Ślemień: Odbudowa drogi gminnej ul. Zielona w
Koconiu w ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 229059 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel.
033 8654098.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.slemien.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej ul. Zielona w Koconiu w ramach
usuwania szkód powodziowych.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane związane z realizacją zadania, pn: Odbudowa drogi gminnej ul. Zielona
w Koconiu w ramach usuwania szkód powodziowych . 1.1.Zakres przewidywanych prac
obejmuje w szczególności: 1 Odbudowa drogi gminnej ul. Zielona w Koconiu w
ramach usuwania szkód powodziowych 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera: - projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót. a Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu
zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i
sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. b
Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie
zamawiającego pok. 19 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do godz. 15.00 c
Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i
zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i
funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. d Wykonawca wykona wszystkie
prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu
oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP. e
Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14
dni. f Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane
przez Wykonawcę.
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.12.00-0.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 12 000 zł (
słownie: dwanaście tysięcy złotych ). 2. Wykonawca może wnieść wadium w
jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45ust. 6 ustawy,
tj. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr. 109, poz. 1158z późn. zm.) 3. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium
w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w
Gilowicach Nr : 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040. 5. W przypadku wadium
wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin
uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w
formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie
Zamawiającego - Urząd Gminy w Ślemieniu pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie
wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje
wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta
zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
wykonał
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia
specjalności.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
·
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)
Wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik Nr 1) b) Wykaz osób uprawnionych do
podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty
ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie
wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) Kosztorysy ofertowe , sporządzone na
bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych i dokumentacji technicznych. d) Pełnomocnictwo udzielone
reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
wspólnie.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie
zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do
SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: -
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe opady deszczu
przez okres dłuższy niż 5 dni) , mających faktyczny wpływ na realizację robót
budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie
prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela
działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru
geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone
przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru
geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z
wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie
wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co
zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym
protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności
zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. 3.
Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania.
Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z
Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po
zakończeniu postępowania odwoławczego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 08:00, miejsce:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
siwz-_ul.zielona_.430-2011.doc
przedmiar_ul.zielona_430-2011.pdf
przekroj_ul.zielona_430-2011.pdf
plan_sytuacyjny_ul.zielona_430-2011.pdf
opis_techn.ul.zielona_430-2011.pdf
specyfikacja_techn.ul.zielona_430-2011.pdf
strona_tytulowa_st.430-2011.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-26
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-26 12:08:23
- Liczba odsłon: 218