RIBR.Fz.RC.19.2017 Ślemień, dnia 29.03.2017 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego art.4 pkt.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. euro.
1. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM
Zamawiający: Gmina Ślemień z siedzib w Ślemieniu
reprezentowana przez: Wójta Gminy Ślemień - Jarosława Krzaka
Adres: ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień
tel./fax. 33 8654098
e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
Regon: 072182700 NIP: 5532511962
2. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI:
1.W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia :
- Kierownik Referatu Inwestycji, Budownictwa i Spraw Rolnych - Szymon Piątek- tel. 033 8654098 wew. 32
2. W sprawach formalnych:
- Tomasz Józefiak – tel. 033 865 40 98 wew.33
3. PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie udzielone zostanie na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn.Dz.U. z 2015 r., poz. 2164; Dz.U. z 2016 r. poz. 831 i 996 oraz 1020).
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
„Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla rozbudowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień -etap 4”
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. : „Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień- etap 4 w ramach, której Wykonawca:
1) opracuje koncepcję przebiegu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Kocoń, która zostanie uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego protokołem.
2) opracuje Program Funkcjonalno-Użytkowy dla ww. inwestycji w zakresie:
a) budowy kanalizacji sanitarnej
b) budowy sieci wodociągowej
c) przyłączy
3) opracuje Kartę informacyjną przedsięwzięcia, raport o oddziaływania na środowisko do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia ( o ile jest wymagany dla przedmiotowego przedsięwzięcia)
2. Teren objęty przedmiotem zamówienia : Gmina Ślemień , sołectwo Kocoń, pow. żywiecki, woj. śląskie.
3. Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) należy opracować zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 24 września 2013 roku, poz. 1129).
4. Wykonawca przygotuje na podstawie PFU zbiorcze zestawie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr. 130, poz. 1389
5. Wykonawca opracuje raport oddziaływania inwestycji na środowisko wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia zgodnie z wytycznymi zawartymi w ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.) ( w przypadku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko).
6. Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU i raportu oddziaływania inwestycji na środowisko wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
7. Opracowany Program Funkcjonalno – Użytkowy będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
8. Zapewnienie efektu ekologicznego. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu musi spełniać wymogi dla sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu powyżej 2000 RLM.
9. Wykonawca winien uzyskać poza akceptacją Zamawiającego wszelkie sprawdzenia uzgodnienia, zatwierdzenia wymagane decyzje, w szczególności decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, decyzję lokalizacji celu publicznego, pozwolenie wodnoprawne, itp. Szacunek kosztów, który stanowił będzie podstawę wyceny zamówienia na roboty budowlane wraz z projektem wykonawcy winny umożliwiać przeprowadzenie postępowania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. 2004 Nr 19 poz. 177).
10. Program funkcjonalno-użytkowy ma zawierać:
1) Część rysunkową obejmującą:
a) trasę przebiegu kanalizacji sanitarnej,
b) trasę przebiegu sieci wodociągowej
c) przyłączy
2) Część opisową, w której Wykonawca przedstawi rozwiązania techniczne i technologiczne. Zostaną przedłożone propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do wszystkich elementów obiektów, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, zagospodarowania terenu.
3) Część informacyjną
11. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania koncepcji w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, technologię,
12. Uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień w zakresie opracowywanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.
13. Wykonanie:
1) Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej - 5 egzemplarzy.
2) Program Funkcjonalno – Użytkowy – 5 egzemplarzy.
3) Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji - 5 egzemplarzy.
4) Karta informacyjna przedsięwzięcia – 5 egzemplarzy.
5) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia *.
6) Raport o oddziaływania na środowisko do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia – 5 egzemplarzy*.
* jeżeli dotyczy
14. Cały zakres dokumentacji zostanie także dostarczony w postaci elektronicznej na płycie CD w formacie PDF część rysunkowa i formacie WORD część opisowa w ilości jw.
15. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia winna być opracowana przez wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe i uprawnienia.
16. Opracowany Program Funkcjonalno –Użytkowy będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. złożenia wniosku o dofinansowanie oraz przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj .
17. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie jednostki lub organy administracji samorządowej i państwowej, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt po przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań zamówienia. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy.
18. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej oraz zgodny z wymogami zawartymi w art. 30 - 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, Dz. U. z 2016 poz. 831 i 996 oraz poz. 1020)
KOD CPV : 71.32/00.00-7- usługi inżynierskie w zakresie projektowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny oraz unieważnienia zapytania cenowego w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonanie:
- dokumentacji wskazanych pkt.13 (1,2,3,4) - do 24 kwietnia 2017
- dokumentacji wskazanych pkt.13 (5,6) - do 12 czerwca 2017
6. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1) Oferta powinna zostać sporządzona według załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
3) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacja zadania , jak również wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia o wymaganej jakości oraz w wymaganym terminie, a także wszelkie upusty i rabaty.
4) rozliczenie nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę na podstawie protokołu odbioru.
5) Przed upływem terminu do składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1) Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2) Wszystkie miejsca w ofercie, w których Oferent naniósł poprawki muszą być podpisane/zaparafowane przez osobę/osoby uprawnione( oferenta/ pełnomocnika Oferenta)
3) Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych w formularzy „Oferta”.
4) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w sposób przedstawiony poniżej :
Nadawca: …........ ................. Urząd Gminy Ślemień ul. Krakowska 148 34-323 Ślemień
OFERTA na Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na rozbudowę sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień- etap 4, na potrzeby wykonania robót budowlanych.
NIE OTWIERAĆ przed 5 kwietnia 2017 r. godz. 09:15 |
5) Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę wyrażona w kwocie brutto; musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis/podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. ( Wzór Oferty stanowi załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy)
6) Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) oraz wykaz wykonanych usług związanych z realizacją przynajmniej 1 zadania polegającego na opracowaniu Programu Funkcjonalno - Użytkowego obejmującego rozbudowę/budowę sieci wodociągowo-kanalizacyjnej oraz dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie (referencje) zgodnie z ( załącznikiem nr 3) oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia zgodnie z (załącznikiem nr 4.) Minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji , urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów.
- Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia/nie spełnia.
7) Ofertę można przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148.34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie do dnia 05 kwietnia 2017 r. do godz. 09:00. .
8) Kryterium oceny ofert:
- Cena - 100%
W sytuacji, gdy wartość oferty najkorzystniejszej przewyższać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cenowych z Wykonawcą .
9) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.
10. Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 8 ppkt. 7 nie będą rozpatrywane.
11). Załączniki do zaproszenia:
a) Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
c) Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług
d) Załącznik nr 4 - Wykaz osób
e) Załącznik nr 5 - Mapka z przewidywanym obszarem realizacji zadania
----------------------------------------------------
Podpis Kierownika Zamawiającego
RIBR.Fz.RC.19.2017 Załącznik nr 1
............................... .............. (miejscowość data)
………………………………………
(pieczątka wykonawcy, nazwa, adres)
Gmina Ślemień
ul. Krakowska 148
34-323 Ślemien
FORMULARZ OFERTOWY
dla zamówień do 30.000 EURO
Odpowiadając na zaproszenie Gminy Ślemień do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia pn.:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. : „Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień- etap 4
1.Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia na łączną cenę :
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
w tym :
Wykonanie:
1) Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej - 5 egzemplarzy
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
2) Program Funkcjonalno – Użytkowy – 5 egzemplarzy
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
3) Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji - 5 egzemplarzy
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
4) Karta informacyjna przedsięwzięcia – 5 egzemplarzy
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
5) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia *
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
6) Raport o oddziaływania na środowisko do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia – 5 egzemplarzy*
Netto: ……………………………………………………………….…….……)
Podatek VAT tj. ……………………………………………….………..)
Brutto: ………………………………………………………………………… )
(Słownie: ………………………………………………………………………………………………...
Przedstawiona powyżej cena stanowi wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Oferuję, że przewidywana wartość brutto szacunkowego zestawienia kosztów budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami wynosić będzie nie więcej niż:
…………………… zł, słownie: …………………………………………………………………..
3. Oświadczamy, ze:
a) zapoznaliśmy się z warunkami określonymi w zaproszeniu do składania ofert 0 nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
b) wykonamy przedmiot zamówienia w terminie wskazanym z zaproszeniu do składania ofert.
c) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności projektantami z uprawnieniami o których mowa w warunkach udziału. Do oferty załączam dokumenty potwierdzające warunki.
………………………………
(Podpis i pieczątka wykonawcy)
RIBR.Fz.RC.19.2017 Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIE
WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn:” Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. : „Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień- etap 4”, oświadczamy, że :
1) posiadamy kompetencję i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2) pozostajemy w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia,
3) posiadamy zdolność techniczną oraz zawodową umożliwiającą wykonanie zamówienia.
……………………………………. …………………………………………
Miejscowość i data Podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka
RIBR.Fz.RC.19.2017 Załącznik nr 3
……………………………………
Pieczęć firmowa Wykonawcy
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
Polegających na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na opracowaniu Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( co najmniej 1 ) spełniających wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert.
dotyczy zadania pn.: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego rozbudowy sieci wod. kan. wraz z przyłączami
OŚWIADCZAM(Y), ŻE: wykonałem (-liśmy) następujące usługi :
Lp. |
Nazwa zamówienia |
Wartość |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
|
Data wykonania |
Zamawiający (nazwa, adres) |
Nazwa Wykonawcy |
|
rozpoczęcie (data) |
zakończenie (data) |
||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
Uwaga! Przez przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie określenie, czego dotyczyło dane zamówienie (stosownie do wymagań wymienionych w Zapytaniu ofertowym).
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dowodów, czy usługi wymienione w tabeli powyżej, zostały wykonane należycie (zgodnie z wymaganiami wymienionymi w Zapytaniu ofertowym).
Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 Kodeksu Karnego.
……………………………………
Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 4
RIBR.Fz.RC.19.2017
……………………………………………
Pieczęć firmowa Wykonawcy
WYKAZ OSÓB
Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.
Składając ofertę w postępowaniu prowadzonym przez Gminę Ślemień na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) na „Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego rozbudowy sieci wod. kan. wraz z przyłączami”, oświadczamy, że wykazujemy się następującymi osobami, które posiadają wymagane uprawnienia:
Lp. |
Imię i Nazwisko |
Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych i kanalizacyjnych. (numer i data wydania uprawnień) |
Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonych prac. |
1. |
|
|
|
Powyższe informacje są prawdziwe i jako osoba składająca oświadczenie jestem świadomy odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 Kodeksu Karnego.
Uwaga:
Zał.
a) dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonych prac ( kopia uprawnień)
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - tylko w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
……………………………………
Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcybip_-_pfu_-_kanalizacja_-_4.pdf
Wersja edytowalna
pfu__4_kanalizacja_-_4_-marzec_2017.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2017-03-29
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-29 10:54:29
- Liczba odsłon: 219