Wersja archiwalna 2011-08-11 09:46:40
Ślemień: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych,
na potrzeby projektu pn: Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w
Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień
Numer ogłoszenia: 236218 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej
zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i
dostawa materiałów promocyjnych, na potrzeby projektu pn: Budowa Parku
Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę Ślemień.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, na
potrzeby projektu pn Budowa Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu
realizowanego przez Gminę Ślemień. Przedmiotem zamówienia są materiały
promocyjne : tablice informacyjne, tablice pamiątkowe, materiały prasowe,
katalogi, plakaty, ulotki informacyjne, banery informacyjne, prezentacje CD
DVD, strona internetowa zawierająca informacje o projekcie. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 39.29.41.00-0,
79.82.30.00-9, 72.24.30.00-0, 79.82.30.00-8, 79.53.00.00-8, 79.82.20.00-0,
72.26.70.00-4, 39.19.50.00-2, 32.58.30.00-3, 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie
II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
10.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają
niniejszy warunek jeżeli wykażą, iż należycie wykonali zakończyli w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług o
podobnym charakterze polegających na wykonaniu i dostarczeniu materiałów
promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda dostawa
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku ofert składanych przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem
postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Umowy w
sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach
określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Wzór umowy
stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zmiany do umowy są jedynie w trybie art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej
ważności zatwierdzenia przez wójta Gminy Ślemień. Warunki dokonania zmiany umów
Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może ulec przesunięciu z powodu:
okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub
podczas realizacji zamówienia; siły wyższej, mającej istotny wpływ na
realizację przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
zmiany terminu realizacji robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w
przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian
wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie
umowy na usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 34-323 Ślemień pow. żywiecki pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 34-323 Ślemień pow. żywiecki
Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu, 17.08.2011 r.
godz. 09:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
siwz-_siwz-_promocja-park-20111.doc
Ślemień, dnia
11 sierpnia 2011 r.
WYKONAWCY
UCZESTNICZĄCY W POSTĘPOWANIU
W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Na
zadanie pn.:
„
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, na potrzeby projektu pn.: Budowa
Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej w Ślemieniu realizowanego przez Gminę
Ślemień”
Działając
na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający przekazuje
treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Pytanie 1.
Ze względu na fakt iż trwałość
okresu w Regionalnych Programach Operacyjnych
wynosi zazwyczaj 5 lat, sugerujemy uwzględnienie gwarancji 60 miesięcy
oraz zobowiązanie Wykonawcy do montażu tablicy pamiątkowej. Wtedy żaden z
Wykonawców nie będzie miał problemu z zapewnieniem gwarancji na tablicę. Proszę
jednak w specyfikacji uwzględnić materiał do jakiego tablica zostanie
zamontowana, aby skalkulować odpowiedni sposób montażu.
Odpowiedź:
Tablica
pamiątkowa zostanie zamontowana do konstrukcji metalowej. Okres gwarancji zgodnie
z zapisem załącznika nr 1 pkt. B ppkt.3
Pytanie 2.
Sugerujemy zobowiązanie
Wykonawcy do przygotowania również tekstu materiału prasowego, według
wytycznych Zamawiającego , w tym m.in. korektę stylistyczną tekstu i wykonanie
profesjonalnych zdjęć do artykułu. Mając w zakresie opracowanie tekstu i zdjęć -
Wykonawca będzie mógł znacznie lepiej przygotować projekt graficzny ,
dostosowany do charakteru tematycznego publikacji.
Odpowiedź:
Treść artykułów i ogłoszeń
prasowych przygotuje i dostarczy Zamawiający, natomiast opracowanie graficzne i
skład przygotuje Wykonawca w konsultacji z Zamawiającym, na stronie
ogłoszeniowej czasopisma. Wykonanie zdjęć należy do Wykonawcy.
Pytanie 3.
Nie ma możliwości pełnej edycji strony
zbudowanej w technologii FLASH, jest możliwość edycji pól tekstowych, galerii
zdjęć, ale już np. dla „planu technicznego z naniesioną na planie wizją rozwoju
obiektu” , wirtualnego spaceru, czy mapy nie ma możliwości edycji poprzez panel
CMS w technologii FLASH, prosimy o doprecyzowanie jakie konkretnie elementy
będą musiały być zarządzane przez
CMS,
prosimy także o doprecyzowanie z jaką końcówką będzie musiała być zarezerwowana
domena, czy PL, czy np.: travel, gdyż różnica w cenie jest znacząca.
Odpowiedź:
Zamawiający zleca Wykonawcy
wykonanie stron w technologii FLASH z możliwością edycji poprzez panel CMS
takich elementów jak teksty, galerie zdjęć i inne zmienne elementy dotyczące
funkcjonalności strony w przyszłości, które będą ustalone z Wykonawcą podczas
projektowania strony www. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do rezerwacji
wcześniej ustalonej domeny internetowej z rozszerzeniem :*pl.
Pytanie 4.
Prosimy o informację jak często Wykonawca będzie
zobligowany do uczestnictwa w spotkaniach roboczych z Zamawiającym na miejscu
realizacji projektu - czy będzie to np. raz dziennie, raz na tydzień, czy raz
na miesiąc ? Wynikać będzie to zapewne z harmonogramu i intensywności prac, a
doprecyzowanie pozwoli Wykonawcy precyzyjnie skalkulować koszty wykonania zdjęć
z przebiegu budowy i czas poświęcony na obsługę Zamawiającego.
Odpowiedź:
Nie rzadziej niż raz w miesiącu.
Pytanie 5.
Mając na uwadze charakter obiektu objętego zamówieniem
, który docelowo ma się stać markowym produktem turystycznym Gminy Ślemień - co
pociąga za sobą konieczność dalszej intensywnej promocji także po zakończeniu projektu
- sugerujemy, aby postępowaniem objąć także obowiązek przygotowania przez
Wykonawcę systemu identyfikacji wizualnej obiektu w podstawowym zakresie (
logotyp, kolorystyka, czcionka i krój pisma ze sposobem wykorzystania na
różnych polach eksploatacji np.: tablice kierunkowe, wizytówka, ulotka, pocztówka,
mapka parku.
Odpowiedź:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
załącznik nr 1 do umowy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-11
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-11 09:46:40
- Liczba odsłon: 844
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: