Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.slemien.plOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.slemien.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.slemien.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.slemien.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art.10c t.2 Prawa zamóień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Inny sposób: pisemnie, Adres: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125
Numer referencyjny: RIBR.ZP.271.3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn: Remont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125, na podstawie projektu opracowanego przez : Nadzory i Projekty Budowlane mgr inż. Marek Mieszczak, Kocierz Rychwałdzki, ul. Słoneczna 14, 34-321 Łękawica. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze, - ( roboty ziemne): - wykopy pod przepusty poprzeczne: km 0+290-7,50 m, Ø 500mm:7,50 x1,0 x 1,0 =7,50m3, - wykop pod korytka ściekowe szer. 50 cm, gr. 30 cm, km 0+152do km 0+375: 223x0,5 x0,3 =33,45 m3 - odwiezienie materiału z wykopu na odległość do 5,0 km : 40,95 m3 - ( przepusty): - Przepust z rur żelbetowych typu Wipro Ø 500, km 0+290 - 7,50m - ścianki czołowe betonowe przepustów Ø 500, beton B-25 : km 0+290 - 2 ścianki - ( regulacja pokryw urządzeń podziemnych): - regulacja pokryw studni kanalizacyjnych żeliwnych 600 mm- 6 szt. - regulacja pokryw zasuw wodociągowych : 2 szt. - ( podbudowy): pobocza z kruszywa łamanego 0-31 mm gr. 10 cm: km 0+024 do km 0+152: 128x 0,3 x2= 76,80 m2, km 0+152 do km 0+375:223x0,8=178,40. Razem: 255,20 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0,63 mm gr. śr. 10 cm: km 0+152do km 0+165: 13,00x3,00 = 39,00; km 0+165 do km 0+375: 210,00x2,70 = 567,00; zjazdy: km 0+065 -8,00; km 0+124 - 6 ,00; km 0+145 - 6,00, Razem 626,00 m2. - ( korytka ściekowe): - korytka ściekowe betonowe, szerokości 50 cm, grubości 30 cm, na betonie B-15 gr. 10 cm: km 0+152 do km 0+375: 223,00-7,50 ( przepust 500mm ) =215,50 m. - ( nawierzchnia):: oczyszczenie podbudowy : km 0+000 do km 0+024: 24x3,4 = 81,60; km 0+024 do km 0+ 165: 141x3= 423; km 0+165 do km 0+375; 210 x2,7 =567,00 ; zjazdy: km 0+065 -8,00; km 0+124 -6,00; km0+145 -6,00. Razem: 1091,60 m2 - skropienie podbudowy emulsją asfaltową : 1010,00 +1091,60=2101,60 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm: 1091,60 - 81,60 = 1010,00 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm: 1091,60 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - uproszczona dokumentacja techniczna - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: Tam gdzie w dokumentacji przetargowej ( dokumentacji technicznej m.in. projekcie budowlanym. opisach technicznych, STWiOR oraz w przedmiarach robót) zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej ( uproszczonej dokumentacji technicznej )
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45232452-5, 45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie, modernizacji, odbudowie lub przebudowie jednej drogi o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny w obiektywnej charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzić spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) lit. a SIWZ – wg wzoru – zał. Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałe opady deszczu, śniegu, wichury przez okres dłuższy niż 5 dni) mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy, - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np. właściciel działki stwierdzi, że została naruszona własność jego działki, a więc konieczne będzie wykonanie pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Ponieważ wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności, zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA :
siwz_-jodlowa_2016.doc
PRZEDMIAR ROBÓT:
przedmiar_jodlowa.pdf
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
dok.proj._1.pdf
dok._proj._2.pdf
dok.proj._3.pdf
dok._proj._4.pdf
dok.proj._5.pdf
dok.proj._6.pdf
dok.proj._7.pdf
dok.proj._8.pdf
dok.proj._9.pdf
dok.proj._10.pdf
STWiOR:
sst_naw_beton_asfaltowy-_1.docm
sst_podb_z_kruszywa_stab_mechan-2.docm
sst_przepusty_pod_korona_drogi-3-1.docm
sst_przepusty_pod_zjazdami-4.doc
sst_roboty_ziemne_-5.doc
sst-_scieki-6-1.doc
sst_scinanie_i_uzupelnianie_poboczy-7.doc
Odpowiedzi na zapytania oferentów:
RIBR.ZP.271.3.2016 Ślemień, 28 października 2016 r.
WSZYSCY uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy : przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: „Remont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 oraz 1020) , Zamawiający - Gmina Ślemień w odpowiedzi na otrzymane w wersji elektronicznej zapytanie w dniu 27.10.2016 r. wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1. W związku z przystąpieniem do przetargu na zadanie :”Remont drogi gminnej ul. Jodłowa od km 0+000 do km 0+375 , G125-G000125,chcielibyśmy prosić:
- o wyjaśnienie poz. 5.1. - pobocza wg. rysunków na odc. 0+024 - 0+152 mają mieć szer. ok. 30 cm gr. 10 cm obustronnie na odc.0+165 ( powinno być chyba 0+152) - 0+375 maja mieć szer. ok. 30 -40 cm ( trapez) gr.20 cm - obustronnie; natomiast wg. przedmiaru mamy policzoną grubość 10 cm.
- czy posiadają Państwo projekt budowlany z rzędnymi niwelety przedmiotowego odcinka drogi. Czy po podniesieniu niwelety droga nie będzie kolidować ze zjazdami prywatnymi.
Odpowiedź:
1 Należy uwzględnić ilości zamieszczone w przedmiarze robót.
2 Projekt uproszczony - bez rzędnych niwelety, planowany do realizacji zakres robót uwzględnia realizację bez kolidowania na etapie wykonawstwa ze zjazdami prywatnymi.
Wyjaśnienia o których mowa wyżej nie mają wpływu na zmianę terminu składania ofert.
Wójt Gminy Ślemień
Jarosław Jurczak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-10-28
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-28 08:22:28
- Liczba odsłon: 629
- Historia dokumentu: