RIBR.271.23.2020 Ślemień, dnia 02.10.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Ślemień zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys euro. pod nazwą Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień”.
Zamawiający: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu
reprezentowana przez: Wójta Gminy – Jarosława Krzaka
Adres: ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień
telefon: 33 865 40 98
e- mail : ugslemien@ugslemien.ig.pl
REGON: 072182700, NIP: 5532511962
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 pkt 8 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień”
- etap 1 – opracowanie mapy roboczej w wersji cyfrowej potrzebnej do utworzenia koncepcji ww. zadania, Zadanie obejmuje:
a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1: 500 o szacowanej powierzchni około 125 ha. Wykonawca przekaże Zamawiającemu roboczą wersję mapy w wersji elektronicznej (format PDF przesłać e-mailem oraz nagrać na płycie CD/DVD). Robocza wersja mapy do celów projektowych to mapa zaktualizowana ( po pomiarach w terenie) z nakładką ewidencyjną zawierająca granice i numery działek oraz naniesione pomiary wysokościowe przy każdym budynku przewidzianym do podłączenia w miejscu zbiornika na nieczystości płynne lub w miejscu wyprowadzenia instalacji kanalizacyjnej z budynku - etap 1 – opracowanie mapy roboczej w wersji cyfrowej potrzebnej do utworzenia koncepcji ww. zadania – do dnia 15 grudnia 2020 r.
- etap 2 - b) dostarczenie pięciu egzemplarzy mapy w wersji papierowej opatrzonej klauzulą przyjęcia jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, nadaną przez właściwy miejscowo Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz wykonanie dodatkowych pomiarów wysokościowych w punktach wskazanych przez Zamawiającego – do dnia 30 września 2021.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 kwietnia 2001r w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 455).
3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjno i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572).
4. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133, § 3 – § 7).
5. Wszystkie niezbędne materiały do przygotowania w/w opracowania Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem w zakresie zleconego zadania.
6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Obszar opracowania określono na mapie stanowiącej załącznik do przedmiotu zamówienia, który Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej w niniejszym postępowaniu.
CPV: 71354000-4 – Usługi sporządzania map,
IV. Termin wykonania zamówienia.
1. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 30 września 2021 r.
Etap I – do 15 grudnia 2020 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- wykonał co najmniej jedną usługę ( jedna umowa) polegającą na sporządzeniu map do celów projektowych obejmujących min obszar 50 ha, oraz
2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca , wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne upoważniające do wykonywania pomiarów geodezyjnych i sporządzania map do celów projektowych.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt V, wykonawca winien przedłożyć:
1. wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem rodzaju usługi i jej zakresu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami dokumentującymi, że w/w usługi zostały wykonane należycie . Wykaz należy wykonać w oparciu o wzór - załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego,
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz wykonać w oparciu o wzór – załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek opisanych w rozdziale VIII niniejszego zapytania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.
VII. Kryteria oceny ofert ich znaczenie.
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosować następujące
kryteria oceny ofert:
cena oferty: - 100%
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
a) Przez kryterium „Cena” Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji przedmiotu
zamówienia brutto, przedstawiony w ofercie. Liczba punktów w ramach kryterium cena
zostanie obliczona zgodnie z wzorem:
najniższa oferowana cena
Liczba punktów = …………………………… X 100 pkt
cena badanej oferty
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
VIII. Warunki wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykluczone zostaną:
1. Podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności:
1). Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2). Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3).Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4). Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5). Pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Złożenie więcej niż jednej oferty
IX. Informacja o modyfikacji treści zapytania ofertowego.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert dokonać modyfikacji treści zapytania ofertowego. Dokonaną modyfikację zapytania ofertowego Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz upubliczni informację na swojej stronie internetowej http://bip.slemien.pl/ .
Jeżeli w wyniku modyfikacji treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert zostanie przekazana Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.slemien.pl/, na której dostępne jest zapytanie ofertowe.
X. Przesłanki Odrzucenia Oferty:
1. Oferta podlegać będzie odrzuceniu w przypadku, gdy:
1). jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
2). została złożona przez podmiot:
a) nie spełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego wykonawcy zamówienia, określonego w zapytaniu ofertowym,
b) powiązany osobowo i kapitałowo z zamawiającym lub osobami o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy,
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym,
2. Oferta dodatkowo podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) zawiera cenę lub koszt wyższy niż w złożonej ofercie lub została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.
3. Oferta złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych,
4. Oferty złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym Zamawiający niezwłocznie zwróci oferentom.
5. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego wykonawcy.
XI. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cena podana w ofercie jest ceną ostateczną i musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z należnymi podatkami i opłatami.
2. Cena oferty musi być podana w cenach netto i brutto w złotych polskich. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać również stawkę podatku VAT.
3. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.
4. Podana w formularzu ofertowym cena jest ceną ostateczną i nie podlega podwyższeniu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
XII. Sposób uzyskania informacji dotyczących zamówienia. Inne informacje dla wykonawców.
1. Upoważnionym do kontaktowania się z wykonawcami są:
- w sprawie przedmiotu i zakresu zamówienia jest – Magdalena Molenda – codziennie w dni robocze, pod nr telefonu (033) 865-40-98 wewn.32
- w sprawach formalnych - Tomasz Józefiak – codziennie w dni robocze, pod nr telefonu (033) 865-40-98 wewn.33.
2. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem:
a) obowiązku wydłużenia terminu składania ofert, z uwzględnieniem czasu niezbędnego na możliwość dostosowania do wprowadzonych zmian treści ofert oraz
b) odpowiedniego upublicznienia informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego Gminy Ślemień w zakładce - przetargi www.bip.slemien.pl.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
4. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
XIII. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy – zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym.
3. Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej.
4. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
5. Formularz ofertowy oraz wszystkie oświadczenia jakie składa Wykonawca w ofercie winny być złożone w formie oryginału, pozostałe dokumenty tworzące ofertę mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w nieprzeźroczystej, zapieczętowanej kopercie lub opakowaniu zaadresowanym i opisanym:
………………………………………..
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)
Urząd Gminy Ślemień
ul. Krakowska 148
34-323 Ślemień
OFERTA NA WYKONANIE ZADANIA:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień ”.
Nie otwierać przed dniem 12.10.2020r. godz. 10.15
7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane – zostaną zwrócone bez otwierania.
8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert – zmienić lub wycofać swoją ofertę.
XIV. Miejsce i Termin składania ofert
1. Ofertę na wykonanie w/w zadania należy przesłać pocztą, za pośrednictwem posłańca lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34 – 323 Ślemień pok. Nr 11 ( Sekretariat) nie później niż do dnia 12.10.2020r. godz. 10.00
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
3. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert za pomocą faxu lub e-maila.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do zapytania ofertowego.
XVI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
a) Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego Gminy Ślemień w zakładce - przetargi http://bip.slemien.pl/ oraz zostanie przekazana oferentom w formie elektronicznej.
XVII. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana w formie elektronicznej wykonawcy, którego ofertę wybrano.
XVIII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1
2. Wykaz wykonanych usług – zał. Nr 2
3. Wykaz osób – zał. Nr 3
4. Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zał. Nr 4
5. Projekt umowy – zał. Nr 5
KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄCA REGULACJA ZAWARTE W RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem danych osobowych jest – Wójt Gminy Ślemień , 34-323 Ślemień ul. Krakowska 148, Inspektor ochrony danych osobowych : Wójt Gminy Ślemień wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można się skontaktować: e-mail: iod@slemien.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora, Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w/w rozporządzenia w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w art. 6 ust.1 lit. b) RODO, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego , ani udostępniane organizacjom międzynarodowym , Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jego danych osobowych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej , lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Nie przysługuje Wykonawcy - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną, przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.” II. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie , w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami ( vide: art. 13ust. 4). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba , że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o którym mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych oraz w zakresie ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu a przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Zał. Nr 1
GMINA ŚLEMIEŃ
ul. Krakowska 148
34 – 323 Ślemień
OFERTA
na wykonanie usługi pn.
Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień
…………………………………………………………………………………………………
(pełna nazwa Wykonawcy)
………………………………………………………………………………………………….
(dokładny adres)
NIP……………………………………… REGON …..…………………………………….
Tel.………………………………….… Fax, ……………………………….………………
e-mail: …………………………………………………………………………………………
1. Stosownie do zapytania ofertowego, znak sprawy RIBR.271.1.23.2020– oferujemy wykonanie całości przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową:
- cena netto w wysokości ………................................ zł
( słownie złotych : .......................................................................................................................)
Podatek VAT w wysokości …..……%, tj. …………………………………………zł
- cena brutto w wysokości ……………………….. zł
(słownie:………….…….............................................................................................................)
UWAGA !!! W przypadku osób składających ofertę, które nie prowadzą działalności gospodarczej, z którymi Zamawiający zawrze umowę cywilno-prawną/ umowę zlecenia w cenie oferty należy ująć wszystkie koszty związane z wypłata wynagrodzenia – w tym m. in. składki na ubezpieczenie jakie Zamawiający poniesie na realizację tego zamówienia.
1. Oświadczam/y , że powyższe ceny zawierają wszelkie koszty, jakie poniesie Zamawiający z tytułu realizacji umowy, oraz, że oferowane wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym
2. Oświadczamy, że spełniamy wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.
3. Oświadczamy, że przedmiot zamówienia wykonamy w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.
4. Oświadczamy, że jest nam znany zakres prac objęty zamówieniem.
5. Akceptujemy warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
6. Akceptujemy termin realizacji wykonania usługi.
7. Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
8. Posiadamy niezbędną wiedzę, dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania usługi oraz posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
9. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
10. W przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą zobowiązujemy się do zawarcia umowy.
11. Załączamy wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia: wynikające z zapytania
ofertowego:
- wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie V.1 zapytania ofertowego;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego – na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie V.2 zapytania ofertowego;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - wgzałącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
- Oświadczamy, ze zapoznaliśmy się z klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania danych osobowych przez Urząd Gminy w Ślemieniu
12. Świadomi odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń, informujemy, iż dane zawarte w ofercie oraz w załącznikach są zgodne z prawdą.
………………… dnia ….………2020r.
..……….....................…..……………
Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
Załącznik Nr 2
....................................................
pieczęć Wykonawcy
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zadania p.n.” Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień”, informujemy , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - zrealizowaliśmy następujące usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia:
Lp. |
Rodzaj wykonanych usług
|
Podmiot na rzecz którego usługa była wykonana
|
Wielkość opracowania w ha |
Data wykonania usługi |
|
|
|
|
|
W załączeniu: poświadczenia/referencje/inne dokumenty potwierdzające, że zrealizowane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
.........................................................
(miejscowość i data)
…..……………………………………..
/ Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy /
Załącznik Nr 3
....................................................
pieczęć Wykonawcy
WYKAZ OSÓB
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
L.p. |
Nazwisko i Imię |
Kwalifikacje zawodowe- rodzaj |
Wykształcenie |
Zakres wykonywanych czynności |
Informacja o podstawie dysponowania osobą* |
|
|
|
|
|
|
* Podać podstawę dysponowania wymienioną osobą ( np. umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło)
Oświadczam, że wskazane osoby posiadają uprawnienia wymagane w pkt V.2. zapytania ofertowego.
…..……………………………………..
/ Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy /
Zał. Nr 4
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Nazwa Wykonawcy ………………………………………………………………………….
Adres Wykonawcy ……………………………………………………………………………
Numer telefonu ………………………………… FAX ……………………………
NIP ………………………………………….. REGON …………………………………….
Działając w imieniu Wykonawcy i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania, w postępowaniu na:
„Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień”
oświadczam/my, że:
- nie jestem/śmy powiązany/ni osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym* / Wykonawcą robót*
- jestem/śmy powiązany/ni osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym* / Wykonawcą robót*
* niepotrzebne skreślić
zaznaczyć właściwe poprzez „X”
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności tych osób.
....................................... Miejscowość, data |
................................................................................ Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy |
---|
RIBR.271.1.23.2020 Ślemień, dnia ..........................
Umowa nr RIBR. 272.1.21.2020
W dniu ........................... r. pomiędzy Gminą Ślemień ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, NIP: 5532511962, REGON: 072182700, w imieniu której działa :
Jarosław Krzak – Wójt Gminy Ślemień, zwaną w dalszej części Zamawiającym, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Małgorzaty Myśliwiec,
a
................................................................................................................., zwanym dalej Wykonawcą, została zawarta umowa o następującej treści:
Wykonawca został wyłoniony w wyniku postępowania znak RIBR.271.1.21.2020 przeprowadzonego w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30 tyś euro z wyłączeniem stosowania ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2019.1843).
§ 1.
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie: Wykonanie mapy do celów projektowych na obszarze ok. 125 ha pod projekt sieci wodno-kanalizacyjnej w Sołectwie Las i Kocoń oraz przepompowni w Gminie Ślemień - etap 1 – opracowanie mapy roboczej w wersji cyfrowej potrzebnej do utworzenia koncepcji ww. zadania
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 kwietnia 2001r w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 455).
3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572).
4. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133, § 3 – § 7).
5. Wszystkie niezbędne materiały do przygotowania w/w opracowania Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem w zakresie zleconego zadania.
6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Obszar opracowania określono na mapie stanowiącej załącznik do przedmiotu zamówienia, który Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej w niniejszym postępowaniu.
§ 2.
1. Wymagana jest należyta staranność i zgodność z przepisami prawa przy realizacji zobowiązań umowy, w tym m.in. z przepisami prawa o których mowa wyżej.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie prac określonych niniejszą umową, osobie trzeciej tylko za uprzednią zgoda Zamawiającego.
4. Wykonawca przed złożeniem operatu do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przedłoży operat Zamawiającemu do zatwierdzenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac do pisemnego zgłoszenia ich do odbioru oraz przedłożenia dokumentu potwierdzającego wpływ i odbiór z ośrodka dokumentacji przyjętych operatów geodezyjnych.
