OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Na świadczenie usługi doradztwa indywidualnego dla firm (osób prowadzących działalność gospodarczą) w ramach projektu  „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

 

Znak sprawy:  FZ-UG-3410-6.2 / 19/POKL / 2009

 

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

 

 

  1. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa indywidualnego dla firm (osób prowadzących działalność gospodarczą) w ramach projektu  „Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doradcze w niżej wymienionych zakresach:

a)    administracyjno - prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: zawierania umów w obrocie gospodarczym, uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub wynajmu lokalu, zatrudnienia personelu,

b)    aspektów podatkowych, finansowych i księgowości związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej,

c)    koncepcji zarządzania, marketingu, promocji dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej, pozyskiwania finansowania zewnętrznego rozwój działalności gospodarczej.

 

Usługi doradcze będą świadczone na rzecz 40 osób, które uzyskały dofinansowanie na prowadzenie działalności gospodarczej.

 

Doradztwo będzie świadczone w łącznej ilości godzin 320 - po 8 godziny wsparcia dla każdego z uczestników projektu, w tym 64 godziny do 31 grudnia 2009 r., 256 godzin do 31 marca 2010 r.

 

Usługa świadczona będzie na terenie gminy Ślemień .

 

3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

            Numer CPV - 85312320-8- Usługi doradztwa

 

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

  1. Termin wykonania zamówienia:.  31 marca 2010 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
      W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:

a)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)      oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji;

c)       wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe (CV);

 

 

1.       Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

2.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

3.       Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie,  nie później niż do dnia  30.11.2009 roku do godz. 900.

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2009 roku o godzinie 915, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

4.       Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5.       Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6.       Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

7.       Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8.       Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających : Zamawiający nie udziela zamówień uzupełniających.

9.       Istotne postanowienia umowy

Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji – wzorze umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:

1)       nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

2)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;

3)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;

4)       konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;

5)       wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

 

10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej

Wykonawcom w toku postępowania przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                    mgr Małgorzata Pępek

 

siwz_dorsdztwo_2009.doc

 

oferta_doradztwo_2009.doc

art.22_doradztwo_2009.doc

wykaz_osob-_doradztwo_2009.doc

umowa_doradztwo_2009.doc

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-23 15:43:47
  • Liczba odsłon: 215
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171670]

przewiń do góry