ZAMAWIAJĄCY: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430

Tel./fax 0-33-865-40-98 mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl  WWW:  www.slemien.pl

NIP: 553-11-18-702 Regon: 070010136

 

 

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na

„Odbudowę drogi Przecznej w Ślemieniu  poprzez  jej remont – etap III”

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Ślemień w pokoju nr 18 oraz na stronie www.slemien.pl

2. Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne.

3. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej w Ślemieniu o długości 550 mb. – Przedmiotem zamówienia jest remont drogi o długości 550 mb. i szerokości 3,0 m. W ramach prac przewiduje się wykonanie wzmocnienia podbudowy na odcinku od 0+000 do 0+550 poprzez wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego- pospółka naturalna uwałowana i zagęszczona – grubość warstwy 30,0 cm. Wykonanie warstwy na całej długości i szerokości tj. tłucznia warstwa zagęszczona – grubość warstwy 15,0 cm, następnie wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami. Odwodnienie drogi zapewnić poprzez wykonanie odpowiedniego pochylenia poprzecznego remontowanej drogi, jak również wykonać przepust poprzeczny dł. 6m wraz ze ściankami czołowymi betonowymi w km 0+461 celem uchwycenia wód powierzchniowych w tym rejonie.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

5. Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi: 45 dni licząc od dnia przekazania placu robót po podpisaniu umowy.

6. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a)  Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)  Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c)  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

d)  Nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

7. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.  Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

9. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 21 maja 2007 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.

11. Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia składania ofert.

                                                                      Wójt Gminy

                                                                      mgr Małgorzata Pępek

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Zyzak Marcin
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Zyzak Marcin
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-07 10:06:23
  • Liczba odsłon: 151
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2972131]

przewiń do góry