OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZEPROWADZANYM
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Na świadczenie usługi monitoringu w projekcie
„ Twoja Firma – Twoja niezależność” realizowanych w ramach działania 6.2
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Nr sprawy : FZ-UG-3410-6.2/1/POKL/2009
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r.
Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
- Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323
ŚLEMIEŃ
TEL. (033)
865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek -
czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów
wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
- Adres strony internetowej na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie
również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert
częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu
w projekcie „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanych w ramach działania
6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Zakres
przedmiotu zamówienia obejmuję następujące działania :
1.
ankietyzacja zadowolenia uczestników
projektu, z jakości prowadzonego wsparcia poprzez przeprowadzenie działań monitoringowych dla
działań szkoleniowych i doradczych projektu. Proces oceny udzielanego wsparcia
będzie obejmował:
-
techniczną
ocenę bazy szkoleniowej;
-
ocenę
merytorycznej zawartość szkoleń;
-
ocenę
materiałów dydaktycznych;
-
ocenę
pracy trenerów i doradców (dostępność, komunikatywność, umiejętność
przekazywania wiedzy);
-
ocenę
metodologii zajęć.
Ankietyzacja będzie
prowadzona w sposób bezpośredni przez członków zespołu monitorującego podczas
form wsparcia. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana
wyłącznie przez podmiot monitorujący. Każdy z uczestników wypełni ankietę,
minimum dwa razy podczas trwania formy wsparcia w postaci szkoleń i doradztwa.
Każdorazowo przedstawiciel podmiotu monitorującego sporządzi raport z badania
danej grupy szkoleniowej, będący podsumowaniem przeprowadzonej ankietyzacji.
Raporty będą także zawierały analizę porównawczą z wcześniejszymi ankietami.
Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5
stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie
dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi
zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną
odpowiedź.
- badania rezultatów „miękkich”
projektu;
Badanie rezultatów miękkich będzie
przeprowadzone dwukrotnie w trakcie trwania projektu – na początku i na końcu
ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników projektu indywidualnie. Respondenci
będą określać poziom danej cechy (na 5 stopniowej skali Likerta) w zakresie:
-
mentalnego
nastawienia do działalności gospodarczej;
-
oceny
umiejętności biznesowych;
-
znaczenia
przedsiębiorczości w turystyce;
-
oceny
samodzielności.
Zebrane informację z dwóch ankiet
umożliwią porównanie wzrostu / spadku danej cechy i zobrazują wpływ projektu na
danego uczestnika.
Ankietyzacja będzie prowadzona poprzez
badanie uczestników. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana
wyłącznie przez podmiot monitorujący. Na koniec projektu zostanie sporządzony
raport zbiorczy, mający charakter krótkookresowej ewaluacji ex-post.
- monitoring szkoleń poprzez wywiady
z trenerami nadzorującymi grupy szkoleniowe;
Monitoring pracy doradców / trenerów
będzie prowadzony poprzez wywiady bezpośrednie oraz ankiety wypełniane minimum
raz w miesiącu przez poszczególnych doradców/ trenerów. Zakres informacji
zwrotnej będzie obejmował:
-
ocenę
programu szkoleniowego do możliwości uczestników grup szkoleniowych;
-
ocenę
bazy dydaktycznej;
-
propozycje
ewentualnych zmian do metodologii nauczania;
-
ocenę
zaangażowania poszczególnych uczestników projektu.
Informacje z
przeprowadzonych wywiadów będą na bieżąco przekazywane osobie odpowiedzialnej
za realizację projektu.
- przetwarzanie danych osobowych
uczestników projektu;
Przetwarzanie danych osobowych
uczestników będzie związane z dostępem do bazy danych uczestników projektu oraz
wprowadzaniem odpowiednich informacji do aplikacji PEFS. Odpowiednie dane będą
wprowadzane do aplikacji na bieżąco oraz po zakończeniu udziału danej osoby w
projekcie. Prawidłowość informacji zawartych w bazie danych projektu
(zbieranych na etapie rekrutacji) będzie dodatkowo weryfikowana w oparciu o
dokumenty rekrutacyjne (w tym np. kserokopie dowodów osobisty) w celu
zapewnienie pełnej staranności w przekazie danych do IP 2. Pliki z danymi będą
załączane do cyklicznych informacji
przekazywanych we wnioskach o płatność. Działania związane z przetwarzaniem
danych osobowych będą realizowane w oparciu o odpowiednie upoważnienie
wystawiane imiennie na pracownika Podmiotu Monitoringowego przez osobę
odpowiedzialną za realizację projektu. Podmiot zobowiązuje się do zachowania
poufności danych i stosowania wszystkich zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).
- przygotowywanie części
merytorycznej do wniosku o płatność;
Przygotowanie części merytorycznej
wniosku o płatność będzie dotyczyć punktów: postęp rzeczowy realizacji
projektu, planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego
wniosku, informacja na temat problemów / trudności związanych z realizacją
projektu oraz załącznika nr 2.
Zakres informacji będzie obejmował:
-
liczbę
uczestników korzystających ze wsparcia / uczestników, którzy zakończyli udział
w projekcie / osób, które przerwały udział w projekcie;
-
działania
projektowe w okresie od początku realizacji projektu oraz od ostatniego przekazanego
do IP 2 wniosku o płatność;
-
zgodność
z harmonogramem projektu;
-
bariery
w realizacji projektu wraz z podjętymi działaniami prewencyjnymi;
-
przeprowadzone
kontrole projektu przez podmioty zewnętrzne (w tym IP2);
-
prognoza
na kolejny okres sprawozdawczy.
Dane niezbędne do części
sprawozdawczej będą zbierane na bieżąco od osób zaangażowanych bezpośrednio w
realizację projektu (koordynatorów tematycznych).
- wsparcie merytoryczne beneficjenta
w działaniach projektowych;
Doświadczenie podmiotu w realizacji programów
pomocowych będzie służyło kadrze projektu na etapie przygotowywania i
realizacji projektu w zakresie:
- opiniowania wzorów materiałów
promocyjnych;
- opiniowaniu wzorów dokumentów
rekrutacyjnych;
- opiniowaniu pozostałych dokumentów
projektu w zakresie ich wizualizacji.
Wykonawca zobowiązany będzie także do
aktywnego uczestnictwa w procesie ewaluacji uczestników projektu, na życzenie
podmiotu przeprowadzającego takie działania już po zakończeniu realizacji
projektu.
Wykonawca w celu wykonania zadania
powołuje zespół, który będzie realizować poszczególne zadania monitoringu,
który będzie się składał co najmniej z dwóch osób, z których:
a)
każda realizowała
zadania z zakresu monitoringu i /lub przygotowywania wniosków o płatnoś w co
najmniej 5 projekach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego;
b)
co najmniej jedna
osoba z tych dwóch osób przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach
realizowanych w ramach POKL.
Wykonawca
zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu Liderowi projektu z działań monitoringowych po każdym
przeprowadzonym badaniu oraz osobistego
wstawienia się każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu
lub innym wskazanym miejscu.
Wykonawca
zobowiązuje się do stosowania wszystkich wytycznych POKL w zakresie monitoringu
i ewaluacji, wizualizacji dokumentów projektowych oraz zaleceń instytucji
pośredniczącej II stopnia.
CPV 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
- Informacja o możliwości złożenia oferty
wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:. Od dnia podpisania umowy do dnia 31
grudnia 2010 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
W postępowaniu może wziąć udział
Wykonawca, który spełnia warunki tj:
-
posiada
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-
znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie
podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24
ustawy.
oraz
- wykonał lub wykonuje co najmniej jedną
usługę objętą przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech
lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ;
- dysponuje lub przedstawi pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mających pełnić funkcję
członków zespołu monitorującego, które wykonywały zadania z zakresu monitoringu
i /lub przygotowywania wniosków o płatność w co najmniej 5 projektach
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego;
- dysponuje lub przedstawi pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby mającej
pełnić funkcję członka zespołu monitorującego, która przeprowadziła monitoring
w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL;
- posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w
kwocie obejmującej wartość zamówienia.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
Na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:
a)
aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert );
c)
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert );
d)
aktualnej
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
e)
aktualnej
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
f)
oświadczenie
w trybie art. 22 ustawy PZP – załącznik
nr 2 do niniejszej specyfikacji;
g) wykaz
usług wykonanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;
h) wypełniony zgodnie ze wzorem,
stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej
specyfikacji, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca
w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe, przygotowane zgodnie ze
wzorami stanowiącym załącznik nr 5 do
niniejszej specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;
i)
kopia
polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze
Wykonawcy Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie, nie później niż do dnia 19.05.2009 roku do godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2009
roku o godzinie 915,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
11. Termin związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających : Zamawiający nie
przewiduje zamówień uzupełniających.
16. Informacja o przewidywanych zmianach
postanowień umowy :
Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż
Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w
ramach którego realizowane jest zamówienie;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej
I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem
okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
5) wynikną rozbieżności lub niejasności w
umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez strony.
Wójt Gminy
Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-15 13:43:02
- Liczba odsłon: 470
- Historia dokumentu: