Ślemień, dn.10.08.2016 r.

RIBR.Fz.Rc.31.2016

 

 

            

 

 

Zaproszenie do składania ofert

 

W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.

 

1.         INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM:

Zamawiający:                Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

reprezentowana przez:             Wójta Gminy – Jarosława Krzaka

Adres:                         ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień

telefon:                        33/ 865 40 98;               fax: 33/ 865 40 98     

e-mail:                          efs.slemien@interia.pl

REGON: 072182700;     NIP: 5532511962

 

2.         OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI:

W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:

- kierownik RIBR - Szymon Piątek  – tel. 033/865-40-98, wew. 32

- w sprawach formalnych:

Tomasz Józefiak – tel. 033/865-40-98, wew. 33

 

3.         PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie udzielone zostanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).

 

4.         OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest remont odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała - Pewel Ślemieńska - Ślemień w m. Ślemień, Gmina Ślemień od km 8+548 ( zjazd do Kościoła na Jasnej Górce ) do km 9+410 ( skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1413 S Gilowice - Ślemień ).

Zakres robót do wykonania w ramach zadania:

1.       Remont odwodnienia w formie korytek ściekowych prefabrykowanych typ „trójkątny” 50x50x20 cm na ławie z betonu B-15 grubości 10 cm, na odcinku od km 8+548 ( zjazd do Kościoła na Jasnej Górce) do km 9 +026 - łączna długość korytek do ułożenia 466 mb, według wskazań PZD w Żywcu,

2.       Remont poszerzenia jezdni w technologii: warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 40 cm , następnie warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, ( łączna grubość warstw konstrukcyjnych 48 cm), w ilości 500,00 m2 , wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi, w tym ziemnymi,

3.       Remont pogłębienia rowu i ścięcia pobocza po lewej stronie jezdni na całym odcinku od km 8+548 do km 9+410, wraz z oczyszczeniem przepustów.

4.       Odwodnienie psa drogowego pozostanie bez zmian i będzie realizowane za pomocą istniejących rowów drogowych. Całość zadania będzie realizowana w obrębie pasa drogowego drogi powiatowej.

5.       UWAGA: do ceny oferty nie należy doliczać zakupu korytek betonowych zostaną one dostarczone przez Parafię Rzymsko-Katolicką w p.w. Narodzenia Jana Chrzciciela  w Ślemieniu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, załącznik:

Załącznik Nr  4 - Przedmiar robót

 

1/ Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt odpadów związanych z realizacją zadania.

2/ Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające  - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

3/ Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, z chwilą przekazania placu budowy Wykonawca ponosi za niego wyłączną odpowiedzialność i jest zobowiązany do jego właściwego zabezpieczenia.

4/  Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 7 dni.

5/   Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę

6/ Przekazanie placu budowy Wykonawcy nastąpi w dniu podpisania umowy ws. zamówienia publicznego.

 

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie stanowiącym przedmiot zamówienia.

Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru robót przez przedstawicieli Powierzającego i Przyjmującego  i podpisania bez uwag protokołu końcowego.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny oraz unieważnienia zapytania cenowego w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

5.       ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1) Oferta powinna zostać sporządzona według załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz podpisania przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.

2) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.

3) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania jak również wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia o wymaganej jakości o wymaganej jakości oraz w wymaganym terminie, a także wszelkie upusty i rabaty.

4) Rozliczenie nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

5) Przed upływem terminu do składania ofert , w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom.

6). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

 

6.         TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

10 września 2016 r.

7.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

1)    Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2)    Wszystkie miejsca w ofercie, w których oferent naniósł poprawki muszą być podpisane/ zaparafowane przez osobę/osoby uprawnione (oferenta/ pełnomocnika oferenta).

3)    Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych w formularzu „Oferta”.

4)    Do oferty należy dołączyć Kosztorys ofertowy, sporządzony na bazie przedmiaru robót, przy czym Zamawiający nie wymaga opracowania kosztorysu ofertowego ściśle wg. podanych podstaw wyceny, w związku z czym można je wykorzystać jedynie posiłkowo. 

 

8.         MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie opisanej odpowiednio:

 

 

Nadawca:

…………………………………………

                                                                                                 Urząd Gminy Ślemień
                                                                                                                             ul. Krakowska 148

                                                                                                        34-323 Ślemień
                                  

OFERTA NA

Remont odwodnienia na odcinku drogi powiatowej nr 1415 S Pewel Mała - Pewel Ślemieńska - Ślemień w m. Ślemień, Gmina Ślemień od km 8+548 ( zjazd do Kościoła na Jasnej Górce ) do km 9+410 ( skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1413 S Gilowice - Ślemień ).

 

NIE OTWIERAĆ przed 17.08.2016.r.  godz. 13:15

2. Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis / podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi ( Wzór oferty stanowi załącznik Nr 1- Formularz ofertowy). Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 oraz Wykaz wykonanych robót związanych z remontem / przebudową / odbudową dróg. Należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego zadania o którym mowa wyżej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, według załącznika Nr 3 .

 

3. Ofertę można przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień,   do dnia 17.08.2016 r., do godz. 13.00.

 

9.       Kryterium oceny ofert:

- Cena - 100%

W sytuacji, gdy wartość oferty najkorzystniejszej przewyższać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,  Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cenowych z oferentem który złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę.  

10.   Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.

11.   Oferty, które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt 8 ppkt.3  nie będą rozpatrywane.

12.   Załączniki do zaproszenia:

 

a)       Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

b)      Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

c)       Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych

d)      Załącznik nr 4 - Przedmiar robót


zaproszenie_jasna_gorka_-2016.pdf

zalacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.doc
zalacznik_nr_2_-_osw._o_spelnieniu_warunkow_udzialu.doc
zalacznik_nr_3_-_wykaz_robot.doc
przedmiar_robot-_jasna_gorka.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-08-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-10 13:16:49
  • Liczba odsłon: 361
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2967805]

przewiń do góry