-informacja_o_stanie_mienia_komunalnego_2010.pdfAdres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Ślemień: Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 765 558,00 zł słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 00 100 z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 192820 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 765 558,00 zł słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 00 100 z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 765 558,00 zł słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złoty 00 100 z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej 3.2. Wysokość kredytu - kredyt długoterminowy w wysokości 765 558,00 zł słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 00 100 3.3. Okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.; 3.4. Oprocentowanie bazowe: według stawki WIBOR 1M + stała marża obowiązująca okresie kredytowania; 3.5. Waluta kredytu: PLN polski złoty 3.6. Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych: 40 rat począwszy od dnia 31.03.2013 r.; 3.7. Termin i forma zaciągnięcia kredytu: przelew w jednej transzy ; 3.8. Spłata odsetek następować będzie kwartalnie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez Wykonawcę do Zamawiającego. Dniem spłaty odsetek jest ostatni dzień kwartału. 3.9. Kredyt przeznaczony jest na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 3.10. Wykorzystanie kredytu odbywać się będzie bezgotówkowo; 3.11. Zamawiający ma prawo ograniczenia w skorzystaniu kredytu tj wykorzystanie mniejszej kwoty kredytu, o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ bez ponoszenia dodatkowych opłat, kosztów z tego tytułu. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 3.12 Rezygnacja z części kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego na piśmie z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3.13 Zamawiający złoży przed podpisaniem umowy na udzielenie kredytu aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w opłaceniu składek i podatku wobec ZUS i US, opinię RIO o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu . 3.14. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi w ofercie wskazać, jaką część zamówienia wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy wypełnić odpowiednio załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy. W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wskazać w formularzu nie dotyczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja, zezwolenie lub licencja tj. dokument upoważniający Wykonawcę do prowadzenia działalności bankowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; - Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania wymienionych w pkt. 7 SIWZ; - Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających tj. podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy: 1.Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę . 2. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . - Zamawiający przewiduje miedzy innymi możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1 zmiana dot. skrócenia okresu kredytowania; 2 zmiana dot. ograniczenia w skorzystaniu kredytu; 3 zmiana dot. terminu uruchomienia transz; 4 zmiana adresu/siedziby zamawiającego/wykonawcy, 5 zmiany danych identyfikujących Zamawiającego; 6 zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy, 7 zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej, 8 okoliczności, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow. żywiec woj. śląskie ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



                                                                                                             Wójt Gminy Ślemień
                                                                                                             mgr Andrzej Piecha


siwz_kredyt_-_2012-2012_-2012-_iv.doc


2417122_przeplywy.pdf
bilans_budzetu_r_2011.pdf
opinia_rio_do_prawidlowosci_kwoty_dlugu.pdf
opinia_rio_do_sprawozdania_rocznego_za_2011.pdf
opinie_rio_do_projektu_na_2012.pdf
rachunekow__zyskowi_strat_r_2011.pdf
rb_27s_2011.pdf
rb_27s_iq2012.pdf
rb_28s_2011.pdf
rb_28s_iq2012.pdf
rb_n__2011.pdf
rb_n_iq_2012.pdf
rb_nds_iq2012.pdf
rb_nds_r_2011.pdf
rb_z__2011.pdf
rb_z_iq_2012.pdf
uchwala__budzetowa_na_2012.pdf
uchwala_o_zaciagnieciu_kredytu.pdf
wpf_na_2012.pdf
zestawienie_zaciagnietych_kredytow_i_pozyczek.pdf

ZP.271.5.2012                                                                                                                            15 czerwca 2012 r.

 

 

                                                                                                            Wszyscy Wykonawcy

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 765 558,00 zł  ( słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej ” 

 

 

Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr. 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający Gmina Ślemień zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło w dniu 13.06.2012 r. zapytanie na które udziela następujących odpowiedzi:

 

Treść zapytania:

 

Pytanie 1.  Czy na wekslu zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy?

Odpowiedź:

Tak na wekslu będzie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy.

 

Pytanie 2. Czy na deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy ?

Odpowiedź:

Tak, na deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy

 

Pytanie 3.

Czy zostanie złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego ? Jeśli tak to czy na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy ?

Odpowiedź:

Tak, zostanie złożone oświadczenie wraz z kontrasygnatą..

 

Pytanie 4.

Jakie założenia należy przyjąć do wyliczenia ceny oferty - kalendarz rzeczywista liczba dni w miesiącu, rok 365/366 czy 365 dni ?

Odpowiedź:

365 dni.

 

Pytanie 5.

Prosimy o udostępnienie informacji o stanie mienia komunalnego na 2010 i 2011 rok ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający zamieści informacje o stanie minia komunalnego w załączniku do wyjaśnień

 

 

Pytanie 6.

Prosimy o udostępnienie uchwały w sprawie absolutorium dla organu wykonawczego za ostatni rok.

 

Odpowiedź:

Zamawiający zamieści uchwałę w załączeniu do wyjaśnień.

 

 

Pytanie 7.

Czy po wyborze oferty udostępnione zostaną dokumenty NIP, Regon, dokumenty o wyborze organu wykonawczego Gminy, uchwała o powołaniu skarbnika, statut Gminy.

 

Odpowiedź:

Tak w/w dokumenty zostaną udostępnione.

 

 

 -informacja_o_stanie_mienia_komunalnego_2010.pdf

uchwala_viii_39_2011.pdf

sprawozdanie_-_budzet_gminy_2011.doc

 



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-06-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-15 11:20:08
  • Liczba odsłon: 852
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3150235]

przewiń do góry