Wersja archiwalna 2018-06-22 10:38:02
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ( z dnia 22 czerwca 2018 r.)
Gmina Ślemień, zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.), informuje, że w dniu 22.06.2018 r. o godz. 09:30 w Urzędzie Gminy w Ślemieniu odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:” Budowa pompowni wody przy Zespole Szkół w Ślemieniu.”
Do dnia 22.06.2018 r. do godz. 09:00 złożono 2 oferty, tj.:
1. Oferta nr 1.
Firma Gutkowski Jan Gutkowski
ul. 17 Stycznia 92
64-100 Leszno
2. Cena brutto oferty: 394 935,00 zł brutto
3. Termin i warunki płatności : termin płatności do 30 dni.
4. Termin wykonania zamówienia : do dnia 17 września 2018 r.
5. Okres gwarancji: 48 miesięcy gwarancji
2. Oferta nr 2.
BUDROST Sp. z o.o.
34-205 Stryszawa 1a
Cena brutto oferty: 183 434,82 zł brutto
Termin i warunki płatności : termin płatności do 30 dni.
Termin wykonania zamówienia : do dnia 17 września 2018 r.
Okres gwarancji: 48 miesięcy gwarancji
Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 130 000,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej kapitałowej. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-22
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-22 10:38:02
- Liczba odsłon: 627
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: