Ogłoszenie nr 544146-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.

Urząd Gminy w Ślemieniu: Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt ” Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu „ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu, krajowy numer identyfikacyjny 70010136000000, ul. ul. Krakowska  148 , 34-323  Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.slemien.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.slemien.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.slemien.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
7.1. Zgodnie z art. 10c ust. 2 w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urzad Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu
Numer referencyjny: RIBR.271.2.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu. 3.2. Zamówienie podzielone jest na 2 części : 1. Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż nagłośnienia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na która składa się – dostawa i montaż oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ ( część I zamówienia) oraz załącznik nr 2 do SIWZ ( część II zamówienia). Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. 3.3. Na etapie realizacji zadania należy współpracować ( uzgadniać) z Zamawiającym oraz z Wykonawcą wykonującym roboty budowlane w budynku Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 3.4. Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 11 (dla części I zamówienia) oraz w załączniku nr 12 (dla części II zamówienia) do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w którym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem oraz montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W załączniku nr 11 ( część I zamówienia) oraz w załączniku nr 12 ( część II zamówienia) do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane przez zamawiającego informacje niezbędne do oceny oferty. Wypełnione zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisane przez wykonawcę dokumenty stanowić będą odpowiednio załączniki do ofert składanych przez wykonawców. Zamawiający w celu zapewnienia rzetelnej wyceny zadania przez wykonawców, zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 3.5. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.2 ppkt. 1 i 2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. 3.6. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego sprzętu określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.7. Dostawa i montaż nowych urządzeń na miejsce realizacji zamówienia wskazanego przez Zamawiającego, realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. 3.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.

II.5) Główny kod CPV: 32342400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32342300-5
32343000-9
32342420-2
31527260-6
31527000-6
51000000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) Dla części I przedmiotu zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę sprzętu nagłośnienia o wartości minimum 30 000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). b) Dla części II przedmiotu zamówienia – w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę sprzętu oświetlenia wartości minimum 10 000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3 ppkt 2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.7 ppkt. 1 ,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu oraz, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.3 – w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 ( część I zamówienia do SIWZ) lub załączniku nr 2 ( część II zamówienia do SIWZ) stanowiącym ofertę. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 11 ( oferta 1 obejmująca część 1 zamówienia ) lub załącznika nr 12 ( oferta 2 obejmująca część 2 zamówienia ) do SIWZ. )( w przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca oddzielnie dołącza do oddzielnych ofert dokumenty odpowiednio - dla części I i części II zamówienia) b) Zobowiązanie innego podmiotu (podmiotu trzeciego) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy wykonawców, którzy polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu c) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://slemien.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ – Grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu oraz, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.3 – w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 ppkt 2 lit.c SIWZ. 4. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa: a) wraz z ofertą, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 oraz 4 do SIWZ oraz; b) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://slemien.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 – Grupa kapitałowa, a pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3 ppkt 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.7 ppkt. 1 ,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Forma oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia, o których mowa w punkcie 6 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców należy złożyć w formie oryginału. 2) Dokumenty, o których mowa w punkcie 6, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 3) Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” następuje w formie pisemnej. 4) W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu; 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt.1) Pzp. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy mogą być dokonane w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oprócz zmian opisanych w § 10 ust. 1 zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; do czasu ich ustąpienia; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; nie więcej jednak niż o 30 dni; d) w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych lub opóźnienia wynikającego z wykonania robót budowlanych uniemożliwiających m.in. montaż urządzeń, 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o wartość wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT; 3) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1. 4) Zaistnienie któregokolwiek zdarzenia lub okoliczności przewidzianych w ust. 1 oraz 2 upoważnia zarówno Wykonawcę, jak i Zamawiającego do żądania dokonania zmiany umowy, poprzez pisemne powiadomienie o tym drugiej Strony. Powiadomienie powinno zawierać opis wydarzenia lub okoliczności i uzasadnienie dające podstawę do dokonania zmiany umowy oraz powinno być przedstawione w ciągu 7 dni od dnia, w którym Strona umowy dowiedziała się lub powinna się dowiedzieć o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5) Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że istotne zmiany mogą być dokonane jedynie w przypadkach przewidzianych w ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ślemień 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 reprezentowana przez Wójta Gminy Ślemień tel. 33 865 40 98, fax 33 865 40 98, e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl  inspektor ochrony danych osobowych: Wójt Gminy Ślemień wyznaczył Inspektora danych osobowych z którym można się skontaktować: e mail:iod@slemien.pl,*;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): RIBR.271.2.1.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


I. ZMIANA  TREŚCI OGŁOSZENIA , BEZ DOKONANIA ZMIANY TERMINU SKŁADANIA OFERT: 27.05.2020 r.
ZMIANA DOTYCZY UZUPEŁNIENIA W BZP zapisów dotyczących ofert częściowych:



Ogłoszenie nr 540091115-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.
Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 544146-N-2020
Data: 27/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 70010136000000, ul. ul. Krakowska  148, 34-323  Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32342400-6, 32342300-5,32343000-9, 32342420-2, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31527260-6, 31527000-6, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:



II ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA:

Ogłoszenie nr 540091133-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.
Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 544146-N-2020
Data: 27/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 70010136000000, ul. ul. Krakowska  148, 34-323  Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest: Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32342400-6, 32342300-5,32343000-9, 32342420-2, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31527260-6, 31527000-6, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32342400-6, 32342300-5,32343000-9, 32342420-2, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa:Dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno -Kulturalnego w Ślemieniu. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31527260-6, 31527000-6, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:


siwz-_naglosnienie_i_oswietlenie_gok_-_popr..docx




RIBR.271.2.1.2020                                                                                                              Ślemień, 02.06.2020 r.

 

 

ZAWIADOMIENIE

O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT

 

                                                                 Do wszystkich Wykonawców

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. , poz. 1843 z późn. zm.), którego przedmiotem jest „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu”.  

 

 

W związku z zapytaniami Wykonawców skierowanymi do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu którego przedmiotem jest „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu”,  Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża termin składania ofert z dnia 04.06.2020 r. na dzień 09.06.2020 r.  godz. 10:00. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 11:00.

 

Wobec powyższego, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmianie ulega treść Rozdziału 11 - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt.11.1. i pkt. 11.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zapis po zmianie:

Rozdział 11.              Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

11.1.         Miejsce i termin składania ofert:

a)         miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień , sekretariat UG Ślemień, pokój nr 11,

b)        termin składania ofert: do dnia 09.06.2020 r., do godz. 10:00

11.2.         Miejsce i termin otwarcia ofert:

a)         miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, sala konferencyjna - parter
,

b)        termin otwarcia ofert: w dniu 09.06.2020 r. o godz. 11:00.

 

W związku z przedłużeniem terminu składania ofert,  załącza - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ( zmiana dotyczy terminu składania ofert).

 

                                                                                                 


Ogłoszenie nr 540095176-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.
Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 544146-N-2020
Data: 27/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 70010136000000, ul. ul. Krakowska  148, 34-323  Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-04, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-09, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie




UWAGA !!!


Nr ref: RIBR.271.2.1.2020                                                                            Ślemień, dnia 05 czerwca 2020 r.

 

                                             WYKONAWCY uczestniczący w postępowaniu

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ)

wraz ze zmianą postanowień opisu przedmiotu zamówienia (zał. Nr 7 do SIWZ oraz zał. Nr 8 do SIWZ), kryteriów oceny ofert i terminu składania ofert.

 

Zamawiający - Gmina Ślemień,  działając w trybie art. 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), w związku zapytaniem dotyczącym postanowień SIWZ ( załącznik nr 8  do SIWZ) dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr: RIBR.271.2.1.2020, pn: „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego w Ślemieniu”., po dokonaniu analizy pytań złożonych przez Wykonawcę, przedstawia następujące wyjaśnienia:

 

I. PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

PYTANIE 1. Zamawiający w SIWZ w załączniku nr 8 - Część II zamówienia dokonał w punkcie 2. Opisu parametrów wymagalnych reflektora spot. - reflektor prowadzący.

Aktualnie urządzenie opisane przez Zamawiającego nie jest już produkowane, co automatycznie uniemożliwia złożenie oferty.

W związku z tym czy Zamawiający wyrazi zgodę na urządzenie o takich samych parametrach jednak ze źródłem LED o mocy 300W ?

 

ODPOWIEDŹ 1:

Zamawiający wyraża zgodę na dostawę urządzenia o parametrach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ – OPZ dla części II – oświetlenie,  jednak ze źródłem LED o mocy nie mniejszej niż 300W. Zmianie ulega zapis w pkt. 2 - OPZ załącznika nr 8 do SIWZ ( część II zamówienia - oświetlenie).

 

PYTANIE 2. Zamawiający w SIWZ w załączniku nr 8 - Część II zamówienia dokonał w punkcie 7. Opisu parametrów wymagalnych Interfejsu. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na interfejs DMXX-USB renomowanej marki stabilnie pracujący 512 DMX współpracujący z systemem innym niż ChamSys ? Wskazanie bezpośrednio nazwy producenta uniemożliwia zaproponowanie rozwiązania o możliwościach lepszych lub równoważnych niż te, które oferuje rozwiązanie firmy ChamSys.

ODPOWIEDŹ 2:

Zamawiający wyraża zgodę na dostawę interfejsu o parametrach nie gorszych niż wskazanych w pkt. 7 w załączniku nr 8 do SIWZ ( Część II zamówienia ( oświetlenie ) wraz z oprogramowaniem. Zmianie ulega zapis pkt. 7 OPZ załącznika nr 8 do SIWZ ( część II zamówienia - oświetlenie).

 

 

PYTANIE 3. Zamawiający w SIWZ w załączniku nr 8 - Część II zamówienia dokonał w punkcie 10. Opisu parametrów wymagalnych kabli i wtyczek.

Proszę o informację czy wymagane minimum 50 wtyczek XLR ma być po równo podzielone na wtyczki męski i żeńskie w proporcji pół na pół.

ODPOWIEDŹ 3:

 

Ilość wtyczek męskich i żeńskich ma być dostosowana do rodzaju i ilości urządzeń.

 

PYTANIE 4. Pytanie dotyczące szczegółowego opisu zamówienia, punkty 1, 2, 3.

Zamawiający nie podaje precyzyjnie ilości produktów ponadto nie specyfikując żadnych parametrów wskazanych urządzeń w punktach 1, 2, 3 nie chroni swojego interesu i naraża się na dostawę urządzeń kompletnie nie dostosowanych do potrzeb zamawiającego. Prosimy zatem o ustalenie następujących minimalnych parametrów systemu, które zagwarantują dobrą jakość systemu i ustalą wspólne warunki brzegowe w przetargu:

a.       Głośniki niskotnowe, przetwornik min 15”, zakres pracy (-3dB) od min 30Hz, poziom maksymalny min 138dB (Crest Factor 6dB) , waga maksymalnie 30kg. , min 4szt.

b.       Głośniki typu line array lub line array stałokątowy, szerokopasmowe, minimum dwudrożne, o kompaktowych rozmiarach oparte o przetwornik niskotonowy min 2 x 6” / maksimum 2 x 10”. Zakres pracy (-6dB) min 60HZ-20KHz, poziom maksymalny min 138dB (Crest Factor 6dB). Propagacja w poziomie zmienna 60°, 90°, 120° (+/-10°), waga maksymalnie 15kg. Min 8szt.

c.       Głośnik na linię opóźniającą, szerokopasmowy o przetworniku min 10” lub  2 x 8”, zakres pracy (-6dB) min 60Hz-20KHz, poziom maksymalny min 130dB (crest faktor 6dB), Propagacja w poziomie i pionie 100°  (+/-10°), waga maksymalnie 15kg. Min 2szt.

 

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający dokonał zmiany zapisów w  załączniku nr 7 - Część I zamówienia ( nagłośnienie) w punkcie 1,2 i 3 szczegółowego opisu zamówienia.

 

 

PYTANIE 5.W opisie technicznym urządzeń nagłośnienia napisano :"Dedykowane przez producenta głośników wzmacniacze o odpowiednio dobranych mocach

( min. 5 kanałów )oraz procesor do zarządzania systemem nagłośnieniowym lub zintegrowane wzmacniacze z głośnikami"

Czy chodzi o to ze pojedynczy wzmacniacz ma mieć minimum 5 kanałów czy łącznie wzmacniacze mają mieć 5 kanałów?

Czy procesor musi być tego samego producenta co głośniki i wzmacniacze?

 

ODPOWIEDŹ:

Wzmacniacze mają mieć łącznie 5 kanałów. Zamawiający zaleca aby procesor był tego samego producenta co głośniki i wzmacniacze.

 

PYTANIE 6. Prosimy o udostępnienie i przekazanie nam wersji elektronicznej ( rzutów i przekrojów) projektu dokumentacji technicznej, gdzie wykonane mają być instalacje nagłośnienia i oświetlenia scenicznego.

 

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający udostępnia wraz z odpowiedziami oraz na BIP Ślemień - rzuty pomieszczeń w których mają być wykonane instalacje nagłośnienia i oświetlenia scenicznego.

 

 

PYTANIE 7. Prosimy o określenie po czyjej stronie jest wykonanie okablowania sygnałowego i części strukturalnej ( puszki natynkowe, puszki podłogowe, trasy kablowe etc.) dla systemów scenicznych

 

ODPOWIEDŹ:

Wykonawca ma dostarczyć okablowanie sygnałowe. Część strukturalna leży po stronie Wykonawcy robót budowlanych.

 

PYTANIE 8. Czy dostawa urządzeń do przesyłu dźwięku  obejmuje też skrzynie transportowe, szuflady i listwy zasilające.

 

ODPOWIEDŹ:

Dostawa nie obejmuje skrzyń transportowych, szuflad i listew zasilających.

 

 

PYTANIE 9. Prosimy o określenie mocy przyłączeniowej prądu elektrycznego dla obiektu i jego przewidywany podział dla poszczególnych systemów.

 

ODPOWIEDŹ:

Moc przyłączeniowa prądu elektrycznego wynosi 65 kW. Rozdzielnie trójfazowe na każdym z poziomów budynku. Schematy rozdzielni w załączeniu do odpowiedzi.

PYTANIE 10.  Proszę wyjaśnić p. 12 , wtyczka XLR- ok.50 szt  , kabel mikrofonowy: dł. ok. 200 m , co to oznacza ?  ile chcecie kabli ? i jakiej długości ?

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający przewiduje  min. 50 wtyczek XLR  oraz kabel DMX , dł. min . 200 m z ilością wtyczek męskich i żeńskich dostosowanych do rodzaju i ilości urządzeń.  Zmianie ulega zapis pkt. 12 OPZ załącznika nr 7 do SIWZ ( część I zamówienia - nagłośnienie).

UWAGA !!!

1) Ze względu na treść udzielonych wyjaśnień ulega zmianie załącznik nr 7 do SIWZ – Część I zamówienia ( nagłośnienie ) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

2) Ze względu na treść udzielonych wyjaśnień ulega zmianie załącznik nr 8 do SIWZ – Część II zamówienia ( oświetlenie ) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

II .  Zamawiający dokonuje zmiany zapisów w Rozdziale 13 SIWZ - Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1)  Rozdział  13 pkt. 1,2,3, 4 i 5  zmienia się w ten sposób, że skreśla się jego zawartość i zastępuje zapisem o brzmieniu:

1.              Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

13.1.         Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

13.2.         Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów ( osobno dla każdej części):

 

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

60%

2

Okres gwarancji

20%

3

Czas reakcji serwisu

20%

 

13.3.         Punkty przyznawane za podane w pkt. 13.2 kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium

Wzór

1

Cmin

C = -------------- x 60 (max liczba punktów)

Cb

C             - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny

Cmin     - najniższa oferowana cena spośród ofert

Cb          - cena badanej oferty

2

Gb - 24

G = -------------- x 20 (max liczba punktów)

Gmax - 24

G            - otrzymana ilość punktów w kryterium okres gwarancji

Gb          - okres gwarancji liczony w miesiącach w ofercie badanej

Gmax    - okres gwarancji liczony w miesiącach najdłuższy spośród ofert

3

- czas reakcji serwisu 12 godzin – 20 pkt.

- czas reakcji serwisu 24 godziny – 10 pkt

- czas reakcji serwisu 36 godzin – 5 pkt.

- czas reakcji serwisu – powyżej 36 godzin    – 0 pkt.

 

                S - otrzymana ilość punktów w kryterium czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia

Ocena = C + G+S, gdzie:

C - liczba punktów dla kryterium cena

G               - liczba punktów dla kryterium okres gwarancji

S             - liczba punktów dla kryterium czas reakcji serwisu

 

13.4.         Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 24 miesiące, natomiast maksymalny na 36 miesięcy.

13.5.         Ocenie podlegać będzie gwarancja ponad wymagane minimum.

a)         Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (jednak nie krótszym niż 24 miesięcy i nie dłuższym niż 36 miesiące) = 20 punktów,

b)        Zaoferowanie gwarancji równej wymaganemu minimum (24 miesiące) spowoduje nieprzyznanie żadnego punktu w tym kryterium,

c)         Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy,

d)        Nie wpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy,

e)        W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert przyjmie 36 miesięcy

f)          Okres gwarancji pozostałych ofert będzie liczony wg proporcji matematycznej,

g)         Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,

h)        Wykonawca winien podać ilość miesięcy, np. 36 (liczba całkowita).

i)          Nie wpisanie czasu reakcji serwisu w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy

III. W związku ze zmianą zapisów zawartych w Rozdziale 13 SIWZ - Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, Zamawiający :

1)  dokonuje zmian zapisów w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ– Formularz Ofertowy , poprzez dodanie pkt. 3 a o następującej treści:

3a. Zobowiązujemy się świadczyć serwis na następujących warunkach :

- Czas reakcji serwisu wynosi ………………..godzin od momentu zgłoszenia.

 

 

2) dokonuje zmian zapisów w załączniku nr 10 do SIWZ – Umowa, zmianie ulega zapis umowy - § 8 ust. 5 zastępuje się zapisem o brzmieniu:

„Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w siedzibie Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu w czasie nieprzekraczającym godzin ……………………… od momentu zgłoszenia”.

 

3) dokonuje zmian zapisów w załączniku nr 10 do SIWZ – Umowa, zmianie ulega zapis umowy - § 9 ust. 1 poprzez dodanie zapisu - pkt g) o następującym brzmieniu:

„za opóźnienie w reakcji serwisu określonej w § 8 ust. 5 umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu, karę umowną w wysokości 0,02%ceny brutto określonej w § 5 ust. 1 niniejszej umowy za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia”

 

 

IV. W związku ze zmianą kryteriów oceny ofert, Zamawiający na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), przedłuża termin składania ofert z dnia 09.06.2020 r. godz. 10:00 na dzień 15.06.2020 r. godz. 10:00. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz.11:00

Wobec powyższego zmianie ulega treść Rozdziału 11 - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt.11.1. i pkt. 11.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zapis po zmianie:

Rozdział 11.              Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

11.1.         Miejsce i termin składania ofert:

a)         miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień , sekretariat UG Ślemień, pokój nr 11,

b)        termin składania ofert: do dnia 15.06.2020 r., do godz. 10:00

11.2.         Miejsce i termin otwarcia ofert:

a)         miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, sala konferencyjna - parter
,

b)        termin otwarcia ofert: w dniu 15.06.2020 r. o godz. 11:00.

W związku ze zmianą kryteriów oceny ofert oraz przedłużeniem terminu składania ofert,  Zamawiający załącza - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ( zmiana dotyczy kryteriów oceny ofert oraz terminu składania ofert).

 

 

UWAGA !!! Zamawiający publikuje na swojej stronie internetowej tekst jednolity SIWZ wraz z załącznikami.

 

 

                                                                                                            Wójt Gminy  Ślemień

                                                                                                                   Jarosław Krzak




ZAŁĄCZNIK do Pytania i Odpowiedzi nr 6 do SIWZ


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PO -MODYFIKACJI 05.06.2020
modyfikacja_-siwz-siwz-_naglosnienie_i_oswietlenie_2020_kryteria.docx






Ogłoszenie nr 540098389-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.

Ślemień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 544146-N-2020
Data: 27/05/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 70010136000000, ul. ul. Krakowska  148, 34-323  Ślemień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 654 098, e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 2.
W ogłoszeniu jest: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00
W ogłoszeniu powinno być: W ogłoszeniu powinno być: IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 20,00 Czas reakcji serwisu 20,00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.5.
W ogłoszeniu jest: IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32342400-6, 32342300-5,32343000-9, 32342420-2, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa:Dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno -Kulturalnego w Ślemieniu. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31527260-6, 31527000-6, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż nagłośnienia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32342400-6, 32342300-5,32343000-9, 32342420-2, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 , Okres gwarancji 20,00, Czas reakcji serwisu 20,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno -Kulturalnego w Ślemieniu. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż oświetlenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31527260-6, 31527000-6, 51000000-9 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 60 data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena 60,00 , Okres gwarancji 20,00, Czas reakcji serwisu 20,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-09, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-15, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

 


 



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-07-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-05 09:51:20
  • Liczba odsłon: 1297
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171692]

przewiń do góry