OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Na świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu „Brukarz” w projekcie „Wiedza dziś – praca jutro” realizowanych w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).



Znak sprawy: FZ-UG- 3410 – 6.1/10/POKL/2010

  1. Zamawiający

Urząd Gminy w Ślemieniu

Ślemień, ul. Krakowska 148

34-323 Ślemień

Tel. /fax. 033 865 40 98/84

Fax. 033 865 43 55

www.slemien.pl

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)


  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.slemien.pl


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pok. 18 w godz. poniedziałek – czwartek w godz. 7:00 do 15:00, piątek w godz. 8:00-16:00. po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku.


  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu „Brukarz” w projekcie „Wiedza dziś – praca jutro” realizowanych w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).

Zamawiający wymaga, aby zamówienie realizowane było zgodnie z poniższymi wymaganiami:

Ramowy program:

- posługiwanie się narzędziami, sprzętem i maszynami budowlanymi;

- czynności pomiarowe przy robotach brukarskich;

- wykonywanie sztucznego podłoża, podbudowy i podsypek;

- układanie nawierzchni i krawężników;

- spoinowanie i naprawianie nawierzchni;

- wyznaczanie i sprawdzanie szablonem profilu podsypki;

- zabezpieczanie i oznaczanie robót na czynnych drogach;

- brukowanie nawierzchni, w tym w ozdobne wzory;

- czytanie dokumentacji technicznej;

- obmierzanie wykonanych robót i ocena ich jakości;

- organizowanie pracy zgodnie z zasadami bhp i ppoż., w tym pierwsza pomoc poszkodowanym


CPV – 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

  1. Zamawiający:

  • nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

  • nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

  • nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

  • nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  • nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

  • nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

  • nie dopuszcza podzlecania zadań


  1. Wadium nie jest wymagane.


  1. Termin wykonania zamówienia:

1 kwiecień 2010 – 30 wrzesień 2010 r.


7. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym:

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 7 SIWZ.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie „spełnia/nie spełnia”


  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i składających się na ofertę:

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:

  • oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ,

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ;

  • Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


  1. Kryteria oceny ofert:

Cena – 100%


  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w terminie do dnia 16 marca 2010 r., godz. 9.00 – Urząd Gminy w Ślemieniu, 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148, --- Sekretariat.

Otwarcia ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16 marca 2010 r., godz. 9.30.


10. Termin związania ofertą:

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym ze zamawiający może tylko raz na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.


11. Istotne postanowienia umowy

Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku Nr 5 do niniejszej specyfikacji – wzorze umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:

  1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

  2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;

  3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;

  4. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;

  5. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

  6. Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów:

      1. Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie;

      2. Niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;

      3. Jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji).

Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.


12. Pouczenie o środkach ochrony prawnej

Wykonawcom w toku postępowania przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)


                                                                              Wójt Gminy Ślemień

                                                                           mgr Małgorzata Pępek



siwz_szkolenie_wiedza.doc
















Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-15 14:54:50
  • Liczba odsłon: 294
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171600]

przewiń do góry