Wersja archiwalna 2011-07-13 11:27:50
Ślemień: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
na potrzeby projektu pn: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu
realizowanego przez Gminę Ślemień
Numer ogłoszenia: 192522 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby
projektu pn: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu
realizowanego przez Gminę Ślemień.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa do
siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy materiałów promocyjnych, na potrzeby
projektu pn: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu
realizowanego przez Gminę Ślemień. Przedmiotem zamówienia są materiały
promocyjne : tablice informacyjne, tablice pamiątkowe, materiały prasowe,
katalogi, plakaty, ulotki informacyjne, banery informacyjne, prezentacje CD
DVD, strona internetowa zawierająca informacje o projekcie. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 39.29.41.00-0,
79.82.30.00-9, 72.24.30.00-0, 79.82.30.00-8, 79.53.00.00-8, 79.82.20.00-0,
72.26.70.00-4, 39.19.50.00-2, 32.58.30.00-3, 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
III.1.8.) Czy dopuszcza się zwarcie umowy ramowej : nie
III.1.9) Czy dopuszcza się
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów : nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
10.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy
warunek jeżeli wykażą, iż należycie wykonali zakończyli w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług o podobnym
charakterze polegających na wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych o
wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda dostawa
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku ofert składanych przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem
postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Umowy w
sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach
określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Wzór umowy
stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zmiany do umowy są jedynie w trybie art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej
ważności zatwierdzenia przez wójta Gminy Ślemień. Warunki dokonania zmiany umów
Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. 2) Termin zakończenia umowy może ulec przesunięciu z
powodu: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania
umowy lub podczas realizacji zamówienia; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ
na realizację przedmiotu umowy, c) z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego, d) zmiany terminu realizacji robót budowlanych związanych z
realizacją inwestycji. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w
przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4) Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia
zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która
przyznała środki na sfinansowanie umowy na usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w
Ślemieniu 34-323 Ślemień ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie
SEKRETARIAT. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu: 19.07.2011 r.
godz. 09:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
wytyczne-promocja_rpo-_park-2011.pdf
rejestr_zmian-_park_rpo-2011.pdf
Znak sprawy:
ZP.2710.6.2011
Ślemień, dnia 12 lipiec 2011 r.
WYKONAWCY UCZESTNICZĄCY W POSTĘPOWANIU
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Na zadanie :
„Wykonanie i
dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn: Budowa Parku
Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień”
Działając na
podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr. 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający
przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami :
Pytanie 1.
Tablica informacyjna - Po stronie Wykonawcy jest
montaż tablicy na słupkach w gruncie na terenie Parku:
Odpowiedź:
Zgodnie z
treścią zapisu zawartego w pkt. A) TABLICA
INFORMACYJNA jest zapis
”(….) dostawa i montaż zmontowanej tablicy, konstrukcji i słupków mocujących do miejsca
realizacji Projektu, przy czym dokładne miejsce umieszczenia tablicy
zostanie określone przez Zamawiającego.” Wykonanie , dostawa i montaż
po stronie Wykonawcy.
Tablica
pamiątkowa - Po stronie Wykonawcy jest
dostawa tablicy do Zamawiającego.
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
tablicę pamiątkową do siedziby Zamawiającego.
Pytanie
2.
Publikacje
w prasie - po stronie Zamawiającego leży przygotowanie treści i zamówienie powierzchni
reklamowej w określonym periodyku, po stronie Wykonawcy opracowanie projektu
graficznego i przygotowanie pliku ogłoszenie zgodnie z wymaganiami redakcji
wskazanego przez Zamawiającego periodyku.
Odpowiedź:
Publikacje prasowe będą ukazywać
się sukcesywnie na podstawie zleceń cząstkowych wskazanych przez Zamawiającego.
Szacuje się publikacje:
- 4 ogłoszenia prasowe w wielkości ½ strony w wersji
kolorowej, treść ogłoszenia zostanie zredagowana przez Zamawiającego i
przekazana Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przekroczenia rozmiaru
ogłoszenia do 10% powierzchni całego ogłoszenia – co może wynikać z przyjętego
układu i rozmiaru modułów u Wykonawcy. Wybór czasopisma należy do Wykonawcy i
powinien obejmować czasopisma ukazujące się na rynku lokalnym tj. powiat
żywiecki i powiat bielski. ( zgodnie ze stanowiskiem IZ RPO WSL - zapis ten nie
stanowi ograniczenia konkurencyjności , jeżeli ograniczenie odnosić się będzie do
obszaru planowanej emisji np.: konkretne powiaty). Treść artykułów i
ogłoszeń prasowych przygotuje i dostarczy Zamawiający, natomiast opracowanie i
skład przygotuje Wykonawca w konsultacji z Zamawiającym.
Pytanie 3.
Strona internetowa i
multimedia - 200 zdjęć - rozumiemy , że ich wykonanie leży po stronie Wykonawcy
- czy ta ilość dotyczy obiektu gotowego, czy zawiera również zdjęcia
dokumentujące budowę parku?
- panorama sferyczna 360 stopni - czy chodzi o
20 panoram ?
Jak wynika z treści SIWZ
część materiałów będzie dotyczyć Parku Etnograficznego w stanie po realizacji
projektu budowlanego. Prosimy zatem o podanie daty zakończenia prac budowlanych
oraz doprecyzowanie, które z prac mogą być wykonywane wcześniej.
Odpowiedź:
Wykonawca
zobowiązany jest do wykonania zdjęć dokumentujących budowę parku oraz zdjęć
gotowych obiektów. Panorama sferyczna 360 stopni (
przedstawiająca wszystkie ważne obiekty Parku Etnograficznego – maksymalnie do
20 obiektów) każdy obiekt musi być wykonany w jednej panoramie.
Termin
wykonania zamówienia do 10 czerwca 2012 r.- zakończenie robót budowlanych.
Najwcześniej
wykonane zostaną następujące zadania:
1)
ogrodzenie terenu wraz z bramą wjazdową, parkingi, drogi i instalacje wewnętrzne, zagospodarowanie
terenu zielenią oraz mała architektura, ścieżki utwardzone żwirem.( terminy wykonania w/w robót mogą ulec zmianie )
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-07-13
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-13 11:27:50
- Liczba odsłon: 811
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: