RIBR.Fz.Rc.47.2016 Ślemień, dn. 22.11.2016 r.
Urząd Gminy w Ślemieniu
34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania prowadzonego w trybie rozpoznania cenowego na podst. art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015 , poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020 ) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro, obejmującego: świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień” realizowanym w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Śląskie dla działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ślemień
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień , pow. żywiecki, woj. śląskie
tel. /fax + 48 (33) 865 40 98
Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
www: www.slemien.pl
NIP: 5532511962, Regon: 072182700
Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy od godz. 07:00 do godz. 15:00, czwartek od godz. 07:00 do godz. 17:00, piątek : od godz. 07:00 do godz. 13:00.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień” realizowanym w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe
Śląskie dla działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
1. Celem projektu „e- Urząd w Gminie Ślemień” jest wdrożenie w Urzędzie Gminy Ślemień systemu e- Urząd, który umożliwi rozwój elektronicznych usług publicznych, poprzez integrację systemów wewnętrznych urzędu, udostępnienie danych z tych systemów obywatelom, przedsiębiorcom i innym osobom prawnym oraz integrację z Elektroniczną Skrzynką Podawczą udostępnioną na platformie krajowej ePUAP i platformie regionalnej SEKAP. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało możliwość płatności online, skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. Udostępniony system zapewni informowanie o konieczności dokonania czynności administracyjnych dla Klientów Urzędu oraz poprawi bezpieczeństwo publiczne poprzez powiadomienie i informowanie m.in. o zagrożeniach meteorologicznych, wypadkach komunikacyjnych oraz innych zdarzeniach losowych.
2. W ramach realizacji projektu oraz uruchomienia e- usług przewidziano zakup sprzętu oraz zakup i wdrożenie niżej wymienionych modułów zintegrowanego systemu informatycznego:
a) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych;
b) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami oraz komunikacja z firmami wywozowymi;
c) Moduł udostępnienia e - Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych;
d) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji;
e) Moduł udostępniania e - Usług w zakresie możliwości składania elektronicznych formularzy oraz informacji o stanie sprawy i korespondencji
f) moduł udostępniania e- Usług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta,
g) moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych,
h) moduł e Sesja do zarządzania pracami Rady Gminy.
i) prace wdrożeniowe.
3. Zamawiający wymagać będzie, będzie aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową w tym z wnioskiem aplikacyjnym, złożonym przez Zamawiającego w odpowiedzi na konkurs ogłoszony przez IZ RPO WSL na lata 2014-2020, po podpisaniu umowy.
4. Do obowiązków świadczącego usługę przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień” należeć będzie przygotowanie procedur przetargowych
na wybór dostawcy infrastruktury sprzętowej oraz uruchomienia e-Usług – zakup licencji i wdrożenie systemu e-Urząd zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, w tym w szczególności:
- obsługę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poprzez weryfikację przesłanych do Wykonawcy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania dokumentów w celu ich sprawdzenia pod względem formalno - prawnym tj. zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy, dyrektywami unijnymi oraz Wytycznymi IZ,
- weryfikację treści ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych w zakresie zgodności z SIWZ oraz projektów umów,
- obsługę prawną na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzanie opinii prawnych dotyczących ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- weryfikację trybów postępowania przetargowego,
- przygotowywanie i opiniowanie korespondencji kierowanej do wykonawców,
- wsparcie w procesie wyłonienia wykonawców poszczególnych dostaw i usług, poprzez analizę złożonych ofert pod kątem spełnienia wymagań Ustawy Prawo zamówień publicznych w tym udział w komisjach przetargowych i ich wsparcie merytoryczne ( 2 spotkania w siedzibie Zamawiającego)
- Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Inżynierem projektu oraz z Zamawiającym,
- inne czynności niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania (w tym zaopiniowanie rozstrzygnięcia postępowań przetargowych)
5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego po jednym dniu w pracach komisji przetargowej dla każdego z dwóch przetargów oraz do stałego kontaktu z
Zamawiającym - telefonicznego, e-mailowego, listownego, przy czym wiążące ustalenia z tych kontaktów muszą być potwierdzone w postaci pisemnej.
6. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe, płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. Podstawą wystawienia faktury będzie/ będą podpisany/e protokół/ protokoły odbioru.
7. Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV: 79.00.00.00-5
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie usługi w zakresie przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn. „e- Urząd w Gminie Ślemień”, realizowanych w interesie i na rzecz Zamawiającego nastąpi w okresie od dnia jej podpisania do dnia 31 stycznia 2017 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- Wykonał co najmniej 2 usługi polegających na przygotowaniu kompletnej dokumentacji przetargowej (ogłoszenie o przetargu, specyfikację istotnych warunków zamówienia, wzór umowy itd.) potrzebnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości każdego zadania nie mniejszej 200 000,00 zł brutto.
- Wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie prawnym w zakresie zamówień publicznych o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu usług - załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz dokumentów potwierdzających niezbędne do wykonania zamówienia i że zostały należycie wykonane.
2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji zamówienia:
a) min. 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie z zakresu zamówień publicznych , która posiada :
- wykształcenie wyższe
- posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w przygotowaniu postępowań przetargowych,
b) min 1 osobę posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata w ważnymi uprawnieniami odpowiednio: radcy prawnego lub adwokata tj. posiadającym wpis na listę radców prawnych o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 507 ze zm.) lub posiadającym wpis na listę adwokatów o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze ( tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 615 ze zm.) , w tym przynajmniej z 5 letnim doświadczeniem w usługach doradczych w zakresie zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu osób - załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego oraz dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia.
