OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na świadczenie usługi
doradztwa indywidualnego dla firm (osób prowadzących działalność gospodarczą) w
ramach projektu „Twoja Firma – Twoja
Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki (POKL).
Znak
sprawy: FZ-UG-3410-6.2 / 19/POKL / 2009
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
- Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323
ŚLEMIEŃ
TEL. (033)
865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek -
czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych
wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
- Adres strony internetowej na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać
bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert
częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa indywidualnego dla firm (osób
prowadzących działalność gospodarczą) w ramach projektu „Twoja Firma – Twoja Niezależność”
realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doradcze w niżej
wymienionych zakresach:
a) administracyjno
- prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.:
zawierania umów w obrocie gospodarczym, uzyskania niezbędnych zezwoleń,
uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub wynajmu lokalu, zatrudnienia
personelu,
b) aspektów
podatkowych, finansowych i księgowości związanych z prowadzeniem własnej
działalności gospodarczej,
c) koncepcji
zarządzania, marketingu, promocji dotyczące prowadzenia działalności
gospodarczej, pozyskiwania finansowania zewnętrznego rozwój działalności
gospodarczej.
Usługi doradcze będą świadczone na rzecz 40 osób, które uzyskały
dofinansowanie na prowadzenie działalności gospodarczej.
Doradztwo będzie świadczone w łącznej ilości godzin 320 - po 8 godziny
wsparcia dla każdego z uczestników projektu, w tym 64 godziny do 31 grudnia
2009 r., 256 godzin do 31 marca 2010 r.
Usługa świadczona będzie na
terenie gminy Ślemień .
3.Nomenklatura wg. Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
Numer
CPV - 85312320-8- Usługi
doradztwa
- Informacja o możliwości złożenia oferty
wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:. 31 marca 2010 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
1. posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
3. znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4. nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:
a)
aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji;
c) wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu
zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe (CV);
1.
Informacja na
temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2.
Kryteria oceny
ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami: cena /brutto/- 100%
3.
Miejsce i
termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie, nie później niż do dnia 30.11.2009 roku do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2009
roku o godzinie 915,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
4.
Termin
związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5.
Informacja o
zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
6.
Informacja o
zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego
przetargu.
7.
Informacja o
wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8.
Informacja o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających : Zamawiający nie
udziela zamówień uzupełniających.
9.
Istotne postanowienia umowy
Istotne
postanowienia umowy zawarte są w załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji –
wzorze umowy.
Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż
Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w
ramach którego realizowane jest zamówienie;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej
I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem
okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
5) wynikną rozbieżności lub niejasności w
umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez strony.
10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
Wykonawcom
w toku postępowania przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI
Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz.
1655 z późn. zm.)
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-23 15:43:47
- Liczba odsłon: 215
- Historia dokumentu: