RIBR.Fz.Rc.43.2016 Ślemień, dn. 24.10.2016 r.
Urząd Gminy w Ślemieniu
34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie
ZAPYTANIE OFERTOWE
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego na podst. art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015 , poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020 ) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro, obejmującego:
świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego - Inżyniera Projektu tj. świadczenie usługi nadzoru technicznego na czas realizacji projektu ” pn. „e- Urząd w Gminie Ślemień” realizowanego w ramach osi priorytetowej II. Cyfrowe Śląskie dla działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ślemień
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień , pow. żywiecki, woj. śląskie
tel. /fax + 48 (33) 865 40 98
Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
www: www.slemien.pl
NIP: 5532511962, Regon: 072182700
Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy od godz. 07:00 do godz. 15:00, czwartek od godz. 07:00 do godz. 17:00, piątek : od godz. 07:00 do godz. 13:00.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Celem projektu „e- Urząd w Gminie Ślemień” jest wdrożenie w Urzędzie Gminy Ślemień systemu e- Urząd, który umożliwi rozwój elektronicznych usług publicznych, poprzez integrację systemów wewnętrznych urzędu, udostępnienie danych z tych systemów obywatelom, przedsiębiorcom i innym osobom prawnym oraz integrację z Elektroniczną Skrzynką Podawczą udostępnioną na platformie krajowej ePUAP i platformie regionalnej SEKAP. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało możliwość płatności online, skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. Udostępniony system zapewni informowanie o konieczności dokonania czynności administracyjnych dla Klientów Urzędu oraz poprawi bezpieczeństwo publiczne poprzez powiadomienie i informowanie m.in. o zagrożeniach meteorologicznych, wypadkach komunikacyjnych oraz innych zdarzeniach losowych.
2. W ramach realizacji projektu oraz uruchomienia e- usług przewidziano zakup sprzętu oraz zakup i wdrożenie niżej wymienionych modułów zintegrowanego systemu informatycznego:
a) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych;
b) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami oraz komunikacja z firmami wywozowymi;
c) Moduł udostępnienia e - Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych;
d) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji;
e) Moduł udostępniania e - Usług w zakresie możliwości składania elektronicznych formularzy oraz informacji o stanie sprawy i korespondencji
f) moduł udostępniania e- Usług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta,
g) moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych,
h) moduł e Sesja do zarządzania pracami Rady Gminy.
i) prace wdrożeniowe.
3. Zamawiający wymagać będzie, będzie aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową w tym z wnioskiem aplikacyjnym, złożonym przez Zamawiającego w odpowiedzi na konkurs ogłoszony przez IZ RPO WSL , na lata 2014-2-12, po wyborze najkorzystniejszej oferty.
4. Do obowiązków Inżyniera Projektu należeć będzie merytoryczny nadzór nad całością rzeczowej części projektu w tym:
a. w zakresie przygotowania postępowania przetargowego w szczególności:
- dokonanie podziału projektu na poszczególne kontrakty oraz oszacowanie wartości zamówienia celem ustalenia odpowiedniego trybu wyboru udzielenia zamówienia w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych,
- przygotowanie dokumentacji przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wszystkimi załącznikami oraz przedłożenie jej Zamawiającemu,
- przygotowywanie ewentualnych wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w toku postępowań przetargowych w części technicznej dotyczącej przedmiotu zamówienia,
- wsparcie w procesie wyłonienia wykonawców poszczególnych dostaw i usług, poprzez analizę złożonych ofert pod kątem spełnienia wymagań technicznych,
b. w zakresie realizacji projektu w szczególności:
- przygotowanie i przestrzeganie harmonogramu realizacji projektu:
- nadzór nad prawidłową realizacją dostaw i usług w projekcie wg. zaproponowanej metodologii zarządzania ryzykiem poprzez kontrolę procesu realizacji projektu oraz poszczególnych kontraktów związanych z wdrożeniem systemu informatycznego, monitoring i kontrola jakości wykonania projektu w w/w zakresie co do zgodności z założeniami określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu z załącznikami, dokumentacji technicznej , umowie o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami ( m.in. harmonogramem) i aneksach do umowy o dofinansowanie projektu,
- bieżące informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach związanych z dotrzymaniem terminu zakończenia poszczególnych dostaw/usług /robót i osiągnięciem założonych wskaźników produktu i rezultatu;
- przygotowanie informacji o koniecznych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych z wdrożeniem projektu wraz z ich uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w projekcie przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego;
- doradztwo techniczne i udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym realizacji poszczególnych kontraktów projektu, sporządzanie protokołów odbioru,
- udział i doradztwo techniczne podczas kontroli projektu przed płatnością końcową Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
- weryfikacja osiągniętych produktów i rezultatów projektu,
- bieżąca współpracę z wykonawcami projektu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego jeden dzień w tygodniu przez min. 5 godzin oraz do stałego kontaktu z Zamawiającym - telefonicznego, e-mailowego, listownego, przy czym wiążące ustalenia z tych kontaktów muszą być potwierdzone w postaci pisemnej.
6. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe, płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. Podstawą wystawienia faktury będzie/ będą podpisany/e protokół/ protokoły odbioru.
7. Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV: 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
kod CPV : 79421100- 2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
kod CPV : 79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Nadzór inwestorski - Inżynier Projektu zobowiązuje się do realizacji zadań w interesie i na rzecz Zamawiającego w okresie od dnia jej podpisania do dnia 31 stycznia 2018 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub innej o charakterze kierowniczymi/lub nadzorczym nad realizacją projektu mającego na celu wdrożenie systemów informatycznych, obejmującego rozwiązanie informatyczne dotyczące udostępniania i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) o wartości projektu co najmniej 700 000,00 zł brutto
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu usług - załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego oraz dokumentów potwierdzających, że w/w usługi dotyczą udostępniania i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz że zostały wykonane należycie.
2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osłabi zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji zamówienia:
- min. 1 osobą ( kierownik projektu) posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne, wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym certyfikatem PRINCE 2 lub innym równoważnym oraz posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera projektu jednego przedsięwzięcia obejmującego wdrożenie rozwiązania informatycznego dotyczącego udostępnienia i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja).
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu osób - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia.
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTRACZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁENIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. IV , Wykonawca powinien przedłożyć:
a) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi, że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , posiadanych certyfikatów, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dowodami dokumentującymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w formie oryginału), zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE I OSOBACH UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w zakresie powyższej procedury Zamawiający i Wykonawcy przekazują :
a) pisemnie na adres: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie,
b) drogą elektroniczną na adres: ugslemien@ugslemien.ig.pl ( oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia do zapytania, zawiadomienia oraz inne informacje powinny być przekazywane drogą elektroniczną w formie skanu dokumentu ).
c) Osobami upoważnionymi do kontaktu są : w zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Szymon Piątek oraz kierownik RIBR nr tel. 33 865 40 98 wew. 32, Anna Krzak pracownik RIBR nr tel. 33 865 40 98 wew. 33 oraz Tomasz Józefiak pracownik RIBR – w sprawach formalnych nr te. 33 865 40 98 wew. 33.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na formularzu ofertowym , który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące dokumenty :
a) dokumenty wymienione w pkt. V zapytania ofertowego , potwierdzające spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj. załącznik nr 2 wraz z dowodami dokumentującymi że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia e – Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja ) oraz że zostały wykonane należycie i załącznik nr 3 wraz z dowodami dokumentującymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia;
b) dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia zgodnie z kryteriami oceny wskazanymi w pkt. XI tj. wykaz usług ( załącznik nr 4 ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia e –Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz , że zostały wykonanie należycie;
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Formularz ofertowy oraz wszystkie oświadczenia i załączniki jakie składa Wykonawca w ofercie winny być złożone w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty tworzące ofertę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( tzn. opatrzone datą , napisem „ za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).
6. Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty , niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożone ich w formie uniemożliwiającej ich ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta. Taka oferta nie będzie podlegała ocenie.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę z nazwą zadania: „Oferta na „ Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu tj. świadczenie usług nadzoru technicznego - na czas trwania projektu pn:” e - Usługi w Gminie Ślemień”., należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub pocztą na adres : do dnia 31 października 2016 roku do godz. 10:00 na adres Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień.
2. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia na podstawie własnych kalkulacji i szacunków oraz najlepszej wiedzy specjalistycznej.
2. Cena oferty to cena brutto.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Wymienione wartości w ofercie należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być podana cyfrowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo, a podaną słownie , jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
XI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WARZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena brutto ( C) : waga 50%
- Doświadczenie ( D) : waga 50%
Ilość punktów poszczególnym wykonawcom za dane kryterium przyznawana będzie według poniższych zasad:
Kryterium - Cena :
Oferta o najniższej otrzyma 50 pkt.
Pozostałe oferty - ilość punktów zostanie ustalona według wzoru:
C min
Ci = -------------------------- X 50 pkt.
C
Gdzie :
C min: najniższa łączna cena oferty spośród ocenianych ofert,
C : cena ocenianej oferty
Ci : liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie.
