RIBR.Fz.Rc.16.2017                                                                                                                                                      Ślemień, dn. 09.03.2017 r.

Urząd Gminy w Ślemieniu

34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148

pow. żywiecki

woj. śląskie

                                                                   

 

Zaproszenie do składania ofert cenowych

W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.

 

1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”, w celu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w art. 3 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227  ze zm.)

1.3. Dodatkowe informacje:

Opracowanie Karty Informacyjnej do Decyzji Środowiskowej, obejmuje obszar w Koconiu pomiędzy       ul. Modrzewiową a ul. Zieloną.

1.4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się udzielać wyjaśnień przez cały okres postępowania na podstawie wniosku o wydanie decyzji Środowiskowej wraz z karta Informacyjną przedsięwzięcia.

2. Okres realizacji usługi : od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2017 r..

3. Cena oferty stanowi kwotę wynagrodzenia za wykonanie zadania o którym mowa w pkt. 1 zaproszenia do składania ofert:  zawierającą podatek od towarów i usług VAT oraz wszelkie koszty składające się na realizację usługi w tym inne opłaty i podatki oraz ewentualne rabaty i upusty.

Kryterium oceny ofert: Cena 100% NAJNIŻSZA CENA

4. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.

5. Forma współpracy : umowa

Sposób złożenia oferty:

1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ( załącznik nr 1)

2. Wykaz osób wykonujących zamówienie( załącznik nr 2)

3. Cenę podaną w ofercie ( brutto i netto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacja zadania.

5. Ofertę z nazwą zadania: „Opracowanie Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”” , należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście do Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień. lub e- mailem : ( zeskanowaną ofertę z podpisem ) na adres : efs.slemien@interia.pl , do dnia 15 marca 2017 roku do godz. 10:00

6. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.

7. Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 5 nie będą rozpatrywane.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

9. Załączniki do zaproszenia:

   a) zał. nr 1. – Formularz ofertowy

   b) zał. nr 2 -  Wykaz osób wykonujących zamówienie

 

                                                                                        Podpis Kierownika Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

Wykonawca/ pieczątka:           

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          .................................... dn.

NIP .............................................

REGON........................................

Tel/ Fax: …………………………..

e-mail…………………………………

 

FORMULARZ OFERTY

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr RIBR.Fz.Rc.16.2017 na :Opracowanie Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3” ”

1.Składam(y) ofertę na wykonanie całego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym, za cenę

 

Lp.

Nazwa

Wartość netto

Stawka podatku VAT

Wartość

brutto

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”, w celu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w art. 3 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227  ze zm.)

1.3. Dodatkowe informacje:

Opracowanie Karty Informacyjnej do Decyzji Środowiskowej, obejmuje obszar w Koconiu pomiędzy       ul. Modrzewiową a ul. Zieloną.

1.4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się udzielać wyjaśnień przez cały okres postępowania na podstawie wniosku o wydanie decyzji Środowiskowej wraz z karta Informacyjną przedsięwzięcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

………………….

 

 

2.Cena brutto oferty jest ceną obejmującą wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.

3.Przedmiotem niniejszej oferty jest usługa opracowania Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3” według załączonego zaproszenia. Oświadczam(y), że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.

4.Oświadczam(y), że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu.

5. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę(imy) do niego żadnych zastrzeżeń.

6. Oświadczam(y), że uzyskałem(liśmy) wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.

7. Zobowiązuję(jemy) się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.

 

 

 

………………………………………….

Czytelny podpis osoby(ób) upoważnionej(ych)

do występowania w imieniu Oferenta

oraz pieczątka firmy

 

RIBR.Fz.Rc.16.2017                                                                           ZAŁĄCZNIK  NR 2

 

 

..................................., dnia................2017r.

 

…………………………

 (pieczątka Wykonawcy) 

 

INFORMACJA NA TEMAT WYKAZU OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE

 

 Nazwa Wykonawcy

.......................................................................................................................................................

Adres Wykonawcy

………………...............................................................................................................................

Nr telefonu ...................................................... e -mail ..........................................................

 

Nazwisko i imię

Wykształcenie

Rodzaj uprawnień

Zakres wykonywanych czynności

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Uprawnienia, zaświadczenia i oświadczenia:

1) ......................................................................................................................................- ......- egz.*

2) ......................................................................................................................................- ......- egz.*

3) ......................................................................................................................................- ......- egz.*

 

 

 

 

 

 

 ………………………………….                                                                  .............................................

               (miejscowość i data)                                                         (podpis i pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

(*) – niepotrzebne skreślić

 

 





Zaproszenie do Składania ofert:

karta_informacyjna_-_zapr._do_skla._ofert_2017.pdf

Zaproszenie wersja edytowalna:
karta_informacyjna_-_2017_bip.doc



PYTANIA I ODPOWIEDZI :


RIBR.Fz.Rc.16.2017                                                                           Ślemień , dnia 13 marca 2017 r.

 

 

Wyjaśnienia do zapytania ofertowego 1

 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

                                                                           W trybie zapytania ofertowego na:

 

opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia         pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”, w celu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający Gmina Ślemień udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1.

Czy Zamawiający udostępni niezbędne dane techniczne do opracowania karty- koncepcję rozbudowy sieci ?

Odpowiedź

Tak

 

Pytanie nr 2.

Czy Zamawiający udostępni poświadczoną kopię mapy ewidencyjnej  ?

Odpowiedź

Nie

 

Pytanie nr 3.

Czy Zamawiający udostępni wypisy z rejestru gruntów lub wyciąg z rejestru obejmujący teren inwestycji oraz ewentualnie teren działek bezpośrednio sąsiadujących z inwestycją lub przeznaczonych pod czasowe zajęcie?

Odpowiedź

Tak

 

Pytanie nr 4.

Jaka jest łączna długość sieci - czy inwestycja będzie realizowana wzdłuż ul. Żywieckiej pomiędzy        ul. Modrzewiową i Zieloną, czy ma również obejmować ulice boczne tj. ul. Tartaczna , Klonową itd. ?

Odpowiedź

1. Długość sieci wodociągowej - 2 897 mb.

Długość sieci kanalizacyjnej - 3 383,5 mb

 

2. Inwestycja będzie realizowana wzdłuż ul. Żywieckiej pomiędzy  ul. Modrzewiową i Zieloną oraz ulice boczne tj. ul. Tartaczna , Klonową

 

 

odpowiedz_1_karta.pdf



RIBR.Fz.Rc.16.2017                                                                           Ślemień , dnia 13 marca 2017 r.

 

 

Wyjaśnienia do zapytania ofertowego 2

 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

                                                                           W trybie zapytania ofertowego na:

 

opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia         pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”, w celu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający Gmina Ślemień udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1.

W związku z zapytaniem, które pojawiło się na BIP- ie , na temat :”Opracowanie Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn: ”Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3” , mam pytanie , czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji. Pomimo iż bylibyśmy zainteresowani złożeniem oferty, termin realizacji usługi 31.03.2017  jest dla nas nierealny. Minimalny termin w którym bylibyśmy w stanie podjąć się wykonania opracowania to 4 -5 tygodni od momentu przekazania z Państwa strony kompletu dokumentów niezbędnych do wykonania karty.  w stanie podjąć się wykonania opracowania to    ?

Odpowiedź

Zamawiający wydłuża termin realizacji zamówienia przewidziany w pkt. 2 Zaproszenia do składania ofert z dnia 31.03.2017 r. do dnia 28 .04.2017 r.  

 

 odpowiedz_2_karta.pdf



RIBR.Fz.Rc.16.2017                                                                           Ślemień , dnia 13 marca 2017 r.

 

 

Wyjaśnienia do zapytania ofertowego 3

 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

                                                                           W trybie zapytania ofertowego na:

 

opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia         pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”, w celu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający Gmina Ślemień udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1.

W nawiązaniu do Zaproszenia do składania ofert cenowych dla usługi polegającej na opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3 „ proszę o informację , jakie dane charakteryzujące inwestycję, są dostępne np.: koncepcja zagospodarowania terenu , parametry projektowanej sieci, badania geologiczne, czy inwestycja obejmuje działki prywatne , inwentaryzacja zieleni itp.