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTRACZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁENIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. IV, Wykonawca powinien przedłożyć:
a) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi, że w/w usługi dotyczą wykonania co najmniej 2 usług polegających na przygotowaniu kompletnej dokumentacji przetargowej oraz co najmniej 1 usługi
polegającej na doradztwie prawnym w zakresie zamówień publicznych, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 i 3 do Zapytania ofertowego.
b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , posiadanych certyfikatów, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dowodami dokumentującymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w formie oryginału), zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE I OSOBACH UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w zakresie powyższej procedury Zamawiający i Wykonawcy przekazują :
a) pisemnie na adres: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie,
b) drogą elektroniczną na adres: ugslemien@ugslemien.ig.pl ( oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia do zapytania, zawiadomienia oraz inne informacje powinny być przekazywane drogą elektroniczną w formie skanu dokumentu ).
c) Osobami upoważnionymi do kontaktu są : w zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Szymon Piątek kierownik RIBR nr tel. 33 865 40 98 wew. 32, Anna Krzak pracownik RIBR nr tel. 33 865 40 98 wew. 33 oraz Tomasz Józefiak pracownik RIBR – w sprawach formalnych nr te. 33 865 40 98 wew. 33.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na formularzu ofertowym , który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące dokumenty :
a) dokumenty wymienione w pkt. V zapytania ofertowego , potwierdzające spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj. załącznik nr 2 i 3 wraz z dowodami dokumentującymi że w/w usługi zostały wykonane należycie i załącznik nr 4 wraz z dowodami dokumentującymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia;
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Formularz ofertowy oraz wszystkie oświadczenia i załączniki jakie składa Wykonawca w ofercie winny być złożone w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty tworzące ofertę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( tzn. opatrzone datą , napisem „ za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).
6. Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę z nazwą zadania: „Oferta na świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień” należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub pocztą na adres : do dnia 29 listopada 2016 roku do godz. 10:00 na adres Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień.
2. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia na podstawie własnych kalkulacji i szacunków oraz najlepszej wiedzy specjalistycznej.
2. Cena oferty to cena brutto.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Wymienione wartości w ofercie należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być podana cyfrowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo, a podaną słownie , jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
XI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WARZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto : waga 100%
XIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Dopuszcza się możliwość
negocjacji ceny oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.
2. Forma współpracy : umowa
3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.
4. Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. IX.1 nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert , jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
7. Załączniki do zaproszenia:
a ) zał. nr 1. – formularz ofertowy
b) zał. nr 2 i 3 – wykaz wykonanych usług
c) zał. nr 4 – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
Podpis Kierownika Zamawiającego
RIBR.Fz.Rc.47.2016 r. Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
Nazwa i siedziba Wykonawcy
…...................................................................................................................................................
NIP…..................................... REGON…....................................
Nr tel/fax …..................................... e-mail: …....................................
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe pn:
„świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień”
- Oferujemy wykonanie prac za cenę:
CAŁKOWITY KOSZT WYKONANIA ZAMÓWIENIA
|
NETTO |
VAT |
BRUTTO |
.................................. słownie................... |
%..........................
.............................. słownie.................. |
...................................... słownie............................
|
……………………………………………………………………………………………… zł brutto
( wpisać wartość słownie)
- Termin realizacji zamówienia: ……………….. r.
- Niniejszym oświadczam, że:
- zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń;
- przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia;
- posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadam wiedzę i doświadczenie,
- dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Załączniki do niniejszej oferty:
- Wykaz wykonanych usług
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
- Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie do kryterium oceny ofert.
- Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
- Inne: …………………………………………
…............................, dnia …................ …..............................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania wykonawcy
Nazwa i siedziba Wykonawcy
…...............................................
Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
Przystępując do złożenia oferty na realizację zadania: nr RIBR.Fz.Rc.47.2016
„„świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień ”
Oświadczamy, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonałem następujące usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. Wykonałem co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu kompletnej dokumentacji przetargowej potrzebnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości zadania nie mniejszej 200 000,00 zł brutto
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Wartość usługi brutto w PLN |
Data wykonania ( dd-mm-rrrr) |
Nazwa odbiorcy zamówienia |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
Do niniejszego zestawienia dołączamy poniższe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług:
……………….., dnia ……………………... …………..………………….…………….
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Nazwa i siedziba Wykonawcy
…...............................................
Załącznik nr 3
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
Przystępując do złożenia oferty na realizację zadania: nr RIBR.Fz.Rc.47.2016
„„świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień ”
Oświadczamy, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonałem następujące usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. Wykonałem co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie prawnym w zakresie zamówień publicznych o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 200 000,00 zł brutto
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Wartość usługi brutto w PLN |
Data wykonania ( dd-mm-rrrr) |
Nazwa odbiorcy zamówienia |
1. |
|
|
|
|
Do niniejszego zestawienia dołączamy poniższe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług:
……………….., dnia ……………………... …………..………………….…………….
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 4
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ
W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
dot. zapytanie ofertowego nr :RIBR.FZ.RC.47.2016 pn:
„świadczenie usługi przygotowania dokumentacji zamówień publicznych w projekcie pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień”
Lp |
Funkcja |
Imię, Nazwisko |
Wykształcenie |
Rodzaj uprawnienia |
Opis doświadczenia zawodowego |
Informacja o podstawie do dysponowania wskazaną osobą (umowa o pracę, umowa zlecenie, poleganie na osobach innego podmiotu* itp.) |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
Oświadczam, że wskazane powyżej osoby spełniają wymogi określone w warunkach udziału w przedmiotowym postepowaniu (rozdział IV pkt. 2)
……………….., dnia ……………………... ……………………..………………….…………….
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-11-22
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-11-22 11:53:21
- Liczba odsłon: 227