Ślemień, dn.10.07.2018 r.
RIBR.271.1.31.2018
Zaproszenie do składania ofert
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania prowadzonego w trybie rozpoznania cenowego art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.
1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM:
Zamawiający: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu
reprezentowana przez: Wójta Gminy – Jarosława Krzaka
Adres: ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień
telefon: 33/ 865 40 98; fax: 33/ 865 40 98
adres strony internetowej: www.slemien.pl
adres poczty elektronicznej : ugslemien@ugslemien.ig.pl
REGON: 072182700; NIP: 5532511962
2. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI:
W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:
- kierownik RIBR - Szymon Piątek – tel. 033/865-40-98, wew. 32
Monika Pasko – tel. 033/865-40-98, wew.33
- w sprawach formalnych:
Tomasz Józefiak – tel. 033/865-40-98, wew. 33
3. PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie udzielone zostanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w Ślemieniu, położonych w Ślemieniu na działce ewidencyjnej nr 207/9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kod przedmiotu Zamówienia CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia: 28 września 2018 r.
6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
W postępowaniu mogą brać udział jedynie potencjalni wykonawcy, którzy:
a) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w:
- pkt. 6 a-b , Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Wszystkie miejsca w ofercie, w których oferent naniósł poprawki muszą być podpisane/ zaparafowane przez osobę/osoby uprawnione (oferenta/ pełnomocnika oferenta).
3) Oferta musi obejmować całość zamówienia.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zawartość oferty:
a) wypełniony i podpisany przez oferenta Formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
b) opis techniczny, katalogi, fotografie oferowanych przez Wykonawcę urządzeń. W przypadku braku tych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty w terminie 3 dni od daty przekazania Wezwania do uzupełnienia.
c) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 6 Zapytania ofertowego.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Oferty należy składać na adres: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień , pow. żywiecki, woj. śląskie – sekretariat UG Ślemień pok. 11 za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1579 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub przez posłańca.
Termin składania ofert: do dnia 18 lipca 2018 r. do godz. 09:00
Sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie ( paczce).
Koperta ( paczka) musi zawierać oznaczenie:
- adres doręczenia o treści: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień , pow. żywiecki
- nazwa i adres Wykonawcy,
- treść „ Oferta w trybie zapytania ofertowego na budowę placu zabaw i siłowni plenerowej w Ślemieniu położonych w Ślemieniu na działce ewidencyjnej nr 207/9”
Nie otwierać przed dniem : 18 lipca 2018 r. do godz. 09:15.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
Podana cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Ceną ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w” Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku z wyodrębnieniem VAT.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
10. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY:
Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
- złożone po wyznaczonym terminie składania ofert,
11. ZASADY I TRYB WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Zamawiający uzna za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli:
- oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
- cena ryczałtowa brutto – 100%
12. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH:
1. Wykonawca udziela na dostarczone urządzenia siłowni plenerowej oraz placu zabaw – gwarancje przewidziane w OPZ stanowiącym złącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny oraz unieważnienia zapytania cenowego w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom/ Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:
1) w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na :
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;
d) konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Zapytaniu ofertowym, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
e) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia;
2) W zakresie terminu w przypadku:
a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;
b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, zgodnie z jej postanowieniami,
d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ustalona technologią ich wykonania.
3) W zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;
b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;
4) W zakresie wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki VAT
2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz podczas jego realizacji, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Wójt Gminy Ślemień
Jarosław Krzak
Załączniki do Zapytania ofertowego:
a) załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
b) załącznik nr 2 - formularz ofertowy
c) załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
d) załącznik nr 4 - wzór umowy
e) załącznik nr 5 – projekt zagospodarowania terenu + zaświadczenie
f) załącznik nr 6 – STWiOR
ZAPYTANIE OFERTOWE :
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-12
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-10 11:58:08
- Liczba odsłon: 633
- Historia dokumentu: