OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZEPROWADZANYM

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Na świadczenie usługi monitoringu w projekcie „ Twoja Firma – Twoja niezależność” realizowanych w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Nr sprawy : FZ-UG-3410-6.2/1/POKL/2009

 

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

            Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu w projekcie „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanych w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję następujące działania :

1.       ankietyzacja zadowolenia uczestników projektu, z jakości prowadzonego wsparcia poprzez przeprowadzenie działań monitoringowych dla działań szkoleniowych i doradczych projektu. Proces oceny udzielanego wsparcia będzie obejmował:

-        techniczną ocenę bazy szkoleniowej;

-        ocenę merytorycznej zawartość szkoleń;

-        ocenę materiałów dydaktycznych;

-        ocenę pracy trenerów i doradców (dostępność, komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy);

                           

 

-        ocenę metodologii zajęć.

Ankietyzacja będzie prowadzona w sposób bezpośredni przez członków zespołu monitorującego podczas form wsparcia. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Każdy z uczestników wypełni ankietę, minimum dwa razy podczas trwania formy wsparcia w postaci szkoleń i doradztwa. Każdorazowo przedstawiciel podmiotu monitorującego sporządzi raport z badania danej grupy szkoleniowej, będący podsumowaniem przeprowadzonej ankietyzacji. Raporty będą także zawierały analizę porównawczą z wcześniejszymi ankietami.

Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5 stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną odpowiedź.

 

  1. badania rezultatów „miękkich” projektu;

Badanie rezultatów miękkich będzie przeprowadzone dwukrotnie w trakcie trwania projektu – na początku i na końcu ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników projektu indywidualnie. Respondenci będą określać poziom danej cechy (na 5 stopniowej skali Likerta) w zakresie:

-        mentalnego nastawienia do działalności gospodarczej;

-        oceny umiejętności biznesowych;

-        znaczenia przedsiębiorczości w turystyce;

-        oceny samodzielności.

Zebrane informację z dwóch ankiet umożliwią porównanie wzrostu / spadku danej cechy i zobrazują wpływ projektu na danego uczestnika.

Ankietyzacja będzie prowadzona poprzez badanie uczestników. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Na koniec projektu zostanie sporządzony raport zbiorczy, mający charakter krótkookresowej ewaluacji ex-post.

 

  1. monitoring szkoleń poprzez wywiady z trenerami nadzorującymi grupy szkoleniowe;

Monitoring pracy doradców / trenerów będzie prowadzony poprzez wywiady bezpośrednie oraz ankiety wypełniane minimum raz w miesiącu przez poszczególnych doradców/ trenerów. Zakres informacji zwrotnej będzie obejmował:

-        ocenę programu szkoleniowego do możliwości uczestników grup szkoleniowych;

-        ocenę bazy dydaktycznej;

-        propozycje ewentualnych zmian do metodologii nauczania;

-        ocenę zaangażowania poszczególnych uczestników projektu.

Informacje z przeprowadzonych wywiadów będą na bieżąco przekazywane osobie odpowiedzialnej za realizację projektu.

 

  1. przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu;

Przetwarzanie danych osobowych uczestników będzie związane z dostępem do bazy danych uczestników projektu oraz wprowadzaniem odpowiednich informacji do aplikacji PEFS. Odpowiednie dane będą wprowadzane do aplikacji na bieżąco oraz po zakończeniu udziału danej osoby w projekcie. Prawidłowość informacji zawartych w bazie danych projektu (zbieranych na etapie rekrutacji) będzie dodatkowo weryfikowana w oparciu o dokumenty rekrutacyjne (w tym np. kserokopie dowodów osobisty) w celu zapewnienie pełnej staranności w przekazie danych do IP 2. Pliki z danymi będą

 

 

załączane do cyklicznych informacji przekazywanych we wnioskach o płatność. Działania związane z przetwarzaniem danych osobowych będą realizowane w oparciu o odpowiednie upoważnienie wystawiane imiennie na pracownika Podmiotu Monitoringowego przez osobę odpowiedzialną za realizację projektu. Podmiot zobowiązuje się do zachowania poufności danych i stosowania wszystkich zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).

 

  1. przygotowywanie części merytorycznej do wniosku o płatność;

Przygotowanie części merytorycznej wniosku o płatność będzie dotyczyć punktów: postęp rzeczowy realizacji projektu, planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, informacja na temat problemów / trudności związanych z realizacją projektu oraz załącznika nr 2.

Zakres informacji będzie obejmował:

-        liczbę uczestników korzystających ze wsparcia / uczestników, którzy zakończyli udział w projekcie / osób, które przerwały udział w projekcie;

-        działania projektowe w okresie od początku realizacji projektu oraz od ostatniego przekazanego do IP 2 wniosku o płatność;

-        zgodność z harmonogramem projektu;

-        bariery w realizacji projektu wraz z podjętymi działaniami prewencyjnymi;

-        przeprowadzone kontrole projektu przez podmioty zewnętrzne (w tym IP2);

-        prognoza na kolejny okres sprawozdawczy.

Dane niezbędne do części sprawozdawczej będą zbierane na bieżąco od osób zaangażowanych bezpośrednio w realizację projektu (koordynatorów tematycznych).

 

  1. wsparcie merytoryczne beneficjenta w działaniach projektowych;

Doświadczenie podmiotu w realizacji programów pomocowych będzie służyło kadrze projektu na etapie przygotowywania i realizacji projektu w zakresie:

- opiniowania wzorów materiałów promocyjnych;

- opiniowaniu wzorów dokumentów rekrutacyjnych;

- opiniowaniu pozostałych dokumentów projektu w zakresie ich wizualizacji.

 

Wykonawca zobowiązany będzie także do aktywnego uczestnictwa w procesie ewaluacji uczestników projektu, na życzenie podmiotu przeprowadzającego takie działania już po zakończeniu realizacji projektu.

 

Wykonawca w celu wykonania zadania powołuje zespół, który będzie realizować poszczególne zadania monitoringu, który będzie się składał co najmniej z dwóch osób, z których:

a)       każda realizowała zadania z zakresu monitoringu i /lub przygotowywania wniosków o płatnoś w co najmniej 5 projekach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;

b)       co najmniej jedna osoba z tych dwóch osób przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL.

 

 

 

 

                            

Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu Liderowi projektu  z działań monitoringowych po każdym przeprowadzonym badaniu oraz  osobistego wstawienia się każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu.

 

Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wszystkich wytycznych POKL w zakresie monitoringu i ewaluacji, wizualizacji dokumentów projektowych oraz zaleceń instytucji pośredniczącej II stopnia.

 

CPV 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:.  Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj:

-     posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

-     posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

-     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-     nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy.

oraz

-     wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę objętą przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ;

-     dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mających pełnić funkcję członków zespołu monitorującego, które wykonywały zadania z zakresu monitoringu i /lub przygotowywania wniosków o płatność w co najmniej 5 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;

-     dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby mającej pełnić funkcję członka zespołu monitorującego, która przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL;

-     posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie obejmującej wartość zamówienia.

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
      W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:

 

 

 

a)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert );

c)       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert );

d)       aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

e)       aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

f)        oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji;

g)       wykaz usług wykonanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;

h)       wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe, przygotowane zgodnie ze wzorami stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;

i)         kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

8.     Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

10.    Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie,  nie później niż do dnia  19.05.2009 roku do godz. 9.00

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2009 roku o godzinie 915, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

 

 

11.    Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

14.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

    15.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających : Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

    16.  Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:

1)       nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

2)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;

3)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;

4)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;

5)       wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                    mgr Małgorzata Pępek


siwz.doc

zalacznik_nr_1.doc

zalacznik_nr_2.doc

zalacznik_nr_3.doc

zalacznik_nr_4.doc

zalacznik_nr_5.doc

zalacznik_nr_6.doc

                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3171773]

przewiń do góry