RIBR.Fz.Rc.43.2016                                                                                   Ślemień, dn. 24.10.2016 r.

Urząd Gminy w Ślemieniu

34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148

pow. żywiecki

woj. śląskie

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego na podst. art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015 , poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020 ) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro, obejmującego:

                        świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego - Inżyniera Projektu tj. świadczenie usługi nadzoru technicznego na czas realizacji projektu ” pn. „e- Urząd w Gminie Ślemień” realizowanego w ramach osi priorytetowej  II. Cyfrowe Śląskie dla działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ślemień

ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień , pow. żywiecki, woj. śląskie

tel. /fax + 48 (33) 865 40 98

Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl

www: www.slemien.pl

NIP: 5532511962,  Regon: 072182700

Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy od godz. 07:00 do godz. 15:00, czwartek                     od godz. 07:00 do godz. 17:00, piątek : od godz. 07:00 do godz. 13:00.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Celem projektu „e- Urząd w Gminie Ślemień” jest wdrożenie w Urzędzie Gminy Ślemień systemu  e- Urząd, który umożliwi rozwój elektronicznych usług publicznych, poprzez integrację systemów wewnętrznych urzędu, udostępnienie danych z tych systemów obywatelom, przedsiębiorcom i innym osobom prawnym oraz integrację z Elektroniczną Skrzynką Podawczą udostępnioną na platformie krajowej ePUAP i platformie regionalnej SEKAP. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało możliwość płatności online, skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. Udostępniony system zapewni informowanie o konieczności dokonania czynności administracyjnych dla Klientów Urzędu oraz poprawi bezpieczeństwo publiczne poprzez powiadomienie i informowanie m.in. o zagrożeniach meteorologicznych, wypadkach komunikacyjnych oraz innych zdarzeniach losowych.

2. W ramach realizacji projektu oraz uruchomienia e- usług przewidziano zakup sprzętu oraz zakup i wdrożenie niżej wymienionych modułów zintegrowanego systemu informatycznego:

a) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych;

b) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami oraz komunikacja z firmami wywozowymi;

c) Moduł udostępnienia e - Usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych;

d) Moduł udostępnienia e- Usług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji;

e) Moduł udostępniania e - Usług w zakresie możliwości składania elektronicznych formularzy oraz informacji o stanie sprawy i korespondencji

f) moduł udostępniania e- Usług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta,

g) moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych,

h) moduł e Sesja do zarządzania pracami Rady Gminy.

i) prace wdrożeniowe.

3. Zamawiający wymagać będzie, będzie aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową w tym z wnioskiem aplikacyjnym, złożonym przez Zamawiającego w odpowiedzi na konkurs ogłoszony przez IZ RPO WSL , na lata 2014-2-12, po wyborze najkorzystniejszej oferty.

4. Do obowiązków Inżyniera Projektu należeć będzie merytoryczny nadzór nad całością rzeczowej części projektu w tym:

a. w zakresie przygotowania postępowania przetargowego w szczególności:

- dokonanie podziału projektu na poszczególne kontrakty oraz oszacowanie wartości zamówienia celem ustalenia odpowiedniego trybu wyboru udzielenia zamówienia w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych,

- przygotowanie dokumentacji przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wszystkimi załącznikami oraz przedłożenie jej Zamawiającemu,

- przygotowywanie ewentualnych wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w toku postępowań przetargowych w części technicznej dotyczącej przedmiotu zamówienia,

- wsparcie w procesie wyłonienia wykonawców poszczególnych dostaw i usług, poprzez analizę złożonych ofert pod kątem spełnienia wymagań technicznych,

b. w zakresie realizacji projektu w szczególności:

- przygotowanie i przestrzeganie harmonogramu realizacji projektu:

- nadzór nad prawidłową realizacją dostaw i usług w projekcie wg. zaproponowanej metodologii zarządzania ryzykiem poprzez kontrolę procesu realizacji projektu oraz poszczególnych kontraktów związanych z wdrożeniem systemu informatycznego, monitoring i kontrola jakości wykonania projektu  w w/w zakresie co do zgodności z założeniami określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu         z załącznikami, dokumentacji technicznej , umowie o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami         ( m.in. harmonogramem) i aneksach do umowy o dofinansowanie projektu,

- bieżące informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach związanych z dotrzymaniem terminu zakończenia poszczególnych dostaw/usług /robót i osiągnięciem założonych wskaźników produktu i rezultatu;

- przygotowanie informacji o koniecznych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych                 z wdrożeniem projektu wraz z ich uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w projekcie przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego;

- doradztwo techniczne i udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym realizacji poszczególnych kontraktów projektu, sporządzanie protokołów odbioru,

- udział i doradztwo techniczne podczas kontroli projektu przed płatnością końcową Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,

- weryfikacja osiągniętych produktów i rezultatów projektu,

- bieżąca współpracę z wykonawcami projektu.

5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego jeden dzień w tygodniu przez min. 5 godzin oraz do stałego kontaktu z Zamawiającym - telefonicznego, e-mailowego, listownego, przy czym wiążące ustalenia z tych kontaktów muszą być potwierdzone w postaci pisemnej.

6. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe, płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. Podstawą wystawienia faktury będzie/ będą  podpisany/e protokół/ protokoły  odbioru.

                                                                           

7. Wspólny Słownik Zamówień:

          kod CPV: 79421000-1         Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych

          kod CPV : 79421100- 2       Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych

          kod CPV : 79420000-4         Usługi związane z zarządzaniem

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Nadzór inwestorski - Inżynier Projektu zobowiązuje się do realizacji zadań w interesie i na rzecz Zamawiającego w okresie od dnia jej podpisania do dnia 31 stycznia 2018 r.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

     - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub innej o charakterze kierowniczymi/lub nadzorczym nad realizacją projektu mającego na celu wdrożenie systemów informatycznych, obejmującego rozwiązanie informatyczne dotyczące udostępniania i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) o wartości projektu co najmniej  700 000,00 zł brutto

 

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu usług - załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego oraz dokumentów potwierdzających, że w/w usługi dotyczą udostępniania i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz że zostały wykonane należycie.

 

2.  Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osłabi zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji zamówienia:

        - min. 1 osobą ( kierownik projektu) posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne, wiedzę         z zakresu metodyki zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym certyfikatem PRINCE 2 lub innym równoważnym oraz posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera projektu jednego przedsięwzięcia obejmującego wdrożenie rozwiązania informatycznego dotyczącego udostępnienia        i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja).

 

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu osób - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia.

 

V.  WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTRACZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁENIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. w celu potwierdzenia spełnienia warunków  udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. IV , Wykonawca powinien przedłożyć:

      a) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi, że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia e- Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

 

        b)  wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , posiadanych certyfikatów, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także  zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dowodami dokumentującymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w formie oryginału), zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

VI. INFORMACJE O SPOSOBIE I OSOBACH UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI  

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w zakresie powyższej procedury Zamawiający i Wykonawcy przekazują :

a) pisemnie na adres: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie,

b) drogą elektroniczną na adres: ugslemien@ugslemien.ig.pl  ( oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia do zapytania, zawiadomienia  oraz inne informacje powinny być przekazywane drogą elektroniczną w formie skanu dokumentu ).

c) Osobami upoważnionymi do kontaktu są : w zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Szymon Piątek oraz kierownik RIBR nr tel. 33 865 40 98 wew. 32,   Anna Krzak  pracownik RIBR nr tel. 33 865 40 98 wew. 33 oraz Tomasz Józefiak pracownik RIBR – w sprawach formalnych nr te. 33 865 40 98 wew. 33.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na formularzu ofertowym , który stanowi załącznik   nr 1 do zapytania ofertowego.

2. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące dokumenty :

   a) dokumenty wymienione w pkt. V zapytania ofertowego , potwierdzające spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj. załącznik nr 2 wraz z dowodami dokumentującymi że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia e – Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3             ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja ) oraz że zostały wykonane należycie i załącznik nr 3 wraz z dowodami dokumentującymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia;

    b) dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia zgodnie z kryteriami oceny wskazanymi w pkt. XI tj. wykaz usług ( załącznik nr 4 ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia e –Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz , że zostały wykonanie należycie;

3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

5. Formularz ofertowy oraz wszystkie oświadczenia i załączniki jakie składa Wykonawca w ofercie winny być złożone w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty tworzące ofertę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( tzn. opatrzone datą , napisem „ za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).

6. Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty , niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

 

Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożone ich w formie uniemożliwiającej ich ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta. Taka oferta nie będzie podlegała ocenie.

 

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Ofertę z nazwą zadania: „Oferta na „ Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu tj. świadczenie usług nadzoru technicznego - na czas trwania projektu pn:” e - Usługi  w Gminie Ślemień”., należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście lub pocztą na adres : do dnia 31 października 2016 roku do godz. 10:00 na adres Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień.

2. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.

3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia na podstawie własnych kalkulacji i szacunków oraz najlepszej wiedzy specjalistycznej.

2. Cena oferty to cena brutto.

3. Cena może być tylko jedna.

4. Wymienione wartości w ofercie należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być podana cyfrowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo, a podaną słownie , jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.

XI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WARZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- Cena brutto ( C) : waga 50%

- Doświadczenie ( D) : waga 50%

Ilość punktów poszczególnym wykonawcom za dane kryterium przyznawana będzie według poniższych zasad:

 

Kryterium - Cena :

Oferta o najniższej otrzyma 50 pkt.

Pozostałe oferty - ilość punktów zostanie ustalona według wzoru:

                C min

Ci = -------------------------- X 50 pkt.

                C

Gdzie :

C min: najniższa łączna cena oferty spośród ocenianych ofert,

C : cena ocenianej oferty

Ci : liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie.

 

Kryterium - Doświadczenie :

Punkty zostaną przyznane za ilość wykonanych usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub innej o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją projektu mającego na celu wdrożenie systemów informatycznych, obejmującego rozwiązania informatyczne dotyczące udostępnienia i świadczenia Usług publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4      ( transakcja) . Punkty zostaną przyznane na podstawie danych przedstawionych na formularzu ofertowym - Załącznik nr 4 oraz na przedstawionych dokumentach potwierdzających że w/w usługi dotyczą udostępnienia i świadczenia  eUsług  publicznych na poziomie dojrzałości 3 ( dwustronna interakcja) i 4 ( transakcja) oraz że usługi zostały wykonanie należycie.

 

Oferent, który wykaże wykonanie 1 usługi otrzyma - 0 pkt.

Oferent, który wykaże wykonanie od 2 do 6 usług otrzyma - 15 pkt.

Oferent, który wykaże wykonanie od 7 do 14 usług otrzyma - 30 pkt.

Oferent, który wykaże wykonanie powyżej 15 usług otrzyma - 50 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P= Ci + D

Ci - ilość punktów w kryterium cena oferty badanej

D - ilość w kryterium doświadczenie

P - łączna ilość punktów kryteriów cena i doświadczenie.

 

XIII. POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.

2. Forma współpracy : umowa

3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.

4. Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 4 nie będą rozpatrywane.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert , jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu niniejszego zapytania.

7. Załączniki do zaproszenia:

        a ) zał. nr 1. – formularz ofertowy

                                                                                        Podpis Kierownika Zamawiającego

 

 

 

 

 

RIBR.Fz.Rc.43.2016 r.                                                                                                                      Załącznik nr 1

 

FORMULARZ OFERTY

Nazwa i siedziba Wykonawcy

…...................................................................................................................................................

NIP…..................................... REGON…....................................

Nr tel/fax …..................................... e-mail: …....................................

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe  pn:

„Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu  - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -

na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień ”

 

1.                   Oferujemy wykonanie prac za cenę:

CAŁKOWITY KOSZT WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

 

NETTO

VAT

BRUTTO

 

 

 

 

 

..................................

słownie...................

 

%..........................

 

 

...................................

słownie..................

 

 

 

 

 

......................................

słownie............................

 

 

2.                   Ilość wykonanych usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub innej                         o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją projektów mających na celu wdrożenie systemów informatycznych obejmującego rozwiązanie informatyczne dotyczące udostępnienia  i świadczenia eUsług publicznych na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) i 4 (transakcja).

…..............................................

( wpisać wartość cyfrowo)

…………................................................................

( wpisać wartość słownie)

 

3.                   Termin realizacji zamówienia:  ……………….. r.

4.                   Niniejszym oświadczam, że:

a)      zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń;

b)      przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia;

c)      posiadam  uprawnienia  do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania,

d)      posiadam  wiedzę i doświadczenie,

e)      dysponuję  odpowiednim  potencjałem  technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia.

 

 

5.                               Załączniki do niniejszej oferty:

a)                              Wykaz wykonanych usług

b)                              Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.

c)                              Dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie do kryterium oceny ofert.

d)                              Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

e)                              Inne: …………………………………………

 

 

 

 

…............................, dnia …................                                 …..............................................

Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej

                                                                                              do reprezentowania wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nazwa i siedziba Wykonawcy                                               

…...............................................

 

 

Załącznik nr 2

 

 

WYKAZ WYKONANYCH USŁUG

 

Przystępując do złożenia oferty na realizację zadania: nr RIBR.Fz.Rc.43.2016

 

„Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu  - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -

na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd  w Gminie Ślemień”

 

 

Oświadczamy, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert wykonałem następujące usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy  i doświadczenia

 

 

Lp.

Przedmiot zamówienia  

Wartość usługi brutto w PLN

Data wykonania

        ( dd-mm-rrrr)

Nazwa odbiorcy zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

Do niniejszego zestawienia dołączamy poniższe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług:

- ………………………………….     

                                                          

……………….., dnia ……………………...          ……………………..………………….…………….

Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej

do reprezentowania Wykonawcy

 

 

Załącznik Nr 3

 

 

 

WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ 

W WYKONANIU ZAMÓWIENIA

 

 

dot. zapytanie ofertowego nr :RIBR.FZ.RC.43.2016 pn:

 

„Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu  - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -

na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień”

 

 

Lp

Funkcja

Imię, Nazwisko

Wykształcenie

Rodzaj certyfikatu

Opis  doświadczenia zawodowego

Informacja o podstawie do dysponowania wskazaną osobą (umowa o pracę, umowa  zlecenie, poleganie na osobach innego podmiotu* itp.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczam, że wskazane powyżej osoby spełniają wymogi określone w warunkach udziału w przedmiotowym postepowaniu (rozdział IV pkt. 2)

 

 

                                                                                 

……………….., dnia ……………………...          ……………………..………………….…………….

Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej

do reprezentowania Wykonawcy

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

 

WYKAZ WYKONANYCH USŁUG

 

dot. zapytanie ofertowego nr RIBR.Fz.RC.43.2016 pn:

 

„Pełnienia funkcji Inżyniera Projektu  - tj. świadczenie usług nadzoru technicznego -

na czas trwania projektu pn.: „e-Urząd w Gminie Ślemień”

 

 

 

Oświadczam, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert wykonałem następujące usługi:

 

 

Lp.

Rodzaj usługi  i  jej  zakres

Zleceniodawca

Okres  realizacji

 

 

 

 

 

 

 

Do niniejszego zestawienia dołączamy poniższe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług:

- ………………………………….

                                                                                                                                                                                                                                                       

……………….., dnia ……………………...          ……………………..………………….…………….

Podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej

do reprezentowania Wykonawcy

 

 





zapytanie_ofertowe_-_inzynier_projektu_2016.10..pdf

 


ZAPYTANIE Ofertowe wersja edytowalna

e-urzad_-2016_-_inzynier_kontraktu_wersja_edytowalna.doc


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-10-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-24 14:01:55
  • Liczba odsłon: 141

[Liczba odsłon: 2981175]

przewiń do góry