Wersja archiwalna 2010-03-08 18:29:05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu „Brukarz” w projekcie „Wiedza dziś – praca jutro” realizowanych w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Znak sprawy: FZ-UG- 3410 – 6.1/10/POKL/2010
Zamawiający
Urząd Gminy w Ślemieniu
Ślemień, ul. Krakowska 148
34-323 Ślemień
Tel. /fax. 033 865 40 98/84
Fax. 033 865 43 55
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pok. 18 w godz. poniedziałek – czwartek w godz. 7:00 do 15:00, piątek w godz. 8:00-16:00. po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku.
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu „Brukarz” w projekcie „Wiedza dziś – praca jutro” realizowanych w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Zamawiający wymaga, aby zamówienie realizowane było zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Ramowy program:
- posługiwanie się narzędziami, sprzętem i maszynami budowlanymi;
- czynności pomiarowe przy robotach brukarskich;
- wykonywanie sztucznego podłoża, podbudowy i podsypek;
- układanie nawierzchni i krawężników;
- spoinowanie i naprawianie nawierzchni;
- wyznaczanie i sprawdzanie szablonem profilu podsypki;
- zabezpieczanie i oznaczanie robót na czynnych drogach;
- brukowanie nawierzchni, w tym w ozdobne wzory;
- czytanie dokumentacji technicznej;
- obmierzanie wykonanych robót i ocena ich jakości;
- organizowanie pracy zgodnie z zasadami bhp i ppoż., w tym pierwsza pomoc poszkodowanym
CPV – 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
Zamawiający:
nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
nie dopuszcza podzlecania zadań
Wadium nie jest wymagane.
Termin wykonania zamówienia:
1 kwiecień 2010 – 30 wrzesień 2010 r.
7. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym:
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 7 SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie „spełnia/nie spełnia”
Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i składających się na ofertę:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:
oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ,
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ;
Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w terminie do dnia 16 lutego 2010 r., godz. 9.00 – Urząd Gminy w Ślemieniu, 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148, --- Sekretariat.
Otwarcia ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16 marca 2010 r., godz. 9.30.
10. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym ze zamawiający może tylko raz na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
11. Istotne postanowienia umowy
Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku Nr 5 do niniejszej specyfikacji – wzorze umowy.
Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach,
gdy:
nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów:
Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie;
Niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;
Jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji).
Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.
12. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
Wykonawcom w toku postępowania przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-03-08
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-08 18:29:05
- Liczba odsłon: 295
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: