Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.slemien.pl

Ogłoszenie nr 25523 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Ślemień: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 - Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu, krajowy numer identyfikacyjny 7001013600000, ul. ul. Krakowska  148, 34323   Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.slemien.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.slemien.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012 r. - Prawo pocztowe ( t,j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1113) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy w Ślmieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. e-Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: RIBR.271.RPO.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ślemień w ramach projektu pn. e- Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności dostawa następujących urządzeń(w liczbie określonej w formularzu ofertowy oraz opisie przedmiotu zamówienia): 1. zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, pakietem typu Office, UPS oraz oprogramowaniem antywirusowym, 2. notebook z systemem operacyjnym, pakietem typu Office oraz oprogramowaniem antywirusowym, 3. serwer bazodanowy wraz z oprogramowaniem, 4. serwer eUrząd wraz z oprogramowaniem i certyfikatem szyfrującym, 5. system archiwizacji danych dla serwerów wraz z oprogramowaniem, 6. router/firewall umożliwiający stworzenie stef DMZ, 7. zasilacz awaryjny do serwerów, 8. klimatyzator ścienny do serwerowni, 9. skaner do digitalizacji korespondencji przychodzącej, 10. czytnik kodów kreskowych, 11. Tablet obsługujący system zarządzania pracami Rady Gminy, a także realizacja prac instalacyjno-konfiguracyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:30233000-1, 30213000-5, 30216110-0, 30216130-6, 30237280-5, 39717200-3, 48000000-8, 48822000-6, 48700000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie umowy, na podstawie których wykonał dostawę sprzętu komputerowego. Każda umowa o wartości nie mniejszej niż 150.000,00złotych brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.4 SIWZ. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt XII.1 SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.3.2 SIWZ wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ, w szczególności w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz w formularzu Zestawienie Oferowanych Rozwiązań (sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) należy do oferty załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) dokumenty takie jak pochodzące od producenta karty katalogowe lub instrukcje obsługi dla każdego z zaoferowanych produktów, potwierdzające posiadanie przez te produkty wymaganych parametrów technicznych, cech i funkcjonalności, b) wydruk ze stron internetowych zawierających potwierdzenie wyników wymaganych testów dla zaoferowanych produktów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp– jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 2. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VI.1.1 – VI.1.2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60
Gwarancja20
Parametry techniczne oferowanych serwerów20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 3) dokumenty i oświadczenia określone pkt VI.1 SIWZ, 2. Jeżeli wykonawca składając ofertę zastrzega sobie prawo do nie udostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać w ofercie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów oraz uzasadnienia, o którym mowa w pkt XI.9 SIWZ. Dokumenty opatrzone klauzulą: „Dokument zastrzeżony” powinny być umieszczone w odrębnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie do charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), tj. że zastrzeżona informacja: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, lub organizacyjny przedsiębiorstwa, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, a także 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. 4. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa w pktXI.9 SIWZ było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie po upływie terminu, o którym mowa w pkt XI.12 SIWZ. 5. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, o którym mowa w pktXI.9 SIWZ będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji. 6. Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa na podstawie uzasadnienia, o którym mowa w pkt XI.9 w terminie 5 dni od terminu otwarcia ofert. Negatywna weryfikacja przez Zamawiającego wystąpienia niezbędnej przesłanki decydującej o skuteczności dokonania zastrzeżenia zakazu udostępniania informacji wywołuje konsekwencje w postaci wyłączenia przewidzianego w art. 8 ust. 3 zdanie pierwsze ustawy Pzp zakazu ujawniania informacji, bezzasadnie zastrzeżonych przez wykonawcę.



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: wraz za załącznikami 1-5 i 8.
siwz-siwz-siwz-e-urzad_2017-dostawa-1-5_i_8-ost.i_word_2003.doc

Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia:
gmina_slemien_-_dostawy_opz_zalacznik_6.docx

Załącznik nr 7 - Zestawienie oferowanych rozwiązań:
gmina_slemien_-_dostawy_zor_zalacznik_7.docx



ZAPYTANIA WYKONAWCÓW i ODPOWIEDZI :

 

Gmina Ślemień                                                                                            Ślemień, dnia 20 lutego 2017 r.

34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148

Pow. żywiecki, woj. śląskie

 

 

 

 

                                                                          Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

W trybie przetargu nieograniczonego na:   

 

„ Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn:” e- Urząd w Gminie Ślemień” w ramach działania 2.1.– Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), udziela następujących odpowiedzi dotyczących oprogramowania

Załącznik nr 6 do SIWZ, punkt 1- zestawy komputerowe 14 szt. , punkt 2 - notebook - 6 szt.:

 

Pytanie nr 1

Czy Zamawiający wymaga, aby system operacyjny dawał możliwość podłączenia do domeny Active Directory? Taką możliwość oferuje wyłącznie wersja Professional systemu operacyjnego?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga, aby dostarczony system operacyjny zainstalowany na stacji komputerowej miał możliwość komunikacji w usługami katalogowymi, a w szczególności był kompatybilny z systemem usług katalogowych udostępnianym przez system operacyjny dostarczony wraz z serwerem w ramach postępowania.

 

Pytanie nr 2

Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu ?


Odpowiedź:

Zamawiający w pkt.1 załącznika 6, definiuje warunki gwarancji, które dotyczą wszystkich komponentów dostarczonych wraz z komputerem stacjonarnym.


Pytanie nr 3

Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?


Odpowiedź:

Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia Komputera stacjonarnego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym zgodnie z pkt.12 załącznika nr 6. Ponadto, Zamawiający przez „instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego” rozumie uruchomienie sprzętu komputerowego w sposób umożliwiający komunikację z zainstalowanym serwerem, w tym również podpięcie do serwera Usług katalogowych.

 

Pytanie nr 4

Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami ( tzw.COA) ?


Odpowiedź:

Zamawiający wymaga certyfikatu autentyczności dla systemu operacyjnego dostarczonego wraz z zestawem komputerowym.

 

Pytanie nr 5

Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania ? W jaki sposób będzie przebiegała ta procedura ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający zweryfikuje legalność zainstalowanego oprogramowania łącznie z możliwością weryfikacji u Producenta dostarczonego rozwiązania.

 

Pytanie nr 6

Czy Zamawiający dopuszcza możliwości przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu procedury odbioru ?


Odpowiedź:

Jak wyżej.

 

 

Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 27 lutego 2017 r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2017 r. o godz. 12:15. Miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

 

 

Niniejsze pismo stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i modyfikuje jej treść w sposób prowadzący do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego razem z niniejszą informacją o zmianie treści SIWZ

 

odp_na_zapytania.pdf


ZMIANA OGŁOSZENIA w BZP:



Ogłoszenie nr 28399 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 25523
Data: 15/02/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 7001013600000, ul. ul. Krakowska  148, 34323   Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : Data 23/02/2017, godzina 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia( przetarg nieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : Data 27/02/2017, godzina 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia( przetarg nieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie





Wyjaśnienia SIWZ 2

Gmina Ślemień                                                                                         Ślemień, dnia 21 lutego 2017 r.

34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148

Pow. żywiecki, woj. śląskie

 

 


 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

W trybie przetargu nieograniczonego na:   

 

Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: „e-Urząd w Gminie Ślemień” w ramach działania 2.1.– Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1.

W wymaganiach dotyczących wentylatorów w serwerze bazodanowym (pkt.3), Zamawiający wskazał:           ” Minimum 6 redundantnych wentylatorów Hot- Plug ” . Ze względu na różne konstrukcje stosowane przez producentów serwerów, ilość wentylatorów niezbędnych do schłodzenia wnętrza obudowy serwera może się różnić.

 

Proszę o wyjaśnienie – czy wobec tego Zamawiający dopuści rozwiązanie serwerowe wyposażone w cztery wentylatory typu hot - plug, które będą w zupełności wystarczające do schłodzenia komponentów znajdujących się wewnątrz obudowy serwera ?

 

 Odpowiedź:

Ad.1) Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i dopuszcza zaproponowane rozwiązanie pod warunkiem zapewnienia wystarczających parametrów do schłodzenia wszystkich komponentów znajdujących się wewnątrz obudowy.

 

 

Pytanie nr 2.

W wymaganiach dotyczących wentylatorów w serwerze e Urząd ( pkt.4), Zamawiający wskazał: ”Minimum 6 redundantnych wentylatorów Hot- Plug”. Ze względu na różne konstrukcje stosowane przez producentów serwerów, ilość wentylatorów niezbędnych do schłodzenia wnętrza obudowy serwera może się różnić

 

Proszę o wyjaśnienie – czy wobec tego Zamawiający dopuści rozwiązanie serwerowe wyposażone w cztery wentylatory typu hot - plug, które będą w zupełności wystarczające do schłodzenia komponentów znajdujących się wewnątrz obudowy serwera ?

 

Odpowiedź:

Ad.1) Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i dopuszcza zaproponowane rozwiązanie pod warunkiem zapewnienia wystarczających parametrów do schłodzenia wszystkich komponentów znajdujących się wewnątrz obudowy.

 

Pytanie nr 3.

W Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w pkt. 2 w zakresie wydajności notebooka Zamawiający określił: ”Oferowany komputer przenośny musi osiągać w teście wydajności SYSMARK 2014 wyniki:

       - dla SM2014 Overall Rating wynik, co najmniej 900 punktów,

       - dla Office Productivity wynik, co najmniej 830 punktów,

       - Media Creation  - co najmniej wynik 1270 punktów

       - Data/Financial Analysis – co najmniej wynik 1405 punktów

 

Czy w przypadku wyników dla Media Creationoraz Data/Finansial Analysis – Zamawiający nie popełnił omyłki pisarskiej podając powyższe wielkości punktów dla komputera stacjonarnego zamiast dla notebooka ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje że w Opisie Przedmiotu Zamówienia pkt.2 w zakresie wydajności notebooka winno być:

Oferowany komputer przenośny musi osiągać w teście wydajności SYSMARK 2014 wyniki:

-              dla SM 2014 Overall Rating wynik, co najmniej 900 punktów

-              dla Office Productivity wynik, co najmniej 830 punktów

-              dla Media Creation wynik, co najmniej 850 punktów

-              dla Data/Financial Analysis wynik, co najmniej 1050 punktów

 

 

Pytanie nr 4.

W wymaganiach dotyczących serwera bazodanowego oraz serwera e Urząd Zamawiający zapisał :” Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca rozdzielczość min. 1920 x 1080”.

 

Proszę zatem o wyjaśnienie – czy Zamawiający dopuści rozwiązania, w których karta graficzna obsługuje rozdzielczość 1440 x 990 ?

 

Odpowiedź

Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i dopuszcza rozwiązania, w których zintegrowana karta grafiki umożliwi rozdzielczość minimum 1440x990

 

 

Ze względu na treść udzielonych wyjaśnień oraz wyjaśnień SIWZ nr 3 (z dnia 21.02.2017 r.) zmianie ulegają załączniki:

- Formularz oferty (załącznik nr 1),

- Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6),

- Zestawienie Oferowanych Rozwiązań (załącznik nr 7),

Aktualne załączniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.





Wyjaśnienia nr 3

Gmina Ślemień                                                                                         Ślemień, dnia 21 lutego 2017 r.

34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148

Pow. żywiecki, woj. śląskie

 

 

 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

W trybie przetargu nieograniczonego na:   

 

 

 

Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: „e- Urząd w Gminie Ślemień” w ramach działania 2.1.– Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

 

 

1.       W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1:

W odniesieniu do opublikowanej specyfikacji przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego informuję , że Zamawiający naruszył zasady uczciwej konkurencji poprzez takie wyspecyfikowanie produktów aby preferować wyłącznie jednego producenta sprzętu IT. Kompilacja wielu specyficznych uwarunkowań łacznie powoduje brak możliwości zaoferowania w sposób realny ekonomicznie produktów innych firm niż producenta DEEL. W związku z czym wnoszę o taka zmianę parametrów opisywanego przedmiotu zamówienia aby można było zaoferować rozwiązania konkurencyjne w stosunku do produktów firmy DELL.

W zakresie serwerów Zamawiający tak ułożył kryteria oceny technicznej aby tylko model serwera DELL PowerEdge R730XD poprzez celowe zastosowanie następujących zapisów dla oceny technicznej rozwiązania:

Cytat ze strony 12 SIWZ

4. Punkty za kryterium parametry techniczne oferowanych serwerów ( 20% wagi) zostaną przyznane Wykonawcom w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofertach parametry techniczne serwerów.

W przypadku zaoferowanych serwerów, z których każdy posiada:

  1) Możliwość instalacji w serwerach do 16 dysków 3,5”w ramach jednej obudowy i obsługa do 160 TB pamięci masowej bez konieczności podłączenia zewnętrznych rozszerzeń – Wykonawcy zostanie przyznanych  10 punktów.

  2) Możliwość jednoczesnej obsługi dysków 3,5”, 2,5” oraz 1,8” w ramach jednej obudowy – wykonawcy zostanie przyznanych 10 punktów.

Informuję Zamawiającego, że jedynym urządzeniem na rynku spełniającym możliwość takiej specyfikacji rozbudowy jest produkt firmy DELL o oznaczeniu Power Edg R730XD w połączeniu z pozostałymi parametrami sprzętu opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6.

W związku z tym wnosimy o zmianę kryteriów oceny w taki sposób aby równo traktowały pozostałych Wykonawców poprzez rezygnacje z zapisu oceniania możliwości jednoczesnej obsługi dysków 3,5”, 2,5” , 1,8” a zamiast tego przyjąć ocenę punktową za zastosowanie dysków o łącznej sumarycznie większej pojemności niż określona w wymaganiach minimalnych z podziałem na możliwość uzyskania 5 i 10 pkt za wskazane sumy pojemności zainstalowanych dysków oraz w zakresie możliwości instalacji w serwerach dysków punktować za możliwość instalacji więcej niż 12 dysków w górę i stopniować punkty równomiernie od 13 dysków do 16 dysków w taki sposób aby zapewnić równe traktowanie dla pozostałych rozwiązań innych producentów niż DELL.

W zakresie pozostałych wymagań serwerów pojawiły się również zapisy wymagań powodujące wykluczenie podobnych produktów, które z powodzeniem będą realizowały wyznaczone cele przez Zamawiającego i nie ma żadnego logicznego uzasadnienia aby dany warunek był kluczowym z punktu widzenia Zamawiającego

Przykład : Załącznik nr 6 – opis przedmiotu zamówienia:

Pozycja 3 i 4 – serwery :

Cytat:

Karta zarządzająca :

Nie dopuszcza się rozwiązań serwerowych wymagających dokupowania dodatkowych licencji umożliwiających zarządzanie serwerem i dostarczających wyżej wymienione funkcjonalności.

Nie ma żadnego powodu aby funkcjonalność systemu zarządzania, który jest oferowany przez producenta w kilku różnych wariantach aktywowanych licencjami na etapie produkcji serwera nie spełniała założonych funkcji przez administratora takich jak zdalne przejęcie konsoli graficznej podpinanie wirtualnych napędów, monitorowanie środowiska pracy serwera, zdalne zarządzanie na każdym poziomie statusu serwera.

W zakresie komputerów stacjonarnych – Zamawiający wymaga zastosowania możliwości weryfikacji wyników testów dla całej jednostki i w przypadku braku danej konfiguracji rezerwuje sobie prawo wzywania Wykonawcy do dostarczenia dokumentów potwierdzających osiągnięty wynik testu. Należy zwrócić uwagę na fakt, że Zamawiający planuje zakup kilkunastu sztuk i obciąża Wykonawcę koniecznością przeprowadzenia testu platformy oprogramowaniem płatnym oraz w czasochłonnej procedurze testującej. Wnosimy o zmianę tych parametrów poprzez wykreślenie konieczności stosowania do oceny wyników testu Sysmark a posłużenie się opisem wydajności procesora na podstawie ogólnie dostępnych wyników testów Passmark( witryna cpubenchmark.net) oraz takie opisanie komponentów dodatkowych jakie są niezbędne  Zamawiającemu do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Wnosimy również o wykreślenie następującego wymogu jako funkcjonalności BIOS:

Możliwość włączenia/wyłączenia portu szeregowego oraz zmianę IRQ z dokładnym adresem poprzez zmianę portu z COMI1na COM2 COM3, COM4.

Zamawiający w opisie komputera stacjonarnego kieruje się punktacją dla dwóch różnych testów w związki z czym dlaczego nie może posłużyć się jednym sposobem i umożliwi dostęp większej grupie Wykonawców do ubiegania się o pozyskanie Zamówienia publicznego.?

W związku z tym, że Zamawiający nie wymaga w komputerze stacjonarnym portu szeregowego, niezrozumiałym jest stosowanie takiego wymogu skoro nie ma w ogóle takiej potrzeby w świetle pozostałych wymagań.

W zakresie notebooków - Zamawiający wymaga zastosowania możliwości weryfikacji wyników testów dla całej jednostki i w przypadku braku danej konfiguracji rezerwuje sobie prawo wzywania Wykonawcy do dostarczenia dokumentów potwierdzających osiągnięty wynik testu . Należy zwrócić uwagę na fakt, że Zamawiający planuje zakup kilku sztuk i obciąża Wykonawcę koniecznością przeprowadzenia testu platformy oprogramowaniem płatnym oraz w czasochłonnej procedurze testującej.

Wnosimy o zmianę tych parametrów poprzez wykreślenie konieczności stosowania do oceny wyników testu SYSMARK a posłużenie się opisem wydajności procesora na podstawie ogólnie dostępnych wyników testów Passmark ( witryna cpubenchark.net) oraz takie opisanie komponentów dodatkowych jakie są niezbędne Zamawiającemu do osiągnięcia wyznaczonego celu. Zamawiający w opisie notebooka kieruje się punktacją dla dwóch różnych testów w związku z czym dlaczego nie może posłużyć się jednym sposobem i umożliwi dostęp większej grupie Wykonawców do ubiegania się o pozyskanie Zamówienia publicznego.

 

Odpowiedź:

Ad1. Zamawiający w minimalnych wymaganiach dla serwerów wymaga funkcjonalności dla których obudowa umożliwia instalację minimum 12 dysków. Wg ugruntowanej wiedzy Zamawiającego takie rozwiązania posiadają prawie wszyscy producenci na rynku. W ramach kryterium parametry techniczne oferowanych serwerów Zamawiający premiuje możliwość rozbudowy w ramach obudowy serwera o kolejne dyski oraz możliwość instalacji dysków 3,5”, 2,5” i 1,8”. Wg. ugruntowanej wiedzy Zamawiającego taką możliwość posiada co najmniej kilku czołowych producentów rozwiązań dostępnych na rynku.

Po analizie Zamawiającego celem zwiększenia konkurencyjności składanych ofert Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i modyfikuje kryteria oceny ofert. Zmiana dotyczące kryterium pozacenowaego znajduje się w pkt 2 niniejszych wyjaśnień.

 

Ad2. Karta zarządzająca.

Zamawiający wymaga dostarczenia rozwiązań technicznych zgodnie z minimalnymi wymaganiami. Nie dopuszcza rozwiązań wymuszających od Zamawiającego w okresie użytkowania i eksploatacji ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat za uruchomienie wymaganej funkcjonalności.

Zamawiający podtrzymuje zapisy w SIWZ.

 

Ad3. W zakresie komputerów stacjonarnych Wykonawca sugeruje zastosowanie testu „Test PassMark” który zdaniem Zamawiającego jest testem syntetycznym oceniającym wyłącznie wydajność procesora, a wyniki przeprowadzonego testu, wbrew temu czego można by oczekiwać od testu syntetycznego, uzależnione są od konfiguracji sprzętowej, w której przeprowadzono testy. Ta zależność wyniku od pozostałych komponentów oraz metoda obliczania wyników publikowanych na ogólnodostępnej stronie internetowej sprawia, że wynik osiągany przez ten sam procesor pracujący z tą samą częstotliwością zmienia się w czasie. Tym samym wymaganie, by nabywane urządzenie wyposażone było w procesor osiągający określony wynik w teście PassMark CPU Mark jest wymaganiem niejednoznacznym, gdyż punkt odniesienia nie jest stały. Dochodzi zatem do naruszenia art. 29 ust. 1. Ustawy PZP a na to Zamawiający nie może wyrazić zgody.

Zamawiający wymaga wyników pomiaru ogólnej wydajności urządzenia komputerowego, a nie tylko jego procesora, gdyż tylko na podstawie tego typu pomiaru może jednoznacznie określić przydatność urządzeń do osiągnięcia celu jakim jest komfort pracy przyszłych użytkowników. Zamawiający pragnie w tym miejscu powołać się na rekomendację Prezesa Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji z października 2015 r. pt. „Oceny wydajności dla komputerów” poradnik dla Zamawiających.

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

Ad4. Zamawiający w opisie Komputera stacjonarnego przychyla się do wniosku Wykonawcy i wykreśla wymaganie dotyczące możliwości włączenia/wyłączenia portu szeregowego oraz zmianę przerwania IRQ z dokładnym adresem poprzez zmianę portu COM1 na COM2, COM3, COM4

 

Ad5. W zakresie notebooków Wykonawca sugeruje zastosowanie testu „Test PassMark” który zdaniem Zamawiającego jest testem syntetycznym oceniającym wyłącznie wydajność procesora, a wyniki przeprowadzonego testu, wbrew temu czego można by oczekiwać od testu syntetycznego, uzależnione są od konfiguracji sprzętowej, w której przeprowadzono testy. Ta zależność wyniku od pozostałych komponentów oraz metoda obliczania wyników publikowanych na ogólnodostępnej stronie internetowej sprawia, że wynik osiągany przez ten sam procesor pracujący z tą samą częstotliwością zmienia się w czasie. Tym samym wymaganie, by nabywane urządzenie wyposażone było w procesor osiągający określony wynik w teście PassMark CPU Mark jest wymaganiem niejednoznacznym, gdyż punkt odniesienia nie jest stały. Dochodzi zatem do naruszenia art. 29 ust. 1. Ustawy PZP a na to Zamawiający nie może wyrazić zgody.

Zamawiający wymaga wyników pomiaru ogólnej wydajności urządzenia komputerowego, a nie tylko jego procesora, gdyż tylko na podstawie tego typu pomiaru może jednoznacznie określić przydatność urządzeń do osiągnięcia celu jakim jest komfort pracy przyszłych użytkowników Zamawiający pragnie w tym miejscu powołać się na rekomendację Prezesa Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji z października 2015 r. pt. „Oceny wydajności dla komputerów” poradnik dla Zamawiających.

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

 

2.       W związku z wyjaśnieniami treści SIWZ Zamawiający zmienia punkt XIV SIWZ (Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert dla każdej części) podpunkt 3 (dotyczący gwarancji), w ten sposób, że otrzymuje on brzmienie:

„Punkty za kryterium parametry techniczne oferowanych serwerów (20% wagi) zostaną przyznane Wykonawcom w oparciu o zaoferowane przez Wykonawców w ofertach parametry techniczne serwerów.

W przypadku zaoferowania serwerów, z których każdy posiada:

1)      Możliwość instalacji w serwerach dodatkowych dysków 3,5” w ramach jednej obudowy Wykonawcy zostanie przyznanych odpowiednio:

za 14 dysków - 5 punktów

za 16 i więcej dysków maksymalna ilość - 10 punktów.

2)      Możliwość jednoczesnej obsługi dysków 3,5”, 2,5” w ramach jednej obudowy – Wykonawcy zostanie przyznanych 10 punktów.

Łącznie w tym kryterium Wykonawca może uzyskać nie więcej niż 20 punktów.

Informacje o zaoferowaniu serwerów posiadających powyższe parametry, podlegające ocenie w niniejszym kryterium, należy umieścić w formularzu oferty w pkt. 8 (wzór formularza określony w załączniku nr 1 do SIWZ).

Zamawiający dokona weryfikacji oferowanych parametrów technicznych serwerów na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VI.6 SIWZ.

W przypadku nieprzedłożenia w/w dokumentów lub w przypadku, gdy przedłożone dokumenty nie będą potwierdzać posiadania przez oferowane urządzenia parametrów podlegających ocenie niniejszym kryterium, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów.”  

 

 

Ze względu na treść udzielonych wyjaśnień oraz wyjaśnień SIWZ nr 2 (z dnia 21.02.2017 r.) zmianie ulegają załączniki:

- Formularz oferty (załącznik nr 1),

- Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6),

- Zestawienie Oferowanych Rozwiązań (załącznik nr 7),

Aktualne załączniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

 

Załącznik NR 1 - Formularz oferty -PO ZMIANIE

zalacznik_nr_1_do_siwz_-_po_zmianie.doc

ZAŁACZNIK NR 6 - Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia

zalacznik_nr_6_-_aktualny_od_21_02_2017.docx

Załącznik Nr 7 - Zestawienie Oferowanych Rozwiązań
zalacznik_nr_7_do_siwz_-_zor_-_aktualny_od_21.02.2017.docx



Ślemień , dnia 22 luty 2017 r.





Gmina Ślemień                                                                                         Ślemień, dnia 22 lutego 2017 r.

34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148

Pow. żywiecki, woj. śląskie

 

Wyjaśnienia SIWZ 4

 

                                                                           Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

W trybie przetargu nieograniczonego na:   

 

Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: „e-Urząd w Gminie Ślemień” w ramach działania 2.1.– Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach II osi Priorytetowej: Cyfrowe Śląskie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawcy, Zamawiający - Gmina Ślemień, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1.

W wymaganiach dotyczących komputera stacjonarnego Zamawiający zapisał:

„Wbudowane porty:

    - min. 1 x HDMI

    - min. 1 x DisplaypPort V1.1a

    - min 8  portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 4 porty USB 3.0; min 2 porty USB 3.0 z przodu obudowy”

Proszę zatem o wyjaśnienie - czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym komputer stacjonarny jest wyposażony w min. 6 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym komputer stacjonarny wyposażony jest w minimum 6 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz w tym min 4 porty USB 3.0; min. 2 porty USB 3.0 z przodu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.

 

 Pytanie nr 2.

W załączniku nr 1 do SIWZ , określonym jako oferta Wykonawcy w tabelce w pkt. 5 , w którym jest wyszczególniony sprzęt komputerowy i oprogramowanie w pozycjach, które będą prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, czy Zamawiający wymaga w kolumnie VAT ( zł) wpisanie jakiejś treści, czy pozostawienie tego pola pustego ?

Odpowiedź:

Na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 7 ustawy o podatku od towarów i usług ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 710) , jeżeli przedmiotem transakcji jest towar wymieniony w załączniku nr 11 do ustawy, do rozliczenia VAT co do zasady zobowiązany jest nabywca towaru. W takiej sytuacji na formularzu ofertowym i fakturze dostawca nie podaje stawki i kwoty VAT, ale umieszcza w odpowiedniej kolumnie oznaczenie „nie przysługuje - odwrotne obciążenie. W takim przypadku kwota netto i brutto danej pozycji powinna być tożsama.

 

 Pytanie nr 3.

Router/Firewall umożliwiający stworzenie 2 stef DMZ - Zamawiający określił :”  Minimum 3 lata gwarancji realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia”

 

Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie : Minimum 3 lata gwarancji realizowanej poprzez zgłoszenia mailowe lub telefonicznie w dni robocze między godz. 8 a18 ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dla urządzenia Router/Firewall umożliwiający stworzenie 2 stef DMZ  wymaga warunków gwarancji zgodnie z opisem w OPZ.

Zamawiający podtrzymuje zapisy w SIWZ.

 Pytanie nr 4.

System archiwizacji danych dla serwerów wraz z oprogramowaniem - Zamawiający określił:” Możliwość bezpłatnej wymiany urządzenia na nowo po okresie gwarancji”

 

Według naszej najlepszej wiedzy producenci oferujący w/w rozwiązanie świadczą taką możliwość tylko w przypadku wykupienia min. 4 letniej gwarancji serwisu takiego systemu. W związku z tym proszę o doprecyzowanie czy Zamawiający w ramach własnych środków przedłuży okres gwarancji w/w systemu na okres 1 roku ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający dla urządzenia System archiwizacji danych dla serwerów wraz z oprogramowaniem wymaga, zgodnie z zapisami OPZ możliwości bezpłatnej wymiany urządzenia na nowe po okresie gwarancji.

Zamawiający podtrzymuje zapisy w SIWZ.

UWAGA !!!  - modyfikacja zapisów : Pytania nr 4 z dnia 21.02.2017. r. (wyjaśnienia nr 2 SIWZ)

Pytanie nr 4

W Wymaganiach dotyczących serwera bazodanowego oraz serwera e Urząd Zamawiający zapisał :” Zintegrowana karta graficzna umożliwia rozdzielczość min. 1920x 1080”

 

Proszę zatem o wyjaśnienie - czy Zamawiający dopuści rozwiązania, w których karta graficzna obsługuje rozdzielczość 1440x 990 ?

 

 

Odpowiedź :

 Zamawiający dopuszcza rozwiązania, w których zintegrowana karta grafiki umożliwi rozdzielczość minimum 1600 x 900.



Ze względu na treść udzielonych wyjaśnień zmianie ulegają załączniki:

- Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6),

- Zestawienie Oferowanych Rozwiązań (załącznik nr 7),

Aktualne na dzień 22.02.2017 r. załączniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

zalacznik_nr_6_-_modyfikacja_-_2.docx -
zalacznik_nr_7_-_modyfikacja_-_2.docx


UWAGA !!!!!    -    Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 28 lutego 2017 r. do godz. 10:15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 lutego 2017 r. o godz. 10:30. Miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.





Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 25523-2017 z dnia 15-02-2017 - Ślemień
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ślemień w ramach projektu pn. e- Urząd w Gminie Ślemień, w ramach działania 2.1 – Wsparcie rozwoju cyfrowych us...
Termin składania ofert/wniosków: 23-02-2017

Ogłoszenie nr 29871 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.
Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 25523
Data: 15/02/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 7001013600000, ul. ul. Krakowska  148, 34323   Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemen.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 27/02/2017,godzina 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia ( przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 28/02/2017,godzina 10:15, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia ( przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie




                                                               

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2974423]

przewiń do góry