 lipca 2014 r. został rozstrzygnięty przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest: „Nadbudowa i przebudowa budynku Sali gimnastycznej wraz ze zmianą konstrukcji dachu i ociepleniem ścian przy Zespole Szkół w Ślemieniu”

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu                  

ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień

TEL: (33) 865 40 98

FAX: (33) 865 40 98

REGON: 072182700

NIP: 553-25-11-962

www.slemien.pl

2. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:

oferta Nr 4 -                                             Zakład Remontowo-Budowlany

Malarstwo i Tapeciarstwo

                                                                Mieczysław Barzycki

                                                              34-205 Stryszawa 71 E

3. Cena wybranej oferty:                                                           

 

                                                      Brutto:  293 842,23 zł  brutto

Słownie: dwieście dziewięćdziesiąt trzy tysiące osiemset czterdzieści dwa złote 23/100

4. Uzasadnienie wyboru:

 Zamawiający zawiadamia, że na podstawie przeprowadzonej oceny ważnych ofert złożonych w Przetargu, w oparciu o kryteria określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ( SIWZ) , Zamawiający wybrał ofertę Zakład Remontowo-Budowlany, Malarstwo i Tapeciarstwo, Mieczysław Barzycki, 34-205 Stryszawa 71E, jako najkorzystniejszą cenowo ofertę  ( przy zastosowaniu kryterium oceny ofert       ( cena -100% , spośród ważnych ofert złożonych w Przetargu.

Wybrany Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w Przetargu oraz złożył ofertę zgodna z wymogami SIWZ. Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów spośród ważnych ofert podlegających ocenie punktowej w oparciu o kryteria oceny określone w SIWZ.

5. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom :

W przedmiotowym postępowaniu przetargowym wpłynęły 4 oferty. W tabeli zamieszczonej poniżej przedstawiono informację dotycząca nazw (firm) Wykonawców, którzy złożyli oferty, ich siedziby i adresy, dla ofert podlegających ocenie punktowej, liczbę punktów w jedynym kryterium oceny ( najniższa cena), a także informacje o wykluczeniu Wykonawców oraz o odrzuceniu ofert.

Nr

oferty

 

 

               Nazwa Wykonawcy

 

Cena oferty

 

 

Kryterium oceny

ofert

 

Łączna uzyskana

      punktacja

   1.

Kompleksowe Usługi Budowlane Paweł Kąkol ul. Jagiellońska 223

34-360 Milówka

 346 760,73 zł brutto

 

Cena 100%

 

        84,74 pkt.

   2.

KP - BESKID Sp. z o.o.

ul. Kościuszki 55

34-300 Żywiec

 

276 968,69 zł  brutto

 

Cena      

  100%

 Wykonawca wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta odrzucona.

   3.

Firma Remontowo-Budowlana

„INODOM” Józef Pawlus

Cięcina , ul. Św. Katarzyny 176

34-350 Węgierska Górka

310 490,60 zł  brutto

 

Cena      

  100%

 

Wykonawca wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych    Oferta odrzucona.

   4.

Zakład Remontowo-Budowlany

Malarstwo i Tapeciarstwo

Mieczysław Barzycki

34-205 Stryszawa 71 E

293 842,23 zł  brutto

 

          Cena      

  100%

 

       100,00  pkt.

6. Termin zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą:

 

   Przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą zamawiający wyznacza na

                                                                      14  lipca 2014 r.

7. Informacja o wykluczeniu lub odrzuceniu ofert.

       7. 1. Zamawiający zawiadamia, że działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone dwie oferty oraz na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych w prowadzonym postępowaniu zostało wykluczonych dwóch Wykonawców.

7.1.1. Działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę działającego pod nazwą: KP - BESKID Sp. z o.o., ul. Kościuszki 55, 34-300 Żywiec. Zgodnie z art. 24 ust. 4 Prawa zamówień publicznych oferta Wykonawcy wykluczonego zostaje uznana za odrzuconą.

Uzasadnienie faktyczne:

Wykonawca: KP - BESKID Sp. z o.o., ul. Kościuszki 55, 34-300 Żywiec:

a) nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4 Rozdział VIII SIWZ, w którym Zamawiający wskazał, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu na Wykonawcy ciążył obowiązek wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykazał przynajmniej realizację jednego zadania polegającego na budowie, remoncie lub odbudowie dachu( prace dekarskie o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto, poparte dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu , zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

b) nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 3 Rozdział VIII SIWZ, w którym Zamawiający wymagał, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żądając wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w tym jednej osoby   ( kierownik budowy) posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej dla zamówienia specjalności konstrukcyjno - budowlanej.           

Wykonawca nie dołączył do oferty - Wykazu robót stanowiących zał. nr 4 do SIWZ , w załącznika nr 6 do SIWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, nie wykazał zakresu uprawnień ani też formy prawnej dysponowania osobami biorącymi udział w postępowaniu. Zamawiający wezwał Wykonawcę zgodnie z wymogami art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych do złożenia w siedzibie Zamawiającego do dnia 03.07.2014 roku do godz.12:00, uzupełnionych dokumentów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym terminie nie przedłożył żadnych dokumentów.

 

W związku z powyższym Wykonawca nie wskazał spełnienia warunków o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 3 i 4 SIWZ ( posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

 

Uzasadnienie prawne:

 Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24 ust. 4 Prawa zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

 

 

7.1.2.. Działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę działającego pod nazwą: Firma Remontowo-Budowlana „INODOM” Józef Pawlus, Cięcina, ul. Św. Katarzyny 176, 34-360 Węgierska Górka. Zgodnie z art. 24 ust. 4 Prawa zamówień publicznych oferta Wykonawcy wykluczonego zostaje uznana za odrzuconą.

Uzasadnienie faktyczne:

Wykonawca:: Firma Remontowo-Budowlana „INODOM” Józef Pawlus, Cięcina, ul. Św. Katarzyny 176, 34-360 Węgierska Górka

a) nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4 Rozdział VIII SIWZ, w którym Zamawiający wskazał, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu na Wykonawcy ciążył obowiązek wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykazał przynajmniej realizację jednego zadania polegającego na budowie, remoncie lub odbudowie dachu( prace dekarskie o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto, poparte dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu , zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

W załączniku nr 4 - wykaz robót, przedstawionym przez Wykonawcę nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego w SIWZ, tj. wykonania jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia polegającego na budowie, remoncie lub odbudowie dachu( prace dekarskie o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto, poparte dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu , zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Z dołączonego do oferty dokumentu nie wynika , że Wykonawca wykonał roboty o których mowa wyżej ( nie wyodrębnił spośród wskazanych roboty obejmujące budowę, remont lub odbudowę dachu( prace dekarskie o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto, ich wykonanie nie wynika z treści załączonego do wykazu dowodu ( referencji).

Zamawiający wezwał Wykonawcę zgodnie z wymogami art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych do złożenia w siedzibie Zamawiającego do dnia 03.07.2014 roku do godz.12:00, uzupełnionych dokumentów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym terminie nie przedłożył żadnych dokumentów.

 

W związku z powyższym Wykonawca nie wskazał spełnienia warunków o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 4 SIWZ ( posiadanie wiedzy i doświadczenia).

 

Uzasadnienie prawne:

 Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24 ust. 4 Prawa zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

7.1.3.Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych od powyższych rozstrzygnięć przysługują Państwu środki odwoławcze przewidziane w dziale VI w/w ustawy. 

 Treść niniejszego zawiadomienia przesłana zostanie uczestnikom postępowania faksem ( w formie pisemnej ) oraz zamieszczona na tablicy ogłoszeń zamawiającego i na stronie internetowej.

www.slemien.pl

 

Ślemień 03 czerwca 2014 r.

Wójt Gminy Ślemień

mgr Andrzej Piecha

                                 

.....................................................................................

Podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-07-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-03 14:32:50
  • Liczba odsłon: 145

[Liczba odsłon: 2981165]

przewiń do góry