RIBR.Fz.Rc.16.2016 Ślemień, dn. 18.05.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 2164.) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ślemień
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie
tel. /fax.+ 48 (33) 865 40 98,
Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
www: www.slemien.pl
NIP: 5532511962, Regon: 072182700
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 07:00 do godz. 15:00.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a/ Przygotowanie dokumentacji technicznej i analizy finansowej dla projektu : ”Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów , Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analiza finansowa w aktywnym pliku Microsoft Excel i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A 4). Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania dokumentacji dla projektów ubiegających się i dofinansowanie z RPO WSL dla Działania 5.5. RPO WSL.
b/ Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami formalnymi, w aktualnie obowiązującej wersji formie elektronicznej, za pomocą udostępnionego do tego celu systemu teleinformatycznego tj. Lokalnego Systemu Informatycznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( LSI) dostępnego pod adresem : http://lsi.slaskie.pl i dostarczenie go do siedziby Zamawiającego , w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik w formacie wygenerowanym z LSI RPO WSL na lata 2014-2020) i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A4) . Wniosek aplikacyjny wraz z załącznikami powinien być przygotowany zgodnie z obowiązującymi, na dzień złożenia wniosku aplikacyjnego, zasadami i wytycznymi dla Działania 5.5. RPO WSL
c/ Przygotowanie uzupełnień, nanoszenie poprawek, składanie wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno -technicznej wniosku, zarówno przez Zamawiającego, Instytucję pośredniczącą jak i Instytucję Zarządzającą oceniającą wniosek.
d/ W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu - przygotowanie protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym.
Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji pisemnej ( wydruk w formacieA4) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analizę finansową w aktywnym pliku Microsoft Excel.
Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania określonymi na realizację przedmiotowej inwestycji z programu
2. Termin lub okres wykonania zamówienia: do dnia 30 maja 2016 r.
- Odbiór dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje :
a) formularz ofertowy ,
4. Cena oferty stanowi kwotę wynagrodzenia za przygotowanie i opracowanie przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt. 1 zaproszenia do składania ofert: zawierającą podatek od towarów i usług VAT ( uwzględnia stawki podatku VAT nadzień składania ofert) oraz wszelkie koszty składające się na realizację usługi w tym inne opłaty i podatki oraz ewentualne rabaty i upusty.
5. Kryterium oceny ofert: Cena 100% NAJNIŻSZA CENA
6. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny
oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.
7. Forma współpracy : Umowa
8. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentowaną zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 ( jednego ) zamówienia polegającego na opracowaniu kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w skład której wchodzą: dokumentacja techniczna, studium wykonalności, wniosek. Poświadczenie lub referencje mają potwierdzać, że opracowana przez Wykonawcę dokumentacja została wykonana należycie oraz na jej podstawie projekt został wybrany do dofinansowania.- pkt. 10 Formularza Ofertowego.
- Współpraca z przedstawicielami OSP Ślemień, w zakresie opisu technicznego.
9. Sposób złożenia oferty:
1.Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ( załącznik nr 1)
2. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
3. Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty maja być w formie oryginałów bądź kserokopii ( skan) poświadczonych za zgodność z oryginałem
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.
5. Ofertę cenową należy przygotować z podziałem na :
1. Przygotowanie dokumentacji technicznej i analizy finansowej ,
2. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wszelkimi i niezbędnymi załącznikami formalnymi.
6 Ofertę z nazwą zadania: „Dokumentacja - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego OSP Ślemień ” , należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście, za pomocą poczty na adres Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień., lub w wersji elektronicznej ( zeskanowaną ofertę z podpisem) na adres e- mailowy: efs.slemien@interia.pl , do dnia 20 maja 2016 roku do godz. 12:00
7 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.
8 Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 6 nie będą rozpatrywane.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10 Termin płatności : do 30 dni od daty dostarczenia faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
11 Załączniki do zaproszenia:
a) zał. nr 1. – formularz ofertowy
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
Wykonawca/ pieczątka:
.................................... dn. ..................
NIP .............................................
REGON........................................
FORMULARZ OFERTY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr RIBR.Fz.Rc.16.2016 na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej pn.” Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego”
Lp. |
Nazwa zadania |
Cena netto |
VAT |
Cena brutto |
1. |
a/ Przygotowanie dokumentacji technicznej i analizy finansowej dla projektu : ”Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów , Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analiza finansowa w aktywnym pliku Microsoft Excel i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A 4). Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania dokumentacji dla projektów ubiegających się i dofinansowanie z RPO WSL dla Działania 5.5. RPO WSL. b/ Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami formalnymi, w aktualnie obowiązującej wersji formie elektronicznej, za pomocą udostępnionego do tego celu systemu teleinformatycznego tj. Lokalnego Systemu Informatycznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( LSI) dostępnego pod adresem : http://lsi.slaskie.pl i dostarczenie go do siedziby Zamawiającego , w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik w formacie wygenerowanym z LSI RPO WSL na lata 2014-2020) i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A4) . Wniosek aplikacyjny wraz z załącznikami powinien być przygotowany zgodnie z obowiązującymi, na dzień złożenia wniosku aplikacyjnego, zasadami i wytycznymi dla Działania 5.5. RPO WSL c/ Przygotowanie uzupełnień, nanoszenie poprawek, składanie wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno -technicznej wniosku, zarówno przez Zamawiającego, Instytucję pośredniczącą jak i Instytucję Zarządzającą oceniającą wniosek. d/ W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu - przygotowanie protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym. Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji pisemnej ( wydruk w formacieA4) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analizę finansową w aktywnym pliku Microsoft Excel. Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania określonymi na realizację przedmiotowej inwestycji z programu 2. Termin lub okres wykonania zamówienia: do dnia 30 maja 2016 r.
|
………….
………….. |
……………….
……………… |
……………..
………………. |
CENA ŁACZNA: ……………….zł brutto
Słownie : ……………………………………………………………………………
2.Cena brutto oferty jest ceną ryczałtową i obejmuje wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
3.Przedmiotem niniejszej oferty jest wykonanie usługi o której mowa w zaproszeniu do składania ofert .Oświadczam(y), że, przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
4.Oświadczam(y), że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu.
5. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę(imy) do niego żadnych zastrzeżeń.
6. Oświadczam(y), że uzyskałem(liśmy) wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
7. Zobowiązuję(jemy) się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.
8. W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Osoba do kontaktów z Zamawiającym: …………………………………………………….
10. Doświadczenie:
Lp. |
Nazwa i adres Zamawiającego |
Opis wykonanej usługi Tytuł projektu/ Program Operacyjny / Działanie/ Kwota projektu |
Data wykonania |
1. |
|
|
|
* Do oferty załączam stosowne poświadczenie lub referencje.
………………………………………….
Czytelny podpis osoby(ób) upoważnionej(ych)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-05-18
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-18 14:23:33
- Liczba odsłon: 640
- Historia dokumentu: