Ślemień, dn.10.08.2016 r.
RIBR.Fz.Rc.31.2016
Zaproszenie do składania ofert
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.
1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM:
Zamawiający: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu
reprezentowana przez: Wójta Gminy – Jarosława Krzaka
Adres: ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień
telefon: 33/ 865 40 98; fax: 33/ 865 40 98
e-mail: efs.slemien@interia.pl
REGON: 072182700; NIP: 5532511962
2. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI:
W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:
- kierownik RIBR - Szymon Piątek – tel. 033/865-40-98, wew. 32
- w sprawach formalnych:
Tomasz Józefiak – tel. 033/865-40-98, wew. 33
3. PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie udzielone zostanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest remont odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała - Pewel Ślemieńska - Ślemień w m. Ślemień, Gmina Ślemień od km 8+548 ( zjazd do Kościoła na Jasnej Górce ) do km 9+410 ( skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1413 S Gilowice - Ślemień ).
Zakres robót do wykonania w ramach zadania:
1. Remont odwodnienia w formie korytek ściekowych prefabrykowanych typ „trójkątny” 50x50x20 cm na ławie z betonu B-15 grubości 10 cm, na odcinku od km 8+548 ( zjazd do Kościoła na Jasnej Górce) do km 9 +026 - łączna długość korytek do ułożenia 466 mb, według wskazań PZD w Żywcu,
2. Remont poszerzenia jezdni w technologii: warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 40 cm , następnie warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, ( łączna grubość warstw konstrukcyjnych 48 cm), w ilości 500,00 m2 , wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi, w tym ziemnymi,
3. Remont pogłębienia rowu i ścięcia pobocza po lewej stronie jezdni na całym odcinku od km 8+548 do km 9+410, wraz z oczyszczeniem przepustów.
4. Odwodnienie psa drogowego pozostanie bez zmian i będzie realizowane za pomocą istniejących rowów drogowych. Całość zadania będzie realizowana w obrębie pasa drogowego drogi powiatowej.
5. UWAGA: do ceny oferty nie należy doliczać zakupu korytek betonowych zostaną one dostarczone przez Parafię Rzymsko-Katolicką w p.w. Narodzenia Jana Chrzciciela w Ślemieniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, załącznik:
Załącznik Nr 4 - Przedmiar robót
1/ Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt odpadów związanych z realizacją zadania.
2/ Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3/ Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, z chwilą przekazania placu budowy Wykonawca ponosi za niego wyłączną odpowiedzialność i jest zobowiązany do jego właściwego zabezpieczenia.
4/ Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 7 dni.
5/ Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę
6/ Przekazanie placu budowy Wykonawcy nastąpi w dniu podpisania umowy ws. zamówienia publicznego.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru robót przez przedstawicieli Powierzającego i Przyjmującego i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny oraz unieważnienia zapytania cenowego w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1) Oferta powinna zostać sporządzona według załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz podpisania przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
2) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
3) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania jak również wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia o wymaganej jakości o wymaganej jakości oraz w wymaganym terminie, a także wszelkie upusty i rabaty.
4) Rozliczenie nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
5) Przed upływem terminu do składania ofert , w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom.
6). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1) Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2) Wszystkie miejsca w ofercie, w których oferent naniósł poprawki muszą być podpisane/ zaparafowane przez osobę/osoby uprawnione (oferenta/ pełnomocnika oferenta).
3) Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych w formularzu „Oferta”.
4) Do oferty należy dołączyć Kosztorys ofertowy, sporządzony na bazie przedmiaru robót, przy czym Zamawiający nie wymaga opracowania kosztorysu ofertowego ściśle wg. podanych podstaw wyceny, w związku z czym można je wykorzystać jedynie posiłkowo.
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie opisanej odpowiednio:
Nadawca:
…………………………………………
Urząd
Gminy Ślemień
ul.
Krakowska 148
34-323 Ślemień
OFERTA NA
„Remont odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała - Pewel Ślemieńska - Ślemień w m. Ślemień, Gmina Ślemień od km 8+548 ( zjazd do Kościoła na Jasnej Górce ) do km 9+410 ( skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1413 S Gilowice - Ślemień ).
NIE OTWIERAĆ przed 17.08.2016.r. godz. 13:15
2. Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis / podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi ( Wzór oferty stanowi załącznik Nr 1- Formularz ofertowy). Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 oraz Wykaz wykonanych robót związanych z remontem / przebudową / odbudową dróg. Należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego zadania o którym mowa wyżej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, według załącznika Nr 3 .
3. Ofertę można przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, do dnia 17.08.2016 r., do godz. 13.00.
9. Kryterium oceny ofert:
- Cena - 100%
W sytuacji, gdy wartość oferty najkorzystniejszej przewyższać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cenowych z oferentem który złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę.
10. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.
11. Oferty, które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt 8 ppkt.3 nie będą rozpatrywane.
12. Załączniki do zaproszenia:
a) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
b) Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
c) Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych
d) Załącznik nr 4 - Przedmiar robót
zalacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy_2016.doc
zalacznik_nr_2_-_osw._o_spelnieniu_warunkow_udzialu_2016.doc
zalacznik_nr_3_-_wykaz_robot_2016.doc
przedmiar_robot-_jasna_gorka.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-08-10
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-10 13:39:06
- Liczba odsłon: 615
- Historia dokumentu: