RIBR.Fz.Rc.16.2016 Ślemień, dnia 20 maja 2016 r.
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy :Wykonania usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji technicznej i analizy finansowej dla projektu : ”Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów , Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164, ) zwanej dalej ustawą w związku z § 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 tyś. euro przez Urząd Gminy w Ślemieniu. Zamawiający Gmina Ślemień informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w formie zaproszenia do składania ofert , w terminie wskazanym w zaproszeniu do składania ofert złożona została jedna korzystna cenowo oferta:
Oferta nr 1 TECHMASTER Sp. z o.o., ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec na kwotę 7 380,00 zł brutto.
Wójt Gminy Ślemień
Jarosław Krzak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-05-20
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-20 14:02:27
- Liczba odsłon: 229