Wersja archiwalna 2012-06-05 09:32:42
Ślemień: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA
POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK
ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ
Numer ogłoszenia: 176100 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ŚLEMIEŃ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Ślemień w planowanej ilości około 524 822 kWh (+/-10%) rocznie x 3 lata w okresie do 31.07.2015 roku dla 48 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : a) posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) posiadają aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odpis opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN, związanej z przedmiotem zamówienia; jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 4) Wypełnione oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ; 5) Jeżeli reprezentacja reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 6) Stosowne oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z TAURON OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 7) Wypełnione oświadczenie wymagane na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej na warunkach określonych w niniejszym SIWZ, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu
ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Andrzej Piecha
siwz-_prad-prad-prad-2012-_iii.doc
Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu
34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148
pow. żywiecki , woj. śląskie
tel/fax 33 865 40 84 lub 33 865 40 98
e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
ZP.271.4.2012 5 czerwca 2012 r.
Wszyscy Wykonawcy
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Ślemień”
Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 12a ust. 1 oraz art. 38 ust. 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr. 113, poz. 759 z późn. zm.) dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu BZP- 176100-2012 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak: ZP.271.4.2012 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy, oświetlenia ulicznego oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Ślemień”
Treść zapytania:
Pytanie 1. Czy Zamawiający przekaże do dnia podpisania umowy stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży oraz wszelkie brakujące dane do uzupełnienia wniosków zmiany sprzedawcy
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 2. Dotyczy Operator Systemu Dystrybucyjnego
Wykonawca informuje, iż poprawna nazwa Operatora Systemu Dystrybucyjnego działającego na terenie Gminy Ślemień to TAURON Dystrybucja S.A. . Prosimy o poprawienie nazwy OSD w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załącznikach oraz Projekcie umowy Sprzedaży.
Odpowiedź:
Zamawiający dokona stosownych popraw- Modyfikacja treści SIWZ.
Pytanie 3.
Dotyczy Grupa Taryfowa.
Czy znajdujący się w Załączniku nr 1 do SIWZ punkt poboru - Oczyszczalnia Ścieków przy ul. Za Rzeką znajduje się w grupie taryfowej C22a?
Odpowiedź:
Tak - w grupie taryfowej C22A.
Pytanie 4. dotyczy Formularz Oferty
Wykonawca zwraca się z prośbą o poprawienie znajdujących się w Formularzu oferty - ( Tabeli) szacunkowych zapotrzebowań energii elektrycznej na prognozowane zużycie w okresie przedmiotu zamówienia a więc do 31.07.2015 r.
Uzasadnienie:
W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga aby Wykonawcy podali za realizację przedmiotu Zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ:
„Oferujemy realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „
Ponadto Forma tabeli w obecnym kształcie może powodować, iż mimo że Wykonawcy będą wyliczać cenę na podstawie sposobu obliczenia ceny to w ofertach złożonych przez Wykonawców pojawić się mogą błędy czy rozbieżności w sposobie wyliczenia ceny.
Odpowiedź:
Zamawiający dokona stosownych popraw - Modyfikacja treści SIWZ.
Pytanie 5.
Pytanie 1. W załączniku nr 2 do Umowy - projekt pełnomocnictwa. Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie kolejnego pkt. 4 o następującej treści:” Niniejsze Pełnomocnictwo uprawnia do udzielenia dalszych pełnomocnictw.”
Odpowiedź:
Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do Umowy - projekt pełnomocnictwa, poprzez dodanie pkt. 4 następujący zapis.” Niniejsze pełnomocnictwo uprawnia do udzielenia dalszych pełnomocnictw subsydiarnych, o których udzieleniu Zamawiający zostanie niezwłocznie powiadomiony.” - Zamawiający dokona stosownych zamian - Modyfikacja treści SIWZ na stronie internetowej.
Jednocześnie Zamawiający informuje że w związku ze zmianą treści ogłoszenia o zamówieniu oraz treści SIWZ wraz z Załącznikami - wydłuża termin składania ofert do dni 12 czerwca 2012 r. do godz. 10:00.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-06-05
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-05 09:32:42
- Liczba odsłon: 830
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: