Ślemień: Remont drogi gminnej ul. Madahorska w Koconiu od km 0+000-0+765 , G57-G000057
Numer ogłoszenia: 149689 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Madahorska w Koconiu od km 0+000-0+765 , G57-G000057.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Remontem drogi gminnej ul. Madahorska w Koconiu od km 0+000-0+765 , G57-G000057, na podstawie projektu opracowanego przez: Nadzory i Projekty Budowlane mgr inż. Marek Mieszczak, Kocierz Rychwałdzki ul. Słoneczna 14, 34-321 Łękawica. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze, - ( roboty ziemne) Wykop pod korytka ściekowe szer. 50 cm, gr. 25 cm: km 0+000 do km 0+326; km 0+400 do km 0+530: ( 326+130) x0,5 x 0,3 = 68,40 m3, - wykop pod płyty betonowe ażurowe: km 0+220 do km 0+326: 106x0,6x0,2 = 12,72 m3;km 0+400 do km 0+530: 130x 1,2x0,2 = 31,20 m3; km 0+540 do km 0+765: 225x0,6x0,2 = 27,00 m3. Razem: 70,92 m3 - odwiezienie materiału z wykopu na odległość do 5,0 km : 139,32 m3 - ( Podbudowy) : pobocza z kruszywa łamanego 0-31 mm gr. 10 cm: km 0+072 do km 0+530: 530x0,30 = 159,00 m2 - ( Korytka ściekowe, płyty ażurowe) : korytka ściekowe betonowe, szerokości 50 cm , grubości 15 cm , na betonie B-15 gr. 10 cm: km 0+000 do km 0+326: 326+2= 328,00 m; km 0+400 do km 0+530: 130,00 m ; km 0+683- 5,00 m; km 0+765-5,00 m. Razem: 468,00 m - płyty betonowe ażurowe grubości 10 cm: km 0+220 do km 0+326: 106x0,6=63,60 m2; km 0+400 do km 0+530: 130x0,6 - 78,00m2; km 0+540 do km 0+765: 225x0,6= 135,00 m2. Razem : 276,60 m2 - ( Nawierzchnia) : oczyszczenie podbudowy : km 0+000 do km 0+072: 72x2,2 = 158,40; km 0+072 do km 0+ 765: 693x2,7 = 1871,10. Razem : 2029,50 m2. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową : 2029,50 x2=4059,00m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm: km 0+072 do km 0+765:693x2,7 = 1871,10 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm: 2029,50 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: Tam gdzie w dokumentacji przetargowej ( dokumentacji technicznej m.in. projekcie budowlanym. opisach technicznych, STWiOR oraz w przedmiarach robót) zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej ( dokumentacji projektowej ) Warunki szczegółowe dotyczące realizacji robót: 1/ Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt odpadów związanych z realizacją zadania. 2/.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentacją udostępniona została na BIP Ślemień w zakładce -PRZETARGI - od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 3/ Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4/ Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, z chwilą przekazania placu budowy Wykonawca ponosi za niego wyłączną odpowiedzialność i jest zobowiązany do jego właściwego zabezpieczenia. 5/ Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14 dni. 6/ Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę 7/ Ewentualne żądania odszkodowania przez właścicieli nieruchomości z tytułu wyrządzonych szkód za zniszczenia mienia, obciążają Wykonawcę. Zamawiający nie będzie refinansował ewentualnych szkód. 8/ Przekazanie palcu budowy Wykonawcy nastąpi w dniu podpisania umowy ws. zamówienia publicznego, w dniu przekazania placu budowy przekazany zostanie projekt budowlany..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.43-6, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się zrealizowanie co najmniej jednego zadania (zamówienia) polegającego na remoncie, przebudowie lub odbudowie jednej drogi o wartości robót co najmniej 200 000,00 złotych brutto, oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik nr 1) b) Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, c) kosztorysy ofertowe, sporządzone na bazie przedmiarów robót, specyfikacji technicznych i dokumentacji, przy czym Zamawiający nie wymaga opracowania kosztorysu ofertowego ściśle wg. podanych podstaw wyceny , w związku z czym można je wykorzystać jedynie posiłkowo, d) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie na podstawie art. 23 ustawy Pzp, Zgodnie z art. 26 ust. 2b upzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów ( oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz wskazywać sposób i okres w jakim będzie ono wykonywane. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących : a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystywania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji lub przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni), mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. 2) ograniczenia lub zakresu robót wynikające z: - sytuacji, gdy wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych , czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, - konieczności wykonania robót zamiennych, - zmiany finansowania robót związane ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) zmiany korzystne dla Zamawiającego istotne dla prawidłowego wykonania zamówienia. 5) zwłoki w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego, 6) konieczności zmiany nazwy zadania, 7) zaistniałej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 8) zmiany osób reprezentujących strony umowy, 9) odstąpienia od realizacji któregokolwiek z zadań wynikających z niniejszej umowy w wyniku braku zgody właścicieli działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą 10) wcześniejszego wykonania robót tj. przed upływem terminu wskazanego w umowie. 11) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień /robót dodatkowych 12) wskutek wprowadzenia nowego podwykonawcy( ców) i/lub dalszego (ych) podwykonawcy ( ców) a także zmiana podwykonawcy( ców) oraz dalszego (ych) podwykonawcy (ców) 13) wskutek zamiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcy (com) i/lub dalszemu (ym) podwykonawcy( com), 14) wskutek zlecenia podwykonawstwa w sytuacji , gdy Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, ze wykona zamówienie osobiście. 15). Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności 3). Warunki nieistotne, w szczególności : 1. wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych 2. zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy ( przekształcenie itp.) 3. zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4. zmiany rachunku bankowego 5. zmiany obowiązujących przepisów prawa 6. inne, które nie będą w istotny sposób ingerować w przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu
34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
madahorska_siwz_--siwz_-_2016--6-6.doc
PRZEDMIAR ROBÓT:
przedmiar.pdf
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
rys1.pdf
rys2.pdf
rys3-1.pdf
rys3-2.pdf
rys3-3.pdf
rys3-4.pdf
PROJEKT TECHNICZNY - OPRACOWANIE UPROSZCZONE
tekst.pdf
STWiOR
sst_naw_beton_asfaltowy.doc
sst_podb_z_kruszywa_stab_mechan.doc
sst_roboty_ziemne-_madahorska.doc
sst-_scieki-_madahorska.doc
sst_scinanie_i_uzupelnianie_poboczy.doc
sst_umocn_skarp_rowow_i_sciekow.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-22
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-22 07:58:10
- Liczba odsłon: 217