INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ( z dnia 26 lipca 2017 r.)
Gmina Ślemień, zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), informuje, że w dniu 26.07.2017 r. o godz. 10:45 W Urzędzie Gminy w Ślemieniu odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: „Uruchomienie eUsług – dostawa i zakup licencji wraz z wdrożeniem systemu e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach projektu pn. e-Urząd w Gminie Ślemień , w ramach działania 2.1. – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej : Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ”
Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 490 536,00 zł brutto.
w terminie wskazanym w SIWZ tj. do dnia 26.07.2017 r do godz.10:30 złożona została 1 oferta, tj.
Oferta nr 1.
Konsorcjum firm:
1.REKORD SI Sp. z o.o.
ul. Kasprowicza 5
43-300 Bielsko Biała
2.REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE Sp. z o.o.
ul. Kasprowicza 5
43-300 Bielsko Biała
Cena Oferty: 484 620,00 zł brutto, ( Wykonawca oświadczył, że: wybór oferty NIE BĘDZIE prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp ).
Termin i warunki płatności: 30 dni.
Termin wykonania : do dnia 28.02.2018 .
Okres gwarancji: zgodnie z SIWZ
Projekt „e- Urząd w Gminie Ślemień” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-26
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-26 12:05:54
- Liczba odsłon: 220