RIBR.Fz.Rc.41.2016 Ślemień, dn. 19.10.2016 r.
Urząd Gminy w Ślemieniu
34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. poz. 831, 996 i 1020.) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ślemień
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie
tel. /fax.+ 48 (33) 865 40 98,
Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
www: www.slemien.pl
NIP: 5532511962, Regon: 072182700
Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy w godzinach od 07:00 do 15:00, czwartek w godzinach od 7:00 do 15:00, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a/ Przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy
wraz z załącznikami
pn. Wykonanie uliczki turystyczno - rekreacyjnej „Jasna Górka” (sołectwo
Ślemień).
Wniosek o przyznanie pomocy na operacje w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na
wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez
społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie
podejmowania działalności gospodarczej objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 wraz z
niezbędnymi załącznikami dostępny jest
na stronie www.arimr.gov.pl. Wniosek należy przygotować i dostarczyć do
siedziby Zamawiającego w trzech egzemplarzach na płycie CD/DVD oraz w 3
egzemplarzach w formie papierowej do dnia 31.10.2016 r. Wniosek wraz z załącznikami powinien być
przygotowany zgodnie z Ogłoszeniem nr 3/2016 Stowarzyszenie-Lokalna Grupa Działania
„Żywiecki Raj” na przedsięwzięcie ATRAKCYJNA
PRZESTRZEŃ PUBLICZNA wskazane w Strategii Rozwoju Lokalnego
Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenia – Lokalna Grupa Działania
„Żywiecki Raj” na lata 2016-2023 (LSR)
c/ Przygotowanie uzupełnień, nanoszenie poprawek, składanie wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno -technicznej wniosku, zarówno przez Zamawiającego, Instytucję pośredniczącą jak i Instytucję Zarządzającą oceniającą wniosek.
d/ W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu - przygotowanie protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym.
2. Wniosek powinien obejmować zakres tożsamy z dokumentacja projektową, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2. Okres realizacji usługi : od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2016 r.
- Odbiór dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego.
3. Cena oferty stanowi kwotę wynagrodzenia za usługę o której mowa w pkt. 1 zaproszenia do składania ofert: zawierającą podatek od towarów i usług VAT oraz wszelkie koszty składające się na realizację usługi w tym inne opłaty i podatki oraz ewentualne rabaty i upusty.
Kryterium oceny ofert: Cena 100% NAJNIŻSZA CENA
4. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny
oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.
5. Forma współpracy : umowa
6. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu muszą posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentowaną zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 ( jednego ) zamówienia polegającego na opracowaniu kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w skład której wchodzą: niezbędna dokumentacja wraz z wnioskiem - dotyczące infrastruktury rekreacyjnej lub sportowej. Poświadczenie lub referencje mają potwierdzać, że opracowana przez Wykonawcę dokumentacja została wykonana należycie - pkt. 9 Formularza Ofertowego.
Sposób złożenia oferty:
1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ( załącznik nr 1)
2. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
3. Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.
5. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie.
6. Ofertę z nazwą zadania: „Opracowanie wniosku na Wykonanie uliczki turystyczno - rekreacyjnej „Jasna Górka” ( sołectwa Ślemień)” , należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub pocztą na adres : do dnia 25 października 2016 roku do godz. 10:00 na adres Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień.
7. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
8. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.
9. Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 6 nie będą rozpatrywane.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11. Termin płatności : do 30 dni od daty dostarczenia faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
12. Załączniki do zaproszenia:
A ) zał. nr 1. – formularz ofertowy
Podpis Kierownika Zamawiającego
Wykonawca/ pieczątka: Załącznik nr 1.
.................................... dn. …………….
NIP .............................................
REGON........................................
Tel/ Fax: …………………………..
e-mail…………………………………
FORMULARZ OFERTY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr RIBR.Fz.Rc.41.2016 na „Opracowanie wniosku Opracowanie wniosku na Wykonanie uliczki turystyczno - rekreacyjnej „Jasna Górka” ( sołectwa Ślemień”
1.Składam(y) ofertę na wykonanie całego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym, za cenę
Lp. |
Nazwa |
Ilość |
Wartość netto |
Stawka podatku VAT |
Wartość brutto |
1.
|
1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a/
Przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy wraz z załącznikami c/ Przygotowanie uzupełnień, nanoszenie poprawek, składanie wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno -technicznej wniosku, zarówno przez Zamawiającego, Instytucję pośredniczącą jak i Instytucję Zarządzającą oceniającą wniosek. d/ W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu - przygotowanie protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym. 2. Wniosek powinien obejmować zakres tożsamy z dokumentacja projektową, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2. Okres realizacji usługi : od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2016r
|
3 egz. Wersja papierowa
3 egz. Wersja elektroniczna |
…………
|
……………………
|
………………
|
2.Cena brutto oferty jest ceną obejmującą wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
3.Przedmiotem niniejszej oferty jest opracowanie wniosku o dofinansowanie według załączonego zaproszenia. Oświadczam(y), że dokumentacja spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
4.Oświadczam(y), że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu, odpowiednie uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
5. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę(imy) do niego żadnych zastrzeżeń.
6. Oświadczam(y), że uzyskałem(liśmy) wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
7. Zobowiązuję(jemy) się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.
8. Osoba do kontaktów z Zamawiającym: …………………………………………………….
9. Doświadczenie:
Lp. |
Nazwa i adres Zamawiającego |
Opis wykonanej usługi Tytuł projektu/ Program Operacyjny / Działanie |
Data wykonania |
1. |
|
|
|
* Do oferty załączam stosowne poświadczenie lub referencje.
………………………………………….
Czytelny podpis osoby(ób) upoważnionej(ych)
do występowania w imieniu Oferenta
oraz pieczątka firmy
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT:
bip_zaproszenie_do_skladania_ofert-uliczki.pdf
Wersja edytowalna
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-10-19
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-19 13:31:49
- Liczba odsłon: 224