Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:



Ślemień: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ
Numer ogłoszenia: 176100 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Ślemień w planowanej ilości około 524 822 kWh (+/-10%) rocznie x 3 lata w okresie do 31.07.2015 roku dla 48 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : a) posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) posiadają aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odpis opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN, związanej z przedmiotem zamówienia; jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 4) Wypełnione oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ; 5) Jeżeli reprezentacja reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 6) Stosowne oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 7) Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej na warunkach określonych w niniejszym SIWZ, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


                                                                                                          Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                          mgr Andrzej Piecha 

ogloszenie_prad_-2012-iii.txt


siwz-_prad-prad-prad-2012-_iii.doc



 

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148

pow. żywiecki , woj. śląskie

tel/fax 33 865 40 84 lub 33 865 40 98

e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl

ZP.271.4.2012                                                                                                                             5 czerwca 2012 r.

 

 

                                                                                                            Wszyscy Wykonawcy

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Ślemień” 

 

 

Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 12a ust. 1 oraz  art. 38 ust. 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr. 113, poz. 759 z późn. zm.) dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu BZP- 176100-2012 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak: ZP.271.4.2012 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Ślemień” 

 

 

Treść zapytania:

 

Pytanie 1.  Czy Zamawiający przekaże do dnia podpisania umowy stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży oraz wszelkie brakujące dane do uzupełnienia wniosków zmiany sprzedawcy

Odpowiedź:

Tak.

 

Pytanie 2. Dotyczy Operator Systemu Dystrybucyjnego

Wykonawca informuje, iż poprawna nazwa Operatora Systemu Dystrybucyjnego działającego na terenie Gminy Ślemień to TAURON Dystrybucja  S.A. . Prosimy o poprawienie nazwy OSD w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załącznikach oraz Projekcie umowy Sprzedaży.

Odpowiedź:

Zamawiający dokona stosownych popraw- Modyfikacja treści SIWZ.

 

Pytanie 3.

Dotyczy Grupa Taryfowa.

Czy znajdujący się w Załączniku nr 1 do SIWZ punkt poboru - Oczyszczalnia Ścieków przy ul. Za Rzeką znajduje się w grupie taryfowej C22a?

Odpowiedź:

Tak - w grupie taryfowej C22A.

 

 

 

 

 

Pytanie 4. dotyczy Formularz Oferty

 

Wykonawca zwraca się z prośbą o poprawienie znajdujących się w Formularzu oferty - ( Tabeli) szacunkowych zapotrzebowań energii elektrycznej na prognozowane zużycie w okresie przedmiotu zamówienia a więc do 31.07.2015 r.

Uzasadnienie:

W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga aby Wykonawcy podali za realizację przedmiotu Zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ:

„Oferujemy realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „

Ponadto Forma tabeli w obecnym kształcie może powodować, iż mimo że Wykonawcy będą wyliczać cenę na podstawie sposobu obliczenia ceny to w ofertach złożonych przez Wykonawców pojawić się mogą błędy czy rozbieżności w sposobie wyliczenia ceny.

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający dokona stosownych popraw - Modyfikacja treści SIWZ.

 

 

Pytanie 5.

Pytanie 1.  W załączniku nr 2 do Umowy - projekt pełnomocnictwa. Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie kolejnego pkt. 4 o następującej treści:” Niniejsze Pełnomocnictwo uprawnia do udzielenia dalszych pełnomocnictw.”

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do Umowy - projekt pełnomocnictwa, poprzez dodanie pkt. 4 następujący zapis.” Niniejsze pełnomocnictwo uprawnia do udzielenia dalszych pełnomocnictw subsydiarnych, o których udzieleniu Zamawiający zostanie niezwłocznie powiadomiony.” - Zamawiający dokona stosownych zamian - Modyfikacja treści SIWZ na stronie internetowej.

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje że w związku ze zmianą  treści ogłoszenia o zamówieniu oraz treści SIWZ wraz z Załącznikami - wydłuża termin składania ofert do dni 12 czerwca 2012 r. do godz. 10:00.

 


MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ:

 siwz-_prad-prad-prad-2012-_iii_modyfikacja.doc

 



 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-06-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-05 09:36:37
  • Liczba odsłon: 829
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3150237]

przewiń do góry