INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ( z dnia 26 lipca 2017 r.)

Gmina Ślemień, zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), informuje, że w dniu 26.07.2017 r. o godz. 10:45  W Urzędzie Gminy w Ślemieniu odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: „Uruchomienie eUsług – dostawa i zakup licencji wraz z wdrożeniem systemu e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach projektu pn. e-Urząd w Gminie Ślemień , w ramach działania 2.1. – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej : Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 490 536,00 brutto.

w terminie wskazanym w SIWZ tj. do dnia 26.07.2017 r do godz.10:30  złożona została 1 oferta, tj.

 

Oferta nr 1.

Konsorcjum firm:

1.REKORD SI Sp. z o.o.

ul. Kasprowicza 5

43-300 Bielsko Biała

2.REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE Sp. z o.o.

ul. Kasprowicza 5

43-300 Bielsko Biała

Cena Oferty: 484 620,00 zł brutto, ( Wykonawca oświadczył, że: wybór oferty NIE BĘDZIE prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp ).

Termin i warunki płatności:  30 dni.

Termin wykonania : do dnia 28.02.2018 .

Okres gwarancji: zgodnie z SIWZ

Projekt „e- Urząd w Gminie Ślemień” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020




informacja_z_otwarcia_ofert_26.07.2017.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2017-07-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-26 12:05:54
  • Liczba odsłon: 231

[Liczba odsłon: 3171733]

przewiń do góry