Odpowiedź

Zamawiający dysponuje:

  1. koncepcją  zagospodarowania terenu - Tak
  2. parametry projektowanej sieci - Długość sieci wodociągowej - 2 897 mb, sieci kanalizacyjnej 3 383,5 mb
  3. badania geologiczne - Nie
  4. inwestycja obejmuje działki prywatne - Tak
  5. inwentaryzacja zieleni - Nie


odpowiedz_3_karta.pdf



 

RIBR.Fz.Rc.16.2017                                                                           Ślemień , dnia 13 marca 2017 r.

 

 

Wyjaśnienia do zapytania ofertowego 4

 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

                                                                           W trybie zapytania ofertowego na:

 

opracowaniu Karty Informacyjnej do wniosku o wydanie Decyzji Środowiskowej przedsięwzięcia         pn:” Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w Gminie Ślemień - etap 3”, w celu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający Gmina Ślemień udziela następujących odpowiedzi:

W nawiązaniu do Państwa zapytania  (Numer ogłoszenia: 13217909) proszę o udzielenie informacji w poniższym zakresie

   Pytanie  nr 1

Czy posiadają Państwo wstępny projekt przebiegu inwestycji, jeżeli tak to czy  byłaby możliwość przesłania mapki z poglądowym zaznaczeniem inwestycji.

 

Odpowiedź:

Tak

 

   Pytanie  nr 2

Do jakiej oczyszczalni będą odprowadzane ścieki i czy posiadają Państwo zgodę na wprowadzenie tam ścieków.

 

Odpowiedź:

Ścieki będą odprowadzane do funkcjonującej oczyszczalni.

 

 

   Pytanie  nr 3

Czy jest konieczność budowy przepompowni.

 

Odpowiedź:

Kanalizacja grawitacyjna - woda ciśnienie.

 

Pytanie  nr 4

Czy znana jest ilość ścieków sanitarnych wprowadzanych do projektowanej kanalizacji i planowane zapotrzebowanie na wodę.

 

Odpowiedź:

Nie

 

Pytanie  nr 5

   Czy właściciele gruntów przez które będzie przechodzić inwestycja mają wiedzę na ten temat, Czy posiadają Państwo wstępną aprobatę przebiegu przedsięwzięcia

Odpowiedź:

Tak

 

Pytanie  nr 6

Czy posiadają Państwo opracowanie ekofizjograficzne dla gminy.

 

Odpowiedź:

Nie

 

Pytanie  nr 7

Czy są Państwo w posiadaniu zdjęć fotograficznych z przebiegu planowanej inwestycji.

 

Odpowiedź:

Nie

 

Pytanie  nr 8

 Jaki jest docelowy termin złożenia wniosku o wydanie decyzji do RDOŚ.

 

Odpowiedź:

Brak konkretnego terminu.

 

 

Pytanie  nr 9

 Czy inwestycja będzie objęta późniejszym dofinansowaniem z funduszy UE i uwarunkowana terminem złożenia wniosku np. do PRPO.

 

Odpowiedź:

Tak

 

Pytanie  nr 10

Czy jest możliwość wydłużenia terminu wykonania karty informacyjnej np. do trzech tygodni od podpisania umowy.

 

Odpowiedź:

Zamawiający wydłuża termin realizacji zamówienia przewidziany w pkt. 2 Zaproszenia do składania ofert z dnia 31.03.2017 r. do dnia 28 .04.2017 r.  


 

odpowiedz_4_karta.pdf



UWAGA !!!!!! W związku z zapytaniami do Zaproszenia do składania ofert Zamawiający wydłuża termin do składania ofert : do dnia 16 marca 2017 r. do godz. 10:00. Miejsce składania ofert pozostaje bez zmian.


zmiana_terminu-_karta_2017.pdf


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2017-03-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-13 10:39:02
  • Liczba odsłon: 582
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3147874]

przewiń do góry