Kryterium - Doświadczenie :
Punkty zostaną przyznane za ilość wykonanych usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub innej o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją projektu mającego na celu wdrożenie systemów informatycznych, obejmującego rozwiązania informatyczne dotyczące udostępnienia i świadczenia Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) . Punkty zostaną przyznane na podstawie danych przedstawionych na formularzu ofertowym - Załącznik nr 4 oraz na przedstawionych dokumentach potwierdzających że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia eUsług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz że usługi zostały wykonanie należycie.
Oferent, który wykaże wykonanie 1 usługi otrzyma - 0 pkt.
Oferent, który wykaże wykonanie od 2 do 6 usług otrzyma - 15 pkt.
Oferent, który wykaże wykonanie od 7 do 14 usług otrzyma - 30 pkt.
Oferent, który wykaże wykonanie powyżej 15 usług otrzyma - 50 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= Ci + D
Ci - ilość punktów w kryterium cena oferty badanej
D - ilość w kryterium doświadczenie
P - łączna ilość punktów kryteriów cena i doświadczenie.
XIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny
oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.
2. Forma współpracy : umowa
3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.
4. Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 4 nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert , jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
7. Załączniki do zaproszenia:
a ) zał. nr 1. – formularz ofertowy
Podpis Kierownika Zamawiającego
RIBR.Fz.Rc.43.2016 r. Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
Nazwa i siedziba Wykonawcy
…...................................................................................................................................................
NIP…..................................... REGON…....................................
Nr tel/fax …..................................... e-mail: …....................................
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe pn:
„Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -
na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień ”
1. Oferujemy wykonanie prac za cenę:
CAŁKOWITY KOSZT WYKONANIA ZAMÓWIENIA
|
NETTO |
VAT |
BRUTTO |
.................................. słownie................... |
%..........................
................................... słownie.................. |
...................................... słownie............................
|
2. Ilość wykonanych usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub innej o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją projektów mających na celu wdrożenie systemów informatycznych obejmującego rozwiązanie informatyczne dotyczące udostępnienia i świadczenia eUsług publicznych na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) i 4 (transakcja).
…..............................................
( wpisać wartość cyfrowo)
…………................................................................
( wpisać wartość słownie)
3. Termin realizacji zamówienia: ……………….. r.
4. Niniejszym oświadczam, że:
a) zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń;
b) przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia;
c) posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
d) posiadam wiedzę i doświadczenie,
e) dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Załączniki do niniejszej oferty:
a) Wykaz wykonanych usług
b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
c) Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie do kryterium oceny ofert.
d) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
e) Inne: …………………………………………
…............................, dnia …................ …..............................................
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania wykonawcy
Nazwa i siedziba Wykonawcy
…...............................................
Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
Przystępując do złożenia oferty na realizację zadania: nr RIBR.Fz.Rc.43.2016
„Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -
na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień”
Oświadczamy, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonałem następujące usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Wartość usługi brutto w PLN |
Data wykonania ( dd-mm-rrrr) |
Nazwa odbiorcy zamówienia |
|
|
|
|
|
Do niniejszego zestawienia dołączamy poniższe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług:
- ………………………………….
……………….., dnia ……………………... ……………………..………………….…………….
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 3
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ
W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
dot. zapytanie ofertowego nr :RIBR.FZ.RC.43.2016 pn:
„Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -
na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień”
Lp |
Funkcja |
Imię, Nazwisko |
Wykształcenie |
Rodzaj certyfikatu |
Opis doświadczenia zawodowego |
Informacja o podstawie do dysponowania wskazaną osobą (umowa o pracę, umowa zlecenie, poleganie na osobach innego podmiotu* itp.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oświadczam, że wskazane powyżej osoby spełniają wymogi określone w warunkach udziału w przedmiotowym postepowaniu (rozdział IV pkt. 2)
……………….., dnia ……………………... ……………………..………………….…………….
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 4
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
dot. zapytanie ofertowego nr RIBR.Fz.RC.43.2016 pn:
„Pełnienia funkcji Inżyniera Projektu - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -
na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień”
Oświadczam, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonałem następujące usługi:
Lp. |
Rodzaj usługi i jej zakres |
Zleceniodawca |
Okres realizacji |
|
|
|
|
Do niniejszego zestawienia dołączamy poniższe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług:
- ………………………………….
……………….., dnia ……………………... ……………………..………………….…………….
Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
ZAPYTANIE Ofertowe wersja edytowalna
e-urzad_-2016_-_inzynier_kontraktu_wersja_edytowalna.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-10-24
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-24 14:01:55
- Liczba odsłon: 216