techmaste_bip-_zawiadomienie.pdf

RIBR.Fz.Rc.16.2016                                                                                Ślemień, dnia 20 maja 2016  r.

 

 

Zawiadomienie o wynikach postępowania

 Dotyczy :Wykonania usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji technicznej i analizy finansowej dla projektu : ”Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów , Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych w ramach Regionalnego  Programu  Operacyjnego Województwa Śląskiego  na lata 2014-2020

 

           Działając na podstawie  art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku,  poz. 2164, ) zwanej dalej ustawą w związku z § 4  Regulaminu  udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 tyś. euro przez Urząd Gminy w Ślemieniu.   Zamawiający  Gmina Ślemień informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w formie zaproszenia do składania ofert , w terminie wskazanym w zaproszeniu do składania ofert złożona została jedna korzystna cenowo oferta:

Oferta nr 1 TECHMASTER Sp. z o.o., ul.  Kabaty 2, 34-300 Żywiec na kwotę 7 380,00 zł brutto.

                                                                                           Wójt Gminy Ślemień

                                                                                            Jarosław Krzak



techmaste_bip-_zawiadomienie.pdf

                                                                                         




 

 

 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-05-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-20 14:02:27
  • Liczba odsłon: 217

[Liczba odsłon: 3150027]

przewiń do góry