6. Jeżeli wykonane czynności będą wymagały uzupełnienia lub poprawek, Wykonawca wykona je bez dodatkowego wynagrodzenia.
7. Podstawą wystawienia faktury za wykonane zlecenie będzie protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez strony umowy,
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia przenosi na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych opracowań geodezyjnych powstałych w ramach niniejszej umowy.
9. Wszelkie informacje uzyskane przez Wykonawcę od Zamawiającego w związku z realizacją umowy mogą być wykorzystane tylko w celu realizacji umowy. Wykonawca będzie zachowywać zasady poufności w stosunku do uzyskanych informacji.
§ 3.
1. Zamawiający zobowiązuje się do terminowego regulowania płatności przy zachowaniu ustalonych w umowie warunków.
2. W razie przerwania prac z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający lub w razie rozwiązania umowy z innych przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, rozliczenie wykonania prac nastąpi w oparciu o protokolarne stwierdzenie stanu zaawansowania prac geodezyjnych. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury za faktyczne wykonane prace i poniesione koszty w związku z realizacją prac objętych niniejszą umową.
3. Zamawiający wyznacza do współpracy przy realizacji przedmiotu umowy oraz do podpisywania protokołów zdawczo odbiorczych prac Panią Magdalenę Molenda.
4. Za opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki zgodnie z przepisami prawa.
§ 4.
1. Wykonawca będzie realizował zlecenia na wykonanie usługi w terminie:
a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1: 500 o szacowanej powierzchni około 125 ha. Wykonawca przekaże Zamawiającemu roboczą wersję mapy w wersji elektronicznej (format PDF przesłać e-mailem oraz nagrać na płycie CD/DVD). Robocza wersja mapy do celów projektowych to mapa zaktualizowana ( po pomiarach w terenie) z nakładką ewidencyjną zawierająca granice i numery działek oraz naniesione pomiary wysokościowe przy każdym budynku przewidzianym do podłączenia w miejscu zbiornika na nieczystości płynne lub w miejscu wyprowadzenia instalacji kanalizacyjnej z budynku - etap 1 – opracowanie mapy roboczej w wersji cyfrowej potrzebnej do utworzenia koncepcji ww. zadania – do dnia 15 grudnia 2020 r.
b) dostarczenie pięciu egzemplarzy mapy w wersji papierowej opatrzonej klauzulą przyjęcia jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, nadaną przez właściwy miejscowo Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz wykonanie dodatkowych pomiarów wysokościowych w punktach wskazanych przez Zamawiającego – do dnia 30 września 2021.
2. Za zakończenie roboty geodezyjnej wymienionej w pkt. B uznaje się : przyjęcie końcowe map, nie zawierające usterek, do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, otrzymanie przez organ dokumentacji, sporządzenie protokołu zdawczo – odbiorczego przez Wykonawcę.
3. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe będzie wykonanie zadania w terminie określonym w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym pisemnie i mailowo Zamawiającego, w terminie 3 dni od zaistnienia przyczyny opóźnienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie terminów wykonania umowy, pod warunkiem, że wystąpią:
a) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia,
b) przekroczenia określone prawem terminów wydania przez organy administracji postanowień, decyzji , opinii, zezwoleń itp.; skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
§ 5.
1. Za wykonanie prac objętych niniejszą umową ustalono wynagrodzenie na kwotę brutto ........................ zł ( słownie: ........................................................ )
2. Zamawiający nie dopuszcza częściowego fakturowania.
3. W kwocie wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 ujęte są wszystkie koszty związane z realizacja umowy.
4. Płatność nastąpi przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego wraz z protokołem odbioru.
5. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
6. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności, przysługującej mu wobec Zamawiającego, na rzecz osoby trzeciej.
§ 6.
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,3% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 5 ust.1 za każdy dzień zwłoki licząc od terminu umownego określonego w § 4 ust.1 umowy.
2. W przypadku poniesionej przez Zamawiającego szkody z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych.
3. Zamawiający ma prawo do potracenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
4. W przypadku niewykonania umowy w terminie określonym w § 4 ust.1, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu.
5. Uprawnienia określone w ust. 4 nie wyklucza prawa dochodzenia kar umownych oraz odszkodowania na zasadach ogólnych.
§ 9.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy obowiązujące przepisy prawa, w tym: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jedn. Dz.U.2018.1025 z późn. zm.).
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Spory wynikające z niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
4. Integralną częścią niniejszej umowy są wymienione załączniki:
4.1. Oferta Wykonawcy,
5. Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
Zamawiający Wykonawca
Kontrasygnata Skarbnika
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-10-02 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-10-19 12:34:22
- Liczba odsłon: 414
- Historia dokumentu: