Ogłoszenie nr 532835-N-2018 z dnia 2018-03-19 r.

Urząd Gminy w Ślemieniu: Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego typu średniego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślemieniu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wzmocnienie potencjału Ochotniczej straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego.W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej :V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów dla działania: 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu, krajowy numer identyfikacyjny 7001013600000, ul. ul. Krakowska  148 , 34323   Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.slemien.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.slemien.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.slemien.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art.10c ust.2 Prawo zamówień pblicznych, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830 osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, pow. żywiecki, woj. śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego typu średniego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślemieniu.
Numer referencyjny: RIBR.271.2.3.RPO.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa samochodu ratowniczo -gaśniczego typu średniego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślemieniu. Wspólny słownik zamówień ( CPV) : 34.14.42.10-3 – Wozy strażackie 2. Szczegółowy opis oraz warunki sprzętowe i techniczne przedmiotu zamówienia określa Zał. Nr 6 do SIWZ ( Specyfikacja Techniczna samochodu ratowniczo - gaśniczego typu średniego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślemieniu ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych podmiotów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej. Zgodnie z przepisem zawartym w art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały , urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zagwarantują realizację zamówienia. Wraz z przedmiotem dostawy, Dostawca winien przekazać dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego samochodu, wskazujący lub zawierający wykaz punktów serwisowych. 3. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych . 4. Pojazd powinien spełniać przepisy polskiej normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 lub równoważne. 5.Pojazd powinien spełniać minimalne „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” – Rozporządzenie Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji – Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007 r. i Rozporządzenie zmieniające – Dz. U. z 2010, Nr 85 poz. 553 . 6.Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. 7. Podczas odbioru samochodu zamawiający dokona oceny stanu technicznego oraz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach odbioru zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia prób technicznych sprzętu, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. 8. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę na podwozie samochodu wraz z kabiną załogi wynosi minimum 24 miesiące oraz na zabudowę pożarniczą wynosi minimum 24 miesiące i stanowią kryteria oceny ofert ( zgodnie z ofertą) Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę na sprzęt i wyposażenie dostarczone wraz z pojazdem wynosi minimum 24 miesiące, 9. Okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu Umowy jest równy okresowi gwarancji. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym po podpisaniu przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia



2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy wykonawca 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzająco odpowiednio; a) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem odpowiednio zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty: a) Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), b) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy wykonawca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Ocena techniczna20,00
Okres gwarancji na podwozie pojazdu wraz z kabiną załogi10,00
Okres gwarancji na zabudowę pożarniczą 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: 2.Zamawiajacy dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy pzp, zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: a) zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpienia których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej umowy, b) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podatku VAT w wyniku zmiany przepisów prawa, w takiej sytuacji do rozliczenia przyjęta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowiązujących przepisów. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, d) zmiana zasad dokonywania odbioru. 3.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2) jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 2) mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem, któreś z niżej wymienionych okoliczności: a) obniżenie kosztu wykonania usługi (wynagrodzenia Wykonawcy), b) zmiana obowiązujących przepisów, c) siła wyższa. 5.Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących stron lub oznaczenia stron umowy – wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający na dostawę pojazdu zamierza pozyskać dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający informuje, że nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej , stanowić będzie podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. zarówno przed jak i po otwarciu ofert a przed podpisaniem umowy. Unieważnienie postępowania przetargowego z powodu niewystarczającej ilości środków pieniężnych niezbędnych do jego realizacji nie będzie skutkować możliwością dochodzenia przez Oferentów od Zamawiającego strat wynikłych z przygotowania oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH





SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA :
straz_-_2018_-_pojazd-212.03.2018.doc


ZAŁĄCZNIK NR 6 - Specyfikacja Techniczna Samochodu Ratowniczo -Gaśniczego Typu Średniego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślemieniu
specyfikacja_techniczna_-_samochod_strazacki-ostateczna.doc


ZAPYTANIA WYKONAWCÓW  I ODPOWIEDZI:





RIBR.271.2.3.RPO.2018                                                                                       Ślemień, dnia 23 marca 2018 r.

 

                                                                             Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego

 

na ”Dostawę samochodu ratowniczo – gaśniczego typu średniego dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślemieniu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej :V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów dla działania: 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych.

 

 

I. W związku z otrzymanym zapytaniem od Wykonawcy, Zamawiający – Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.                             ( t.j. z 2017 r., poz. 1579 ), udziela następujących wyjaśnień:

 

Pytanie  1.

Czy Zamawiający dopuści podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji 2017 ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści jedynie pojazd z podwoziem fabrycznie nowym, rok produkcji 2018.

 

Pytanie 2.

Czy Zamawiający dopuści samochód z zawieszeniem mechanicznym przedniej osi a zawieszenie tylnej osi pneumatyczne samopoziomujące?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści jedynie samochód z zawieszeniem mechanicznym osi przedniej i tylnej, wyposażonym w: resory paraboliczne, amortyzatory i stabilizatory przechyłów.

 

Pytanie 3.

Czy Zamawiający dopuści samochód z szerokością całkowitą 2567mm?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści  pojazd o szerokości nie przekraczającej 2550 mm. Wymiar ten nie obejmuje:  lusterek zewnętrznych, świateł umieszczonych na bokach pojazdu oraz elementów elastycznych wykonanych z gumy lub z innych tworzyw sztucznych.

 

Pytanie 4.

Czy Zamawiający dopuści wykonanie zbiornika na wodę o pojemności 3000l z tolerancją ± 1%, zapisana w świadectwie dopuszczenia jako 2995l?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści wykonanie zbiornika na wodę o pojemności 3000 l z tolerancją ± 1% zapisaną w świadectwie dopuszczenia jako 2995 l.

 

 

 

Pytanie 5 do SIWZ zał. 6 pkt. 2.6

Czy Zamawiający dopuszcza aby tylko lusterka główne zewnętrzne były elektrycznie sterowane i podgrzewane?

Informujemy, że nie ma na rynku pojazdów, w których wszystkie lusterka zewnętrzne są podgrzewane i elektrycznie sterowane.

Odpowiedź:

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza aby tylko lusterka główne po stronie kierowcy i dowódcy były sterowane elektrycznie i podgrzewane.

 

Pytanie 6 do SIWZ zał. 6 pkt. 2.8

Co Zamawiający miał na myśli wprowadzając zapis :” ładowarki powinny być zasilane z instalacji samochodowej z uwzględnieniem przetwornicy 24V/12V oraz powinno być wyprowadzenie instalacji do zasilania ze źródła zewnętrznego w garażu z instalacji ~230V z lewej strony pojazdu. Sposób realizacji w gestii Wykonawcy, do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.”

Nie da się doprowadzić bezpośrednio napięcia 230V do instalacji 24V.

 Czy Zamawiający uzna;” za spełniony zapis punktu 2.8 jeżeli będzie zamontowany układ do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła 230V ( z pkt:2.13) z gniazdem przyłączeniowym  z wyrzutnikiem i wtyczką  z przewodem do ładowania Akumulatorów, a tym samym zapewnione  ładowanie latarek i radiotelefonów w czasie postoju bez obawy o rozładowania akumulatorów .”?

 

Odpowiedź: Zamawiający wprowadzając zapis w pkt. 2.8 dotyczący sposobu zasilania ładowarek, miał na myśli rozwiązanie uszczegółowione później w pkt. 2.13.

Tak więc, zamontowany układ do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła 230V z gniazdem przyłączeniowym z wyrzutnikiem i  wtyczką do ładowania akumulatorów, a tym samym zapewniający ładowanie latarek i radiotelefonów w czasie postoju bez obawy rozładowania akumulatorów pojazdu, jest rozwiązaniem o które Zamawiającemu chodzi.

 

Pytanie 7 do SIWZ zał. 6 pkt. 2.10

Czy Zamawiający dopuści zapis” Wszystkie lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem, mechanicznie za pomocą osłon, lub poprzez zastosowanie odpowiednio wytrzymałych na uderzenia kloszy np. z poliwęglanu”?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie zabezpieczenia lamp przed uszkodzeniem mechanicznym poprzez zastosowanie odpowiednio wytrzymałych na uderzenia kloszy z poliwęglanu.

 

Pytanie 8 do SIWZ zał. 6 pkt. 2.17

Czy Zamawiający dopuści : z przodu  centralnie zamontowaną wyciągarkę w obudowie kompozytowej,  stelaż z obudową wyciągarki wyposażone w sworzeń do odholowania, bez zaczepów typu szekla, a z tyłu hak paszczowy do ciągnięcia przyczep do 10t, Ringfeder ,bez innych zaczepów  do holowania .

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: z przodu pojazdu stelaż z obudową wyciągarki wyposażone w sworzeń umożliwiający holowanie, bez zaczepów typu szekla oraz z tyłu pojazdu hak holowniczy typu paszczowego do ciągnięcia przyczep o masie minimalnej 8 ton, bez zaczepów typu szekla.

 

Pytanie 9 do SIWZ zał. 6 pkt. 2.20

Zamawiający wymaga:” Wylot spalin wyprowadzony na lewą stronę pojazdu”;

Zgodnie z obowiązującymi przepisami wylot spalin może być wyprowadzony na jedna lub drugą stronę.

Uzależnione jest to tylko od garażowania pojazdów i zamontowania w nich instalacji odprowadzających spaliny. Parametr ten może być uzgodniony indywidualnie z odbiorcą na etapie realizacji zamówienia.

W chwili obecnej samochody spełniają już rygorystyczne przepisy-EURO 6-dla których nie są  wymagane  odciągi  spalin.

Czy Zamawiający dopuści zatem wyprowadzenie wylotu spalin na prawą stronę pojazdu ?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wyprowadzenie wylotu spalin na prawą stronę pojazdu.

 

Pytanie 10 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.1

Czy Zamawiający dopuszcza aby konstrukcja i poszycie zewnętrzne zabudowy było wykonane w całości z materiałów odpornych na korozję: z aluminium, kompozytów i stali nierdzewnej?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji i poszycia zewnętrznego zabudowy z: aluminium, materiałów kompozytowych i stali nierdzewnej.

Pytanie 11 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.1

Czy Zamawiający dopuszcza aby pionowe poszycia skrytek pokryte były anodową gładką blachą aluminiową a spody schowków wyłożone blachą nierdzewną ?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie aby pionowe poszycia skrytek pokryte były anodową gładką blachą aluminiową a spody schowków wyłożone blachą nierdzewną.

Pytanie 12 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.1

Czy Zamawiający dopuszcza szerokość pojazdu 2505 mm?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd o szerokości nie przekraczającej 2550 mm. Wymiar ten nie obejmuje:  lusterek zewnętrznych, świateł umieszczonych na bokach pojazdu oraz elementów elastycznych wykonanych z gumy lub z innych tworzyw sztucznych.

 

Pytanie 13 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.5

Czy Zamawiający dopuści:  pojedyncze listwy LED, umieszczone pionowo po obu stronach każdego schowka , na całą wysokość, przy prowadnicy żaluzji „?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie oświetlenia skrytek poprzez pojedyncze listwy LED umieszczone pionowo po obu stronach każdego schowka, na całą wysokość, przy prowadnicy żaluzji.

Pytanie 14 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.6

Czy Zamawiający dopuści:załączanie oświetlenia powierzchni dachu tylko z przedziału pracy                                                         autopompy”?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie załączania oświetlenia powierzchni dachu tylko z przedziału pracy autopompy.

 

Pytanie 15 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.22

Nie istnieją układy wodno-pianowe, które można skutecznie odwodnić przy użyciu tylko dwóch zaworów, w związku z czym czy Zamawiający dopuszcza by konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwiała całkowite odwodnienie przy wykorzystaniu dwóch dodatkowych zaworów odwadniających oraz innych stałych elementów układu wodno-pianowego np. zawory, pokrywy?

 

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza by konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwiała całkowite odwodnienie przy wykorzystaniu dwóch zaworów odwadniających oraz innych stałych elementów układu wodno-pianowego np. zawory, pokrywy.

 

Pytanie 16 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.23

Czy Zamawiający dopuszcza zamiast licznika motogodzin pracy autopompy licznik czasu pracy autopompy?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zamiast licznika motogodzin pracy autopompy licznik czasu pracy autopompy.

 

Pytanie 17 do SIWZ zał. 6 pkt. 3.27

Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zaworu odcinającego dla działka ze sterowaniem elektryczno-

pneumatycznym umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie zaworu odcinającego dla działka ze sterowaniem elektro – pneumatycznym umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy.

 

 

Pytanie 18. Pkt. 4.4

Latarki kątowe, akumulatorowe, z ładowarkami zamontowanymi w kabinie – 6 kpl.

Latarki powinny posiadać następujące cechy i funkcjonalności:

·         możliwość zastosowania w przestrzeniach zagrożonych wybuchem klasyfikowanych jako strefy Z1 i Z2 (niebezpieczeństwa wybuchu gazów, par lub mgieł), grupy wybuchowości IIB oraz klasy temperaturowej T4,

·         obudowa klasy IP54, odporna na uderzenia oraz wilgoć, 

·         wykonanie w technologii LED, moc strumienia światła co najmniej 175 lm,

·         dwa podstawowe tryby oświetlenia - niski oraz wysoki,

·         akumulator o pojemności co najmniej 1800mAh,

·         zaczep umożliwiający pewne mocowanie do ubrania specjalnego.

Czy Zamawiający dopuści latarkę o trybach oświetlenia: niski, wysoki, migający oraz Moonlight, w którym latarka może nieprzerwanie pracować przez 15 minut ?

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści latarkę o trybach oświetlenia: niski, wysoki, migający oraz Moonlight, w którym latarka może pracować nieprzerwanie przez 15 dni.

 

Pytanie 19.

Czy Zamawiający dopuści akumulator o pojemności 1500 mAh?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści latarkę z akumulatorem o pojemności 1500 mAh

 

Pytanie 20.

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu o szerokości całkowitej wynoszącej 2 525mm?

 

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazd o szerokości nie przekraczającej 2550 mm. Wymiar ten nie obejmuje:  lusterek zewnętrznych, świateł umieszczonych na bokach pojazdu oraz elementów elastycznych wykonanych z gumy lub z innych tworzyw sztucznych.

 

Pytanie 21.

Czy Zamawiający wyrazi zgodą na dostarczenie pojazdu z zabudową wykonaną z aluminium oraz tworzywa sztucznego i niektórymi elementami ze stali nierdzewnej?

 

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji i poszycia zewnętrznego zabudowy z: aluminium, materiałów kompozytowych i stali nierdzewnej.

 

Pytanie 22.

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu ze zbiornikiem wody o pojemności wynikającej z tolerancji pomiarowej , tj. 2 900 l?

 

Odpowiedź: Zamawiający dopuści wykonanie zbiornika na wodę o pojemności 3000 l z tolerancją ± 1%. Wartość: 2900 l przekracza dopuszczalną dolną granicę tolerancji.

 

- W związku z udzielonymi odpowiedziami zmianie ulega załącznik:

- Załącznik nr 6SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO TYPU ŚREDNIEGO DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚLEMIENIU.

 

Aktualny załącznik zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

 

II. UWAGA !!! – Zamawiający informuje, że w przedłuża termin składania ofert do dnia 30 marca 2018 r. do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 marca 2018 r. o godz. 09:15. Miejsce składania  i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.



AKTUALNY ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ :

specyfikacja_techniczna_po_zapytaniach_21.03.2018_-_popr.ii.doc




Zmiana treści ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych.


Ogłoszenie nr 500063328-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 532835-N-2018
Data: 19.03.2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 7001013600000, ul. ul. Krakowska  148, 34323   Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :Data:2018-03-28,godzina :09:00. Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia ( przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :Data:2018-03-30,godzina :09:00. Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia ( przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-03-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-23 07:40:24
  • Liczba odsłon: 687
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171598]

przewiń